quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]Ah. Dat zal het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is misschien wel handig, hier kan ik me toch niet bedwingen om te kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:25 schreef greatgonzo het volgende:
of wordt het al tijd een spoilervrij en gewoon topic met spoilers te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals Rink uit Pekin Express zou zeggen: "Ik kom superlatieven te kort!"All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
.Met beide dingen extreem eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals Rink uit Pekin Express zou zeggen: "Ik kom superlatieven te kort!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg gelijk weer zin om Kotor2 te spelen.
Even een weekje laten bezinken dus, en over dromen. Zo snel achter elkaar kan ik zo'n geweldige film niet 2x aan. Is een brak lopende zin, maar ben nog te overdonderd om hem goed te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:41 schreef blue-102 het volgende:
Q, valt heel erg van je tegen... echt waar waarom niet morgen ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik zal hem net een voldoende geven omdat er lekker lange vechtscene's in zaten. Dat is dan ook het enige positieve.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |