Idd, er werd geklapt toen Yoda dat deed, en de droids in het begin het R2, super.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb m vorige week dinsdag al gezien..
Mijn hoogtepunt was de binnenkomst van Yoda bij Palpatine..hoe hij met een simpele beweging die guards tegen de muur smijt...en R2D2 die de show stal i/d opening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder moet ik zeggen dat ik het echt een van de beste films vind die ik ooit heb gezien.
[ Bericht 6% gewijzigd door NiteSpeed op 19-05-2005 01:29:07 ]We'll keep on whispering our mantras.
Pathé de Munt precies het zelfde hoor, Beeld werd zwart en een daverend applaus was te horen, en natuurlijk bij coole acties van bijvoorbeeld yoda werd er fliink gejuichtquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie zaten er trouwens bij de voorstelling van 21:00 in Pathé Schouwburgplein trouwens? Ik vond het erg typisch dat dit gewoon de enige filmdie ik ooit heb gezien waar mensen klappen (en aan het begin zelfs schreeuwen) voor én na de voorsteling. Leuk stukje trouwens tijdens de intro, dat Palpatine 'gevangen' is en 'gered' moet worden. Ik zelf en een of andere gast naast me begonnen spontaan te lachen toen we dat lazen. Verder moet ik zeggen dat ik het echt een van de beste films vind die ik ooit heb gezien.
Ja, tis wel een beetje jammer dat ze naar de achtergrond is verschoven en zo zwak was, terwijl in Episode 1 en 2 ze een sterke vrouw speelde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Enige nadeel vond ik echt het overgedramatiseerde acteren en de teksten van Natalie Portman.
Volgens mij heeft Lucas eens wat Shakespeare doorgekeken en gedacht: Oh leuk voor Padmé !
Ja, Yoda was echt verschrikkelijk tof in deze film.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:24 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Pathé de Munt precies het zelfde hoor, Beeld werd zwart en een daverend applaus was te horen, en natuurlijk bij coole acties van bijvoorbeeld yoda werd er fliink gejuicht
Ohja..nu breekt het punt aan waar de helft wil hyperen over hoe goed ie is en de rest gaat janken over de spoilersquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:27 schreef blue-102 het volgende:
Het valt nu wel mee... Maar kijk een beetje uit met spoileren.. ja is vaak maar klein.. maar de kleine dingen maken hem wel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Maar andere vraag:
Klopt het dat de 'bevallingsdroid' iets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zegt als hij Leia aan Obi Wan geeft?You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Yoda is altijd tof.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, Yoda was echt verschrikkelijk tof in deze film.
Vond ook jammer dat niet was uitgewerkt hoe Yoda nu eigenlijk op Dagobah terecht komt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, dat stukje had aan het einde best uitgewerkt mogen worden. Een eerste poging ofzo zou leuk zijn om te zien. Wel komt er weer eens goed naar voren dat Yoda echt all-powefull is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.face your fears.. live your dreams..
Ja, dat mistte ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vond ook jammer dat niet was uitgewerkt hoe Yoda nu eigenlijk op Dagobah terecht komt...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:35 schreef s0d het volgende:
net terug.. GOEDE film..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vond ook jammer dat niet was uitgewerkt hoe Yoda nu eigenlijk op Dagobah terecht komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |