quote:Reis inclusief:
vlucht met United Airlines vanaf Amsterdam via Washington naar New York
3 overnachtingen in New York - Pennsylvania hotel ** of B.W. Convention Center
7 dagen een Economy Car van Alamo Rent-A-Car inclusief W.A.- en C.D.W. verzekering en onbeperkte kilometers
1 overnachting in Boston - B.W. Terrace Inn hotel **/*
1 overnachting in Utica (Adirondack N.P.) - B.W. Gateway Adirondack Inn***
1 overnachting in Niagara Falls - B.W. Summit of B.W. Cairn Croft hotel **/*
1 overnachting in Pittsburgh - B.W. Parkway Center Inn**/*
2 overnachtingen in Washington - B.W. Skyline** of Washington Plaza Hotel**/*
1 overnachting in Philadelphia - Best Western City Center**/*
vlucht vanaf New York naar Amsterdam met United Airlines
1429 Euro
Moeten ze wel goede entertainment onboard hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Jeroenus het volgende:
Continental Airlines (NYSE: CAL) has won three major awards including "Airline of the Year" in the OAG Airline of the Year Awards 2005.
Continental Airlines was named "Airline of the Year" and "Best Airline Based in North America" -- both for the second year in a row. It was also named for having the "Best Executive/Business Class" for the third year in the row. The OAG Airline of the Year Awards has been called "The Oscars" of the airline industry.
Mja...Stewardessen a la Britney Spears in die ene clipquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:18 schreef Wytze het volgende:
[..]
Moeten ze wel goede entertainment onboard hebben
Hebben ze dat niet dan (in de vorm van video)?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:18 schreef Wytze het volgende:
[..]
Moeten ze wel goede entertainment onboard hebben
oe daar heb ik ook mee gevlogenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Jeroenus het volgende:
Continental Airlines (NYSE: CAL) has won three major awards including "Airline of the Year" in the OAG Airline of the Year Awards 2005.
Continental Airlines was named "Airline of the Year" and "Best Airline Based in North America" -- both for the second year in a row. It was also named for having the "Best Executive/Business Class" for the third year in the row. The OAG Airline of the Year Awards has been called "The Oscars" of the airline industry.
WAT???quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:57 schreef berc het volgende:
[..]
oe daar heb ik ook mee gevlogen
stewardessen zijn van die dikke negerinnen en stewards van die dikke negers.
En .. al gelukt??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef The.PhantoM het volgende:
kan iemand nog ff de aflevering van nyc seeden? please
kben net terug gekomen en zie dat ie al op 93% zit, maar hij blijft nu hangen. Dus kan iemand nog ff de file seeden?quote:
Hier op 92.9%....quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:49 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kben net terug gekomen en zie dat ie al op 93% zit, maar hij blijft nu hangen. Dus kan iemand nog ff de file seeden?
quote:
Dat er niet ff iemand is met een 10/100mbit verbinding die hem via msn wil sturen morgen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:03 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]hier ook. Ik ronde af...
mensen, SEEEDUUUHH![]()
Lotgenoot!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef berc het volgende:
cool bij mij hang ie ook al jaren op 92.9%
was hem net wel aan het uppen met 120 kb/s
die van mij ook...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef berc het volgende:
cool bij mij hang ie ook al jaren op 92.9%
was hem net wel aan het uppen met 120 kb/s
Ik wil best ff seeden maar dan moeten jullie aangeven wanneer; ik kan moeilijk mijn pc heel de dag aan laten staan ... vanaf 19:00 ofzo ... ?? De vorige keer werd er met gemiddeld 60 kb/s ge-upload!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:03 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]hier ook. Ik ronde af...
mensen, SEEEDUUUHH![]()
op dit moment gaat het in ieder geval goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik wil best ff seeden maar dan moeten jullie aangeven wanneer; ik kan moeilijk mijn pc heel de dag aan laten staan ... vanaf 19:00 ofzo ... ?? De vorige keer werd er met gemiddeld 60 kb/s ge-upload!!
30-40% kans op regen is toch niet zo heel erg. Dat is hetzelfde weer als de afgelopen dagen hier in Nederland. Als het gaat regenen dan loop je toch ff een winkel in of ga je wat eten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
Godverdomme. Kijk ik net naar het weer op weather.com. Die onzin blijft ook veranderen. Gisteren zou het goed weer worden als ik volgende week daar ben, en nu weer niet. Elke dag 30 tot 40% kans op regenStaan er van die kutwolkjes bij waar regen uitvalt. Ik heb helemaal geen zin om te gaan als t daar zeiknat is, je met een jas moet rondlopen en geen foto's kunt maken om dat je camera anders nat wordt.
In zo'n boekje gelezen dat het in mei, juni en juli de warmste maanden zijn in New York. Nou zeker weer als ik er heen ga weer nietKutzooi. Als het echt zo'n kloteweer wordt heb ik al geen zin meer
![]()
Van die weersverwachtingen klopt geen flikker. Toen ik in NY was zeiden ze op het local channel dat de volgende dag het ging regenen waarna het de dag later droog is. Het kan trouwens ook wel regenen, maar dat kan ook in de buurt van JFK zijn. NY is groot zat om verschillende weersomstandigheden te hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
Godverdomme. Kijk ik net naar het weer op weather.com. Die onzin blijft ook veranderen. Gisteren zou het goed weer worden als ik volgende week daar ben, en nu weer niet. Elke dag 30 tot 40% kans op regenStaan er van die kutwolkjes bij waar regen uitvalt. Ik heb helemaal geen zin om te gaan als t daar zeiknat is, je met een jas moet rondlopen en geen foto's kunt maken om dat je camera anders nat wordt.
In zo'n boekje gelezen dat het in mei, juni en juli de warmste maanden zijn in New York. Nou zeker weer als ik er heen ga weer nietKutzooi. Als het echt zo'n kloteweer wordt heb ik al geen zin meer
![]()
Vroeger werd NYC de big apple genoemd door musicians. Als je het in NYC had gemaakt zeiden ze ook wel: a bite from the big apple. zou wel een of ander spreekwoord zijn ofzo. Kweet ut verder ook niet precies hoor. Vraag het anders een new yorkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:23 schreef Smeich het volgende:
Wat een stad zeg! Ik ben San Francisco gewend, maar dit is wel heel andere koek! Vooral al die skycrapers, er komt gewoon geen einde aan! Times Square is geweldig!! Iemand hier tips wat we moeten doen/bezoeken wat niet echt staat aangegeven als trekpleister? We willen morgen in ieder geval Statue of Liberty bezoeken, Empire State Building, Wallstreet, Greenwich Village, Brooklyn Bridge. Dag daarop kleinere dingen, zoals de coffeeshop van Seinfeld bezoeken, die van de Soup Nazi (al schijnt die gesloten te zijn?) en White Castle. Daaropvolgende dag chillen in Central Park.
Erg gave stad dat NYC, fast-paced itt tot San Francisco waar iedereen wat meer laid back is. Waarom heet t trouwens The Big Apple?
kmerk ut. Gaat opeens veel sneller, thnxquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
Voor de geinteresseerden: ik zit nu de Travel Guide te seeden. Dit mede omdat ik een opdracht op de pc moet maken ...![]()
lees dit eens:quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:23 schreef Smeich het volgende:
Erg gave stad dat NYC, fast-paced itt tot San Francisco waar iedereen wat meer laid back is. Waarom heet t trouwens The Big Apple?
Net bekeken, en het is allemaal erg leuk om te zienquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
Voor de geinteresseerden: ik zit nu de Travel Guide te seeden. Dit mede omdat ik een opdracht op de pc moet maken ...![]()
ikke! 31 augustus tot en met 12 september en jij?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:33 schreef Umm-Qasr het volgende:
Gaat er hier iemand naar NYC begin september??![]()
Wow, ik ook precies dezelfde data. Vlieg je ook met Delta?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:55 schreef _wie het volgende:
[..]
ikke! 31 augustus tot en met 12 september en jij?
Ik zou ook graag willen danquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:33 schreef Umm-Qasr het volgende:
Gaat er hier iemand naar NYC begin september??![]()
Wat is je budget ongeveer voor tickets en hotel?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:11 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik zou ook graag willen dan
Maar ik ben nu nog een beetje aan het kijken waar ik het beste kan boeken etc.. (dus als iemand tips heeft voor goedkope sites/hotels/vluchten.. graag) Ik ben ook nog nooit eerder in NY geweest.
nee met continental van AMS-EWRquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Wow, ik ook precies dezelfde data. Vlieg je ook met Delta?
zo'n 1200,-quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:14 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Wat is je budget ongeveer voor tickets en hotel?
Met 1200,- aan tickets en hotel p.p. kun je, net als ik, ongeveer 2 weken in een drie sterren hotel in Manhatten verblijven ... doen man!! Kijk bijv. naar www.oad.nl bij de NY reizen ...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef Timmai het volgende:
[..]
zo'n 1200,-
Ik zag op www.new-york.nl wel wat aanbiedingen, maar dat is maar voor 5 dagen max. Ik zou graag minimaal een week gaan. Is dat haalbaar met dat budget?
wow, bedankt.. ik ga gelijk even zoekenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:56 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Met 1200,- aan tickets en hotel p.p. kun je, net als ik, ongeveer 2 weken in een drie sterren hotel in Manhatten verblijven ... doen man!! Kijk bijv. naar www.oad.nl bij de NY reizen ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |