een MAAND?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef Thomas B. het volgende:
Vriend van me loopt ook al zeker een maand zo rond.
Gaatje erin prikken is het enige vrees ik
Valt mee, met beleid en dan is er niks aan het hand. Nagel is niets anders dan dood kalk.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Maikuuul het volgende:een naald erin, dat doet volgens mij uber pijn
valt mee ik had er een stuk of 10 a 15, zal eens kijken of ik nog een foto ervan hebquote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Maikuuul het volgende:een naald erin, dat doet volgens mij uber pijn
Niet altijd, dat ligt eraan.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef kwib het volgende:
Ik wil hier niet een nogal rottige mededeling doen maar vlat zo'n zwarte nagel naar ongeveer een maand er niet gewoon af![]()
nope... volgens mij trouwens al langer dan een maand.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Demon-X het volgende:
[..]
een MAAND?![]()
had hij wel of niet een gaatje geprikt?
Ik huiver ook bij de gedachte.. Hoewel ik niet kleinzerig ben, ik denk ook niet dat het de eventuele pijn is.. Het is een erg raar idee gewoon, om dan ook een gaatje in je nagel te hebben..quote:Op maandag 16 mei 2005 22:05 schreef oi het volgende:
Mijn vinger zat met 2e kerstdag tussen een deur, sinds 2 weken ofzo heb ik weer een normale nagel dus dat duurt toch wel even. Gelukkig was mijn nagel er niet afgevallen, maar als de jouwe helemaal zwart is denk ik dat dat wel gaat gebeuren.
Tegen mij zeiden ze trouwens ook dat ik een naald erdoorheen moest prikken. Maar dat heb ik niet gedaan. Als het nou een blaar is oke, maar door je nagel?
Ben een aantal jaar geleden gestruikeld over een drempel. Mn teennagel stond onder een hoek van 45 graden omhoog en dat is errug pijnlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:21 schreef Vampier het volgende:
Mijn teen nagel is er net afgevallen... ik heb 5 maanden geleden mijn woede gekoeld op een houten kist met staal erin. Heerlijk al dat gedoe met nagels
och die naald was in et vuur gehoude tot ie wit was dus dat was steriel en daarna heb k er gewoon een pleister op gedaanquote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Pure-Poison het volgende:
- -
Zou niet zelf in je nagel gaan prikken als het gaat ontsteken ofzo ben je niet blij!!
Het weefsel eronder is echter uiterst gevoelig, zeker als het ontstoken is.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Valt mee, met beleid en dan is er niks aan het hand. Nagel is niets anders dan dood kalk.
sjaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:41 schreef Maikuuul het volgende:
Je zult maar doorschieten, in je huid oeeeeeh !
Gaatjes prikken vond ik al erg genoeg klinken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:48 schreef bonke het volgende:
en hij wil een klein gaatje in ze nagel boren
op et moment dat het boortje door die nagel kwam schoot ie dwars door ze vinger heen
ik moest wel lache
hij niet![]()
nagelextracter vind ik hier het engste woordquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaatjes prikken vond ik al erg genoeg klinken.
Ook niet fijn, maar toch voor mijn gevoel minder erg dan met een naald een gaatje prikken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef bonke het volgende:
[..]
nagelextracter vind ik hier het engste woord
nou vooruitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook niet fijn, maar toch voor mijn gevoel minder erg dan met een naald een gaatje prikken.
Doe maar niet. Ondanks het feit dat ik waarschijnlijk niet out zal gaan door een nagelextracter, ben ik wel mijn nagel een paar maanden kwijt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef bonke het volgende:
[..]
nou vooruit
mag ik jou nagel er met een nagelextracter vanaf trekken, dan mag jij een klein gaatje in mijn nagel maken
ik ben nie bang![]()
Maar hij trekt hem er toch niet uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:17 schreef bonke het volgende:
vroeger werd soms tijdens het martelen een nagel verwijderd
dus ik denk wel dat je zal brullen van de auwigheid
en misschien zelfs out zal gaan
Pijn is iets waar ik niet snel out bij ga. Het hele idee van een gaatje in een nagel prikken of borenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:17 schreef bonke het volgende:
vroeger werd soms tijdens het martelen een nagel verwijderd
dus ik denk wel dat je zal brullen van de auwigheid
en misschien zelfs out zal gaan
Of met een staalboortje van 1 mm heel rustig (Dus met de hand) de nagel doorboren. Zodat het bloed weg kan lopen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Maikuuul het volgende:een naald erin, dat doet volgens mij uber pijn
net als die collega van mijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Of met een staalboortje van 1 mm heel rustig (Dus met de hand) de nagel doorboren. Zodat het bloed weg kan lopen.
pff jullie gaan hier volgens mij voor een muggebult al naar de dokterquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef Speth het volgende:
Zelf een gaatje boren heeft een nogal hoog Happy Tree Friends-gehalte...
Ga gewoon naar de dokter, die doet er wel iets aan.
Werkt perfekt al vaker gedaan.quote:
ja had k wel gedaan......quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Dus geen gaatje erin gemaakt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |