Same here, keek 1/2 jaar geleden erg uit naar deze gamequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:42 schreef andre347 het volgende:
Zal de demo zo even testen, heb wel uitgekeken naar deze game maar het spel is een beetje in de vergetelheid geraakt.
Inderdaad. Al heb ik het zelf al een paar dagen niet gespeeld. Anders ben ik het dadelijk al zat voordat ik met de volledige versie bezig ben. Maar het blijft een van de weinige spellen die mij online kan boeien.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:47 schreef Cheiron het volgende:
Op tweakers leeft het een stuk meer. Persoonlijk vind ik de demo ondertussen geweldig! Zeker als je in een goed team zit is het leuk toeven ingame!
Dacht dat het pas vanaf morgen te koop was. Misschien toch maar eens gaan kijken vanmiddag.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef FoggyFreek het volgende:
Whoei, heb de volledige versie vanochtend opgehaald.. Die 11 andere maps zijn WAANZINNIG! Even snel doorheen geskipped en natuurlijk nog niet kunnen spelen maar de setting is echt compleet anders. Favorieten zijn Volcano en Island (moooi!). Hopelijk zien we elkaar vanavond op een serverhehe
Morthill en ik waren aanwezig idd!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:50 schreef =HellFire= het volgende:
Wie was er nou ook vanavond in TGS Den Haag? Ik zag Morthill voorbij komen op de schermen? Geen idee wie 't was.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:37 schreef =HellFire= het volgende:
Whaha lache. Weet alleen niet de gezichten bij de namen nu.
Vind het wel een vet spel trouwens (en heb al de CE, woohoo).
Uh ik zat eerst links, en daarna achter die groene legercamotroep... Team 4 was ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]waar zat jij dan? Wij zaten... uhm bij de eerste paar PCs rechts. Ik heb toch niet met jou staan praten aan de bar? En wie waren die dudes met de camera?
Allemaal vragen!
Grappig hoe je zegt dat een game overeenkomsten heeft met BF2, C&C III, Doom (Quake neem ik aan) en BF2142 maar hier verzuimt Wolfenstein : Enemy Territory en Team Fortress te noemen. Dit zijn namelijk nog de games die het dichtst bij ET:QW in de buurt komen. Vervolgens noem je het niet origineel maar je beschrijft het als een combinatie van 4 games en 3 compleet verschillende gametypes.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:52 schreef r.liong het volgende:
Quake Wars ET is een leuk spel maar heeft heel veel overeenkomsten met BF2,C&C III Tiberium Wars en zelfs Doom. Het is op sommige momenten zelfs BF 2142 gezien de futuristische wapens en aankleding en manier van spelen.
Tijdloos en origineel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |