Same here, keek 1/2 jaar geleden erg uit naar deze gamequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:42 schreef andre347 het volgende:
Zal de demo zo even testen, heb wel uitgekeken naar deze game maar het spel is een beetje in de vergetelheid geraakt.
Inderdaad. Al heb ik het zelf al een paar dagen niet gespeeld. Anders ben ik het dadelijk al zat voordat ik met de volledige versie bezig ben. Maar het blijft een van de weinige spellen die mij online kan boeien.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:47 schreef Cheiron het volgende:
Op tweakers leeft het een stuk meer. Persoonlijk vind ik de demo ondertussen geweldig! Zeker als je in een goed team zit is het leuk toeven ingame!
Dacht dat het pas vanaf morgen te koop was. Misschien toch maar eens gaan kijken vanmiddag.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef FoggyFreek het volgende:
Whoei, heb de volledige versie vanochtend opgehaald.. Die 11 andere maps zijn WAANZINNIG! Even snel doorheen geskipped en natuurlijk nog niet kunnen spelen maar de setting is echt compleet anders. Favorieten zijn Volcano en Island (moooi!). Hopelijk zien we elkaar vanavond op een serverhehe
Morthill en ik waren aanwezig idd!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:50 schreef =HellFire= het volgende:
Wie was er nou ook vanavond in TGS Den Haag? Ik zag Morthill voorbij komen op de schermen? Geen idee wie 't was.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:37 schreef =HellFire= het volgende:
Whaha lache. Weet alleen niet de gezichten bij de namen nu.
Vind het wel een vet spel trouwens (en heb al de CE, woohoo).
Uh ik zat eerst links, en daarna achter die groene legercamotroep... Team 4 was ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]waar zat jij dan? Wij zaten... uhm bij de eerste paar PCs rechts. Ik heb toch niet met jou staan praten aan de bar? En wie waren die dudes met de camera?
Allemaal vragen!
Grappig hoe je zegt dat een game overeenkomsten heeft met BF2, C&C III, Doom (Quake neem ik aan) en BF2142 maar hier verzuimt Wolfenstein : Enemy Territory en Team Fortress te noemen. Dit zijn namelijk nog de games die het dichtst bij ET:QW in de buurt komen. Vervolgens noem je het niet origineel maar je beschrijft het als een combinatie van 4 games en 3 compleet verschillende gametypes.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:52 schreef r.liong het volgende:
Quake Wars ET is een leuk spel maar heeft heel veel overeenkomsten met BF2,C&C III Tiberium Wars en zelfs Doom. Het is op sommige momenten zelfs BF 2142 gezien de futuristische wapens en aankleding en manier van spelen.
Tijdloos en origineel?
RazeRNL, voeg maar toe ^^quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:17 schreef basalphenaar het volgende:
OK, heb nu een clan gemaakt genaamd "FOK!kers". Als iemand behoefte heeft om te joinen, plaats dan hier ff je username, dan voeg ik je toe
En waar moet datquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef basalphenaar het volgende:
OK, je bent toegevoegd, moet je alleen nog ff accepten
Dit is best een domme opmerking!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:52 schreef r.liong het volgende:
De toetsencombinaties zijn bijna indentiek aan eerder genoemde games.(W=vooruit,A=links,D=rechts,C=duiken etc..) Tijdloos en origineel?
Mooi dat is gedaan, zal vanavond ff komen spelen voor de eerste keerquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:19 schreef basalphenaar het volgende:
Denk dat je een invite krijgt in het serverbrowserscherm ofzo? Kijk eens in die clantab linksonderin (waar ook je friendslist staat) of er dan iets gebeurt? En ja, we moeten idd nog een clantag hebbenGewoon [FOK] ofzo? Maar dan nog met gekke kleurtjes
edit: heb ff snel een clantagje in elkaar geflanst met kleurtjes: ^A[^2FOK^A]
Als je 'm niet mooi vindt zeg je het maar
Ik heb de game nog niet, maar ik ga ervan uit dat [FOK] nu in het roze staat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:19 schreef basalphenaar het volgende:
edit: heb ff snel een clantagje in elkaar geflanst met kleurtjes: ^A[^2FOK^A]
Als je 'm niet mooi vindt zeg je het maar
Best wel heel dom ja, nog even en er wordt gezegd dat het niet origineel is omdat je net zoals in andere games tegenstanders dood moet schietenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:27 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Dit is best een domme opmerking!
Kheb nog niet gespeeld, alleen ff die clan gejoinedquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:42 schreef basalphenaar het volgende:
Nee, staat in het oranje-groenMaar als ie in het roze moet vind ik het best
Razorback: Je staat idd nu in de lijst en zie dat je online bentAlleen jammer dat je niet gewoon rechtermuisknop -> join kan doen bij een clanmember of friend, nu moet je helemaal in de serverbrowserfilter instellen dat ie alleen servers met friends of clanmembers moet laten zien, en zelfs dat werkte zonet niet
Die 1ste obj is voor strogg wel een ramp zonder teamworkquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef basalphenaar het volgende:
Volcano ownt idd hard, speelde net als Strogg in de laatste fase van de map waar je dat gebouw binnen moet dringen, dat is zo ubervet als het teamwork ook goed gaat (en dat ging het zeker).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |