abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:37:17 #201
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_53107871
Het is wel een leuke game. Alleen ik ben de demo al zat nu. 1 Map en zoveel noobs die niet mee willen werken.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_53125822
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:42 schreef andre347 het volgende:
Zal de demo zo even testen, heb wel uitgekeken naar deze game maar het spel is een beetje in de vergetelheid geraakt.
Same here, keek 1/2 jaar geleden erg uit naar deze game

Ik kom niet in een online spel?
  woensdag 26 september 2007 @ 15:40:37 #203
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_53489118
Mensen die de volledige versie nog/al spelen?
pi_53492878
Ga hem waarschijnlijk een dezer dagen wel kopen, hij komt officieel de 28e uit maar hij zal vast morgen ook al wel te koop zijn in bepaalde winkels. Vind het eigenlijk alleen een beetje vreemd dat het zo rustig is in dit topic, ET:QW is toch wel een van de grotere releases dit najaar voor de PC...
pi_53493507
Op tweakers leeft het een stuk meer. Persoonlijk vind ik de demo ondertussen geweldig! Zeker als je in een goed team zit is het leuk toeven ingame!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53493695
Je hebt gelijk idd, op Tweakers is het een stuk drukker in het ET:QW topic. Speel de demo ook al een paar dagen en vind hem ook geweldig! Heb alleen nu ondertussen wel behoefte aan een andere map... Zag in het Tweakers topic al een paar links naar screenshots van de andere maps en die zien er echt geweldig uit.
  woensdag 26 september 2007 @ 20:44:54 #207
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_53496717
Echt een geweldig spel inderdaad. Ik heb Wolfenstein: Enemy Territory echt helemaal grijs gespeeld. Dit spel is wel anders, maar het geeft toch wel gedeeltelijk het oude W:ET gevoel terug. Ik vind het heerlijk om in de basis van de vijand te sluipen, dingen te hacken en mensen te doden met mijn melee terwijl ik vermomd ben.

Ook vind ik het leuk om als Soldier achterin de basis te sluipen van het andere team. Dat gaat heel makkelijk, gewoon omweggetjes nemen zodat ze je niet zien. Vervolgens overal bommen planten op de Artillery-schieters enz. Levert veel XP op en het is leuk.

Maar meestal doe ik gewoon de objective, daar gaat het tenslotte ook om.

Maar het leuke van dit spel is, vind ik, dat je zoveel kunt. Iedere class is weer een andere ervaring, en steeds weer beleef je ook écht iets nieuws als er een nieuwe ronde start.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  donderdag 27 september 2007 @ 08:43:00 #208
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_53506769
klinkt goed.
Ik was ook helemaal verslaafd aan ET. Vooral de map natuurlijk...met die basis waar je de fuel tanks ofzoeits moest opblazen....
  donderdag 27 september 2007 @ 09:10:05 #209
137562 rakotto
pi_53507145
Vandaag of morgen bestellen bij www.play.com
pi_53508197
Whoei, heb de volledige versie vanochtend opgehaald.. Die 11 andere maps zijn WAANZINNIG! Even snel doorheen geskipped en natuurlijk nog niet kunnen spelen maar de setting is echt compleet anders. Favorieten zijn Volcano en Island (moooi!). Hopelijk zien we elkaar vanavond op een server hehe
-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_53508230
besteld bij play.com
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_53508953
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:47 schreef Cheiron het volgende:
Op tweakers leeft het een stuk meer. Persoonlijk vind ik de demo ondertussen geweldig! Zeker als je in een goed team zit is het leuk toeven ingame!
Inderdaad. Al heb ik het zelf al een paar dagen niet gespeeld. Anders ben ik het dadelijk al zat voordat ik met de volledige versie bezig ben. Maar het blijft een van de weinige spellen die mij online kan boeien.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef FoggyFreek het volgende:
Whoei, heb de volledige versie vanochtend opgehaald.. Die 11 andere maps zijn WAANZINNIG! Even snel doorheen geskipped en natuurlijk nog niet kunnen spelen maar de setting is echt compleet anders. Favorieten zijn Volcano en Island (moooi!). Hopelijk zien we elkaar vanavond op een server hehe
Dacht dat het pas vanaf morgen te koop was. Misschien toch maar eens gaan kijken vanmiddag.
pi_53513812
Doet er iemand hier mee aan de LAN van vanavond via Tweakers ?
pi_53516161
Ik niet.
pi_53517308
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef Ulreazj het volgende:
Ik niet.
pi_53521737
Wil hem via Play bestellen, maar moet je daarmee persé via CC betalen? (Play omdat het goedkoper is)
Weet er anders een andere shop waarmee je ook gewoon via storten oid kunt betalen, waar ET:QW ook goedkoop is?

ps: is er andrs iemand die toch al bij play besteld en er ook 1 voor mij wil bestellen, dan krijg je het bedrag op je rekening gestort
pi_53532633
Wie was er nou ook vanavond in TGS Den Haag? Ik zag Morthill voorbij komen op de schermen? Geen idee wie 't was .
  donderdag 27 september 2007 @ 23:52:51 #218
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53532683
Vanavond vond in het TGS te Rotterdam een Launch Party plaats van het spel Quake Wars ET. Eerst werden er in zowel Rotterdam als in Den Haag 4 teams bestaande uit elk 10 man samengesteld die in een onderlinge strijd moesten uitmaken wie uiteindelijk in de finale mocht staan met als hoofdprijs de allernieuwste videokaart die momenteel voor handen is en natuurlijk een gratis exemplaar van het spel Quake Wars ET. Rotterdam zegevierde in de finale over Den Haag met 2 gewonnen rondes.

Quake Wars ET is een leuk spel maar heeft heel veel overeenkomsten met BF2,C&C III Tiberium Wars en zelfs Doom. Het is op sommige momenten zelfs BF 2142 gezien de futuristische wapens en aankleding en manier van spelen. De toetsencombinaties zijn bijna indentiek aan eerder genoemde games.(W=vooruit,A=links,D=rechts,C=duiken etc..) Tijdloos en origineel? Nee helaas niet en de Nederlandse producent van het spel probeerde de vergelijking met BF2, C&C III en Doom enigzins te bagatalisseren maar kon niet ontkennen dat er inderdaad heel veel overeenkomsten waren.

Vanaf vrijdag 28 september te koop voor ¤ 54,95 in de winkels en alleen voor de PC.

[ Bericht 0% gewijzigd door r.liong op 28-09-2007 00:02:29 ]
verpachten & verpachten
pi_53532755
Niets mis met een universele toetsencombinatie. Elk spel kan je zo spelen zonder wat te veranderen (er van uitgaande dat je op default speelt met WASD).
pi_53533513
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:50 schreef =HellFire= het volgende:
Wie was er nou ook vanavond in TGS Den Haag? Ik zag Morthill voorbij komen op de schermen? Geen idee wie 't was .
Morthill en ik waren aanwezig idd!

Leuke game, en ben het er niet mee eens dat het een standaardshooter is. Spel vereist enorm veel teamwork, wat ook te merken was toen wij in Den Haag onze ass in een pakketje thuisgestuurd kregen toen we speelden tegen Rotterdam. Nu had Rotterdam ook het oneerlijke voordeel van een gast een die de game had getst voor id software, merkte je wel: hij kwam 2 minuten bij ons in het team en meteen 2 objectives gehaald
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_53533697
Whaha lache. Weet alleen niet de gezichten bij de namen nu.

Vind het wel een vet spel trouwens (en heb al de CE, woohoo).
pi_53533768
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:37 schreef =HellFire= het volgende:
Whaha lache. Weet alleen niet de gezichten bij de namen nu.

Vind het wel een vet spel trouwens (en heb al de CE, woohoo).
waar zat jij dan? Wij zaten... uhm bij de eerste paar PCs rechts. Ik heb toch niet met jou staan praten aan de bar? En wie waren die dudes met de camera? Allemaal vragen!
pi_53536675
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

waar zat jij dan? Wij zaten... uhm bij de eerste paar PCs rechts. Ik heb toch niet met jou staan praten aan de bar? En wie waren die dudes met de camera? Allemaal vragen!
Uh ik zat eerst links, en daarna achter die groene legercamotroep... Team 4 was ik. And yeah we lost, zelfs met Xandra (GhostGirl). Had wel meer van haar verwacht.

Die dudes met de camera waren m'n collega's van Gamer.nl trouwens . Binnenkort een filmpje van dit event. Misschien sta je er ook nog wel op.
pi_53542057
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:52 schreef r.liong het volgende:
Quake Wars ET is een leuk spel maar heeft heel veel overeenkomsten met BF2,C&C III Tiberium Wars en zelfs Doom. Het is op sommige momenten zelfs BF 2142 gezien de futuristische wapens en aankleding en manier van spelen.

Tijdloos en origineel?
Grappig hoe je zegt dat een game overeenkomsten heeft met BF2, C&C III, Doom (Quake neem ik aan) en BF2142 maar hier verzuimt Wolfenstein : Enemy Territory en Team Fortress te noemen. Dit zijn namelijk nog de games die het dichtst bij ET:QW in de buurt komen. Vervolgens noem je het niet origineel maar je beschrijft het als een combinatie van 4 games en 3 compleet verschillende gametypes.

Origineel is het volgens mij zeker aangezien het aatal verschillende maps ongeevenaard is en de mate van objective based gameplay nog nooit zo gedaan is. Speel het een weekje en je komt hier terug met een compleet andere mening.

ET:QW moet je even wat langer spelen om de genialiteit te zien! Daarom is ie ook nog es tijdloos
-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_53542165
Scheelt dat ik meer met Wolf: ET en TF (en Quake/Doom) heb dan met Battlefield 2. Kan ik dat beter inzien .
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:53:55 #226
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53549397
Sorry hoor, maar ik vind dit een RETEGEIL spel!
pi_53549406
Besteld bij Play.com, toch nog met de cc van m´n pa mogen doen :p.

Hoop dat ie snel binnen is (iemand een idee hoelang dat altijd duurt?)

[ Bericht 3% gewijzigd door Mindstate op 28-09-2007 23:18:06 ]
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:24:25 #228
137562 rakotto
pi_53550034
24 uur als het goed is. Moet zelf nog bestellen.
pi_53557706
This item Can only Be Shipped to UK Adresses.

Lekker dan.., nog een andere plek waarvoor ze het voor die prijs verkopen'?

Edit: Was weer lekker slim bezig, moest em op Euro´s zetten.
pi_53559972
Ik heb m ook besteld via cdwow.nl, ben benieuwd wanneer ze m leveren
pi_53560381
Ik probeerde een clan te beginnen (genaamd "FOK!") in het serverbrowserscherm, maar er schijnt al een clan te bestaan met die naam. Heeft iemand uit dit topic die clan gestart?
  zaterdag 29 september 2007 @ 01:23:18 #232
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53560513
Niet bij mijn weten. Maak je er toch een FOK! 2 van ofzoiets..
verpachten & verpachten
pi_53561192
OK, heb nu een clan gemaakt genaamd "FOK!kers". Als iemand behoefte heeft om te joinen, plaats dan hier ff je username, dan voeg ik je toe
pi_53565774
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 02:17 schreef basalphenaar het volgende:
OK, heb nu een clan gemaakt genaamd "FOK!kers". Als iemand behoefte heeft om te joinen, plaats dan hier ff je username, dan voeg ik je toe
RazeRNL, voeg maar toe ^^
pi_53566822
OK, je bent toegevoegd, moet je alleen nog ff accepten
pi_53567047
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef basalphenaar het volgende:
OK, je bent toegevoegd, moet je alleen nog ff accepten
En waar moet dat
Hebben we verder nog een clan tag ^^
pi_53567413
Denk dat je een invite krijgt in het serverbrowserscherm ofzo? Kijk eens in die clantab linksonderin (waar ook je friendslist staat) of er dan iets gebeurt? En ja, we moeten idd nog een clantag hebben Gewoon [FOK] ofzo? Maar dan nog met gekke kleurtjes

edit: heb ff snel een clantagje in elkaar geflanst met kleurtjes: ^A[^2FOK^A]
Als je 'm niet mooi vindt zeg je het maar

[ Bericht 22% gewijzigd door basalphenaar op 29-09-2007 14:25:00 ]
pi_53567616
Grr.. mijn order bij PLay staat al vanaf donderdagavond op processing. Stelletje luie klote-Britten.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53567624
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:52 schreef r.liong het volgende:
De toetsencombinaties zijn bijna indentiek aan eerder genoemde games.(W=vooruit,A=links,D=rechts,C=duiken etc..) Tijdloos en origineel?
Dit is best een domme opmerking!
pi_53569925
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:19 schreef basalphenaar het volgende:
Denk dat je een invite krijgt in het serverbrowserscherm ofzo? Kijk eens in die clantab linksonderin (waar ook je friendslist staat) of er dan iets gebeurt? En ja, we moeten idd nog een clantag hebben Gewoon [FOK] ofzo? Maar dan nog met gekke kleurtjes

Mooi dat is gedaan, zal vanavond ff komen spelen voor de eerste keer
pi_53569951
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:19 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb de game nog niet, maar ik ga ervan uit dat [FOK] nu in het roze staat?
Zo ja: mooooi
Zo nee: make it happen
pi_53570176
Nee, staat in het oranje-groen Maar als ie in het roze moet vind ik het best

Razorback: Je staat idd nu in de lijst en zie dat je online bent Alleen jammer dat je niet gewoon rechtermuisknop -> join kan doen bij een clanmember of friend, nu moet je helemaal in de serverbrowserfilter instellen dat ie alleen servers met friends of clanmembers moet laten zien, en zelfs dat werkte zonet niet
pi_53570273
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:27 schreef DtchDopey het volgende:

[..]

Dit is best een domme opmerking!
Best wel heel dom ja, nog even en er wordt gezegd dat het niet origineel is omdat je net zoals in andere games tegenstanders dood moet schieten
pi_53570655
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:42 schreef basalphenaar het volgende:
Nee, staat in het oranje-groen Maar als ie in het roze moet vind ik het best

Razorback: Je staat idd nu in de lijst en zie dat je online bent Alleen jammer dat je niet gewoon rechtermuisknop -> join kan doen bij een clanmember of friend, nu moet je helemaal in de serverbrowserfilter instellen dat ie alleen servers met friends of clanmembers moet laten zien, en zelfs dat werkte zonet niet
Kheb nog niet gespeeld, alleen ff die clan gejoined
pi_53571325
OK, zie ik je nog wel een keer verschijnen
Zijn er nog meer mensen hier die de clan willen joinen?
pi_53572753
Volcano doet me zooooooooo erg denken aan BF1942 Omaha Beach, geweldige map. Daarnaast vind ik sewers en island ook pareltjes. De game valt me echt mee, heb maanden de closed en open beta gespeeld en ik was nogal sceptisch maar het heeft zeker potentie.

Btw iemand enig idee waar je stats kunt vinden ?

Edit, hier dus:
http://stats.enemyterritory.com/profile/ILoveYou

[ Bericht 26% gewijzigd door JopJuh op 29-09-2007 19:28:47 ]
pi_53574873
Volcano ownt idd hard, speelde net als Strogg in de laatste fase van de map waar je dat gebouw binnen moet dringen, dat is zo ubervet als het teamwork ook goed gaat (en dat ging het zeker).
pi_53575324
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef basalphenaar het volgende:
Volcano ownt idd hard, speelde net als Strogg in de laatste fase van de map waar je dat gebouw binnen moet dringen, dat is zo ubervet als het teamwork ook goed gaat (en dat ging het zeker).
Die 1ste obj is voor strogg wel een ramp zonder teamwork
pi_53578085
Ik vind het een goeie game maar de mannetjes lopen/bewegen net een tikkie te snel voor het mooie.
Als dat een tandje terug zou kunnen dan is het super.
Audaces fortuna juvat
pi_53581084
Net ff wezen spelen met Basalphenaar, moet wel ff wennen weer en me videokaart werkt ook niet helemaal mee.

Allemaal van die rare strepen door het beeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')