Hier vind je de specs van de Nikon camera's naast elkaar. Zo te zien zit er maar erg weinig verschil tussen de camera's, houd wel in de gaten dat je niet écht lange sluitertijden hebt (3 sec. is max.) en (!) dat je ze niet handmatig in kunt stellen.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:13 schreef Reintje het volgende:
Ik zoek ook een digitale camera!
Heb je niet wat meer eisen?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:09 schreef Slomy het volgende:
Ik ben zelf opzoek naar een camera voor op vakantie.
Deze moet vooral eigenlijk klein zijn, want wil hem eigenlijk makkelijk overal mee naartoe kunnen nemen.
Hebben jullie suggersties?
Heel veel eisen heb ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Heb je niet wat meer eisen?
Hier is wel erg veel voor te vinden...
een wegwerpcamera?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:09 schreef Slomy het volgende:
Ik ben zelf opzoek naar een camera voor op vakantie.
Deze moet vooral eigenlijk klein zijn, want wil hem eigenlijk makkelijk overal mee naartoe kunnen nemen.
Hebben jullie suggersties?
De casio heeft 2.8 zoom.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:36 schreef Strax het volgende:
Hoi hoi
Ik wilde eigenlijk een topic openen maar denk dat het hiet beter past!
Ik ben aan het twijfelen over een digitale camera...
Ik heb 3 opties:
HP Photosmart M407
4.11 Mega Pixel
3x Optische Zoom
6x Dig Zoom
Canon PowerShot A400
3.2 Mega Pixel
2,2x Optische Zoom
3,2 Dig Zoom
Casio Exilim S100
3.2 Mega Pixel
kweet niet welke ZOOM specs deze heeft
Maare... iemand een idee...??
THX Tessa
Dit lijkt me eerlijk gezegd een camera waar je vrij weinig mee kan.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:55 schreef Slomy het volgende:
[..]
Heel veel eisen heb ik niet.
Hij moet gewoon heel makkelijk mee te nemen zijn, het liefst in een broekzak.
Prijs rond de 200 euro. De Sony U40 lijkt mij wel wat, maar misschien zijn er nog wel meer camera's in dit segment. Zoom hoeft nier perse al zou het wel een leuke plus zijn. Camera moet snel op te starten zijn om snel de leuke momenten vast te kunnen leggen.
Enig idee wat dan nog andere opties zijn?
Ik ben fan van de ixus serie sinds ik er zelf een heb, dus misschine de ixus30? Die heeft een accu, een scherm achterop, kost ongeveer 200 ¤, 3x zoom filmpjes, en ook redelijk snel klaar voor gebruik....Kijk er eens naar zou ik zeggen...:)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:16 schreef the_RAVEN het volgende:
Oke ik ben dus ook op zoek naar een digitale camera, ff gegoogeld maar ik werd bijna ziek van alle onrelevante informatie die ik kreeg.
mijn eisen zijn:
- rond de ¤200,- (ben maar een student)
- Geheugenkaart (formaat maakt niet uit)
- Accu (geen batterij)
- 3 / 4 x zoom
- LCD scherm achterop
- Filmpjes met geluid (geen hoge kwaliteit vereist)
- ook redelijk snel klaar om te fotograferen
De camera is voor vakantiefoto's, feestjes etc.
Iemand een suggestie
bijvoorbaatdank
Kijk ook eens naar de Minolta Dimage Z5.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef BOKA het volgende:
Namens mijn vriendin:
Een digitale camera met:
- (veel) Optische zoom
- Niet te groot
- Voor zowel vakantiefoto's als wat meer veel-eisende foto's
Prijs: ongeveer 400 euro
De Olympus C770 Ultra Zoom leek haar wel goed, maar het uiterlijk van de camera sprak haar niet aan.
Alvast bedankt.
De Z5 van Minolta (zoals SpeedyGJ noemt) heeft alleen wel veel ruis in de foto's, wat imo een erg groot minpunt is.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef BOKA het volgende:
Namens mijn vriendin:
Een digitale camera met:
- (veel) Optische zoom
- Niet te groot
- Voor zowel vakantiefoto's als wat meer veel-eisende foto's (dus zowel automatisch als handmatige instellingen)
Prijs: ongeveer 400 euro
De Olympus C770 Ultra Zoom leek haar wel goed, maar het uiterlijk van de camera sprak haar niet aan.
Alvast bedankt.
Hij ziet het idd er vreemd uit, maar de foto's mogen er wel zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:39 schreef BOKA het volgende:
De specs zien er erg goed uit, maar hij ziet er een beetje vreemd uit.
Bij een paar reviews las ik dat ie wel goed was, maar dat de Panasonic FZ20 beter was; iemand daar nog suggesties over?
Nee dat maakt personelijk helemaal niks uitquote:Op zondag 5 juni 2005 12:51 schreef BOKA het volgende:
Macrofunctie hoeft er niet op te zitten.
Maar ik zie dat die Canon's al wat ouder zijn, maakt dat nog iets uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |