Ik had het je beloofd in je fotoboekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Skv.
Jij bent écht goed bezig geweest. Ik heb het hier zitten bescheuren om die filmpjes.![]()
![]()
oh was jij het die die filmpjes had gemaakt ? Srry, d8 dat woutey ut was. Zijn iig echt stoer! Balen dat ik geen webcam hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:29 schreef Skv het volgende:
[..]
We wouden eerst met Lego wat doen.
Maar dat konden we niet vinden
Duikbrillen zijn ook stoer.
Dit gaat een rage worden![]()
Nee, we waren met z'n tweeën.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
oh was jij het die die filmpjes had gemaakt ? Srry, d8 dat woutey ut was. Zijn iig echt stoer! Balen dat ik geen webcam hebIs een webcam toch nog ergens goed voor
weet niemand een oplossing??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:48 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik heb een probleempje met Camtasia
mensen zien mijn bureaublad wel, maar als ik dan het gebied op een filmpje zet, dan verschijnt er enkel een zwart beeld
iemand een oplossing?
Dan is er nog altijd chatplaza.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, we waren met z'n tweeën.
Ik had mijn cam meegenomen naar zijn huis, en daar gingen we ouwehoeren
Maar niet iedereen moet het nu gaan doen, dan is de lol dr af en gaan ze nooit meer om tmfchat
18-jarige bi-meid.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:33 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
weet niemand een oplossing??
is namelijk wel belangrijk want ik ben een 18jarig bi-meid aan het fixen![]()
neenee, ik heb haar al meer dan een week in mijn lijst en nu heb ik zogezegd een webcam gekocht, en ik ben dus ook zogezegd een meisje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef Skv het volgende:
[..]
18-jarige bi-meid.
Zo deden wij ons gisteren ook ongeveer voor.
Ik hoop dat het filmpje met jouw snikkel hier straks staat
Eh.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef 9christensen het volgende:
waar stoat die filmpjes dan, skv?
Die gebruik je niet op gozers...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Markman het volgende:
* had nog gehoord van een virus waarmee men zo je webcam kan meekijken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat eentopic. Het doet me een beetje denken aan dit.
Linkie (dan wel via PM) mag hier neem ik aan allen niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Markman het volgende:
* had nog gehoord van een virus waarmee men zo je webcam kan meekijken.
bloodninja: Then send me the picture.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]![]()
Prachtig, ook dat vervolg dat ie een andere naam heeft en dan weer over zn robe en wizard hat begint![]()
En?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:00 schreef 9christensen het volgende:
joww bedankt he
ahahaha geweldigquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Eh.
Hier?
-link-
Halve topic staat vol met deze linkjes..
ja hoequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:46 schreef Skv het volgende:
lycos of @home account ofzo?
En 110 mb is redelijk groot, kan je niet verkleinen op de een of andere manier?
Heb je em wel ge-encode met bijv. DivX?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef Sjoe538 het volgende:
mijn bestand is 110 mb groot.. manier om te verkleinen?
Ik lag echt dubbel. Vooral bij dezequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:19 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
bloodninja: Then send me the picture.
sweet17: fine. What's your e-mail?
bloodninja: Just send it through here.
sweet17: alright *PIC*
sweet17: Did you get it?
bloodninja: Hold on. I'm looking.
sweet17: That was me back in may
sweet17: I've lost weight since then.
bloodninja: I hope so
sweet17: what?!?
sweet17: that hurt my feelings.
bloodninja: Did it?
Maximale upload van 1,87 kb/s?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef ARKON het volgende:
http://arkserver.servehttp.com/stuff/PWNED.wmv
iemand hoste? thnx
we zijn goed bezig![]()
//edit we maken er later meer als jullie willen maar alleen als we een ander host hebben, mijn webserver trekt geen 200kb upload :/
hehehe...had ik maar 15kb/s. Is nu 3..ehh 2 kb/squote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:16 schreef ARKON het volgende:
ja 30+ connecties op een 200kb up serverik heb iedereen maar max 15 kb gegeven
Miljoenen lurkers weerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:16 schreef ARKON het volgende:
ja 30+ connecties op een 200kb up serverik heb iedereen maar max 15 kb gegeven
kan iemadn het ff hosten?ik haal het er zo weer af kost me teveel upload.
De vraag is, wat heb jij allemaal wel niet moeten doen voordat ze zover ging?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]
Femke gaat best ver
http://img178.echo.cx/img178/6592/femke5gm.jpg
Dus maak ik hier maar een link van
![]()
is dit via tmf chatquote:[ knip
![]()
Donequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:28 schreef DIA het volgende:
[..]
is dit via tmf chat![]()
je moet wel ff een balkje voor haar ogen doen, of onherkenbaar maken....... vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |