quote:Op maandag 16 mei 2005 19:34 schreef IntroV het volgende:
[..]
Uhm... meiden zijn ook wel eens geil hoor
Denk je echt dat ze ooit hier komen?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef IntroV het volgende:
Je bent echt een sukkel als je foto's van meiden op Fok gaat plaatsen....
Den je dat meiden dan nog zin hebben om hun geile foto's via msn te laten zien, als het allemaal publiekelijk wordt?!
Godverdomme, denk eens na.
Dude, je meent het serieus... ik dacht dat je sarcastisch was... whehehehequote:Op maandag 16 mei 2005 19:34 schreef IntroV het volgende:
[..]
Jongetje toch, jagen we ze nou allemaal weg voor jou?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:34 schreef IntroV het volgende:
[..]
Kerel, sexcammen met meiden van tmf is mijn enige hobbyquote:Op maandag 16 mei 2005 19:36 schreef faqyou het volgende:
Dude, je meent het serieus... ik dacht dat je sarcastisch was... whehehehe
sarcasm 101quote:Op maandag 16 mei 2005 19:38 schreef IntroV het volgende:
[..]
Kerel, sexcammen met meiden van tmf is mijn enige hobby
Dát is sarcastisch
Dat doet de politie toch ook...?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:42 schreef JasperE het volgende:
kunnen we die IP's niet opslaan ofzo en ze dan gaan aangeven....ownee uitlokken is verboden
Ja, VCDCut Pro, te vinden via download.comquote:Op maandag 16 mei 2005 19:08 schreef JasperE het volgende:
ff vraagje :p is er een app waarmee je een webcam kan simuleren (mounten zegmaar) en dat je dan een filmpjes draait
Jou wens ik echt succes nu...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:45 schreef Rnej het volgende:
beetje jammer, had als leeftijd 13 staan....
[afbeelding]
mooi excuus op pron te downloadenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:45 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ja, VCDCut Pro, te vinden via download.com
kon het nou ook met camtasia?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:45 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ja, VCDCut Pro, te vinden via download.com
In Amerika...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat doet de politie toch ook...?
Hoe oud is die gast wel nie?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:47 schreef Razor21 het volgende:
*2 afbeeldingen*
mwoh, had geen zin meer om moeite te doen, heb m de huid volgescholden en ben toen offline gegaan.. vond het echt te erg wordenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jou wens ik echt succes nu...De pedofiel moet eraan!
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef faqyou het volgende:
[afbeelding]
aaargh... die gasten doen echt alles![]()
Nog nietsquote:Op maandag 16 mei 2005 19:53 schreef -DailaLama- het volgende:
hey, is dat mens met die dildo nog op komen dagen?
met "instellingen voor de webcam" in msnquote:Op maandag 16 mei 2005 19:54 schreef sjwjanssen het volgende:
met wie kan ik even testen of ik een filmpje kan afspelen via msn wat lijkt op cam?
heb ik eens gedaanquote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Razor21 het volgende:
Dit topic brengt mij op ideeen. Ik kan natuurlijk uit mijn eigen msn lijst vrienden toevoegen aan mijn Nadia MSN kloon. Heb genoeg materiaal (foto's, filmpjes).
Kijken wat ze te zeggen hebben en hoever ze gaan![]()
dat zou ik niet bij mijn vrienden flikken... althans niet bij me goeie vriendenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Razor21 het volgende:
Dit topic brengt mij op ideeen. Ik kan natuurlijk uit mijn eigen msn lijst vrienden toevoegen aan mijn Nadia MSN kloon. Heb genoeg materiaal (foto's, filmpjes).
toch mogen hun wel ff langskomenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:49 schreef Classic-PC het volgende:
Hahhaha handig hoor die open dir : http://members.lycos.nl/liquidskyismylover/breezah/
Met mijn kloon : nadiakarelsen@hotmail.com voeg me maar toequote:Op maandag 16 mei 2005 19:54 schreef sjwjanssen het volgende:
met wie kan ik even testen of ik een filmpje kan afspelen via msn wat lijkt op cam?
Heb ik ooit op de middelbare school gedaan. Al mn mannelijke klasgenoten tegen elkaar "Ik had zo'n lekker wijf op icq" "Jij ook? Ik ook!" en dan zat ik er tussen "Pompompom pompom ... "quote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Razor21 het volgende:
ik had net een kansloos gesprek met ene eric ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 19:58 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan het niet... ik kan niet van die nietszeggende chats beginnen...
En ik ben nog wel "joycesmile"
Waar zit je dan? ze beginnen meestal tegen jouquote:Op maandag 16 mei 2005 19:58 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan het niet... ik kan niet van die nietszeggende chats beginnen...
En ik ben nog wel "joycesmile"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |