newbe enzoquote:Op maandag 16 mei 2005 19:09 schreef ChicaneBT het volgende:
Waarom heeft iedereen, iig veel een ~ voor hun naam.
Iemand had mijn adres ook bekend gemaakt in de chatquote:Op maandag 16 mei 2005 19:09 schreef kastanova het volgende:
Ok, welke grappenmaker zit er met mijn adres te strooien?.
[..]
tweakzone.nlquote:Op maandag 16 mei 2005 19:11 schreef Shogo het volgende:
Volgens mij hebben we verraders
check dit plaatje maar eens
whahaha, al die vieze rukkers mogen daar blijven, maar als wij er aan komen worden we gebandquote:Op maandag 16 mei 2005 19:12 schreef freiss het volgende:
Ik ben geband van TMF Chat...
dan zal ze wel 13 zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 19:17 schreef Razor21 het volgende:
Ok ze gaat me om 19.30 uur toevoegen ze moet wachten totdat moeders weg is wat ik begreep. dan komt de dildo ook tevoorschijn ze is btw 19. Pics volgens als het doorgaat
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Ik zit nu toch al zo'n kleine 3.5 uur op de chatquote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 16 mei 2005 19:17 schreef Razor21 het volgende:
Ok ze gaat me om 19.30 uur toevoegen ze moet wachten totdat moeders weg is wat ik begreep. dan komt de dildo ook tevoorschijn ze is btw 19. Pics volgens als het doorgaat
Who give's a fuckquote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef IntroV het volgende:
Je bent echt een sukkel als je foto's van meiden op Fok gaat plaatsen....
Den je dat meiden dan nog zin hebben om hun geile foto's via msn te laten zien, als het allemaal publiekelijk wordt?!
Godverdomme, denk eens na.
Ja jonges, denk es na, godverdomme, IntroV wil ook nog rukken.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef IntroV het volgende:
Den je dat meiden dan nog zin hebben om hun geile foto's via msn te laten zien, als het allemaal publiekelijk wordt?!
??quote:Op maandag 16 mei 2005 19:28 schreef The.PhantoM het volgende:
kan je nou met camtasia je beeld opnemen en net alsof doen dat dat de webcam is? Ik heb namelijk geen webcam...
Doen ze dat uberhaupt dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef IntroV het volgende:
Whahahaha stel je voor.... jouw toekomstige vriendin is niet meer toekomstig als haar foto op internet staat, omdat ze met elke rukkende puber aan het cammen isquote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef IntroV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |