Ik snap niet waarom de meesten van jullie zo'n bekrompen ideeen er op na houden als het kleding van mannen betreft. Of het nu om enkelsokjes, rose overhemden, sandalen, korte broeken of in dit geval strings gaat. steeds zijn er mensen die vinden dat een man dat toch echt niet aan kan trekken. Of men vind dat hij dan in een keer homo is.
![]()
Nu ik kan jullie zeggen ik draag korte broeken, ik draag rose overhemden, ik draag enkel sokjes, ik draag sandalen en jawel ik graag ook strings en dat allemaal omdat IK het prettig vind. En ik ben echt geen homo.
![]()
(Ik heb overiggens wel respect voor homo's en wil ook hen in hun waarde laten.) En zij die van dit bericht onpasselijk worden gun ik dat van harte.
![]()
Ik denk namelijk dat we elkaar, en dus ook mannen, wat meer ruimte moeten laten om ons zelf te kleden op een manier waar we ons prettig in voelen. Ik wil hierbij natuurlijk niet zeggen dat je ook alles "mooi " moet vinden. Smaak is namelijk iets persoonlijks.
![]()
Maar als je iets niet mooi vind wil dat nog niet zeggen dat je een ander de grond in moet boren of uit moet lachen. Ik was wel wat fel maar ik moest dit toch even kwijt