ballenknijpers, wat denk jij nouquote:
Waarom willen vrouwen het?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:45 schreef Nymfomaniac het volgende:
Mannen die strings dragen zijn zó fout! Eergister zag ik een man van in de veertig bukken om iets op te rapen. Wat denk je dat er uit z'n broek popte? Een string ! Waarom willen mannen in hemelsnaam een string dragen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef -Lay-Z- het volgende:
Tot 2min geleden associeerde ik een string automatisch met een mooi gevormd, vrouwelijk achterwerk waar een stukje ondeugend ondergoed even een fris luchtje komt scheppen.
helaas is mijn wereldbeeld bij het lezen van dit topic grandioos in elkaar gezakt![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef -Lay-Z- het volgende:
Tot 2min geleden associeerde ik een string automatisch met een mooi gevormd, vrouwelijk achterwerk waar een stukje ondeugend ondergoed even een fris luchtje komt scheppen.
helaas is mijn wereldbeeld bij het lezen van dit topic grandioos in elkaar gezakt![]()
Met een string aan ziet die vent er te vrouwelijk uit zegmaar.. Ik vind het echt bij mannen gewoon LELIJK. En dan moet hij al helemaal geen llichtblauwe aandoen. AARGHH ZO WALGELIJK.quote:
Deze komt van Loesje, Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:37 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]D. Maar een echte man draagt geen string!
Als een vrouw boxers draagt vind ik dat helemaal niet erg...quote:
...maar als een man zoals deze een string draagt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een string aan ziet die vent er te vrouwelijk uit zegmaar.. Ik vind het echt bij mannen gewoon LELIJK. En dan moet hij al helemaal geen llichtblauwe aandoen. AARGHH ZO WALGELIJK.
Maar als hij dat mooi vind.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:46 schreef Reflex het volgende:
hahah, mannen met een string![]()
dat zijn geen mannen
maar 'metrosexuelen'
Bosmongool... moet ik daar bij voorstellen?... is dat hetzelde als een bosaap?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:32 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Welke domme bosmongool van een man draagt nu een string
Ken jij Henkie?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:51 schreef DrDentz het volgende:
ik zag een keer, bij jambers, een bejaarde kerel met een baard in een string
omg dat beeld gaat niet meer uit mn kop!
hij ging een modeshow houden in zn eigen huis, allemaal verschillende slips enzo
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |