Dat vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:45 schreef Nymfomaniac het volgende:
Mannen die strings dragen zijn zó fout! Eergister zag ik een man van in de veertig bukken om iets op te rapen. Wat denk je dat er uit z'n broek popte? Een string ! Waarom willen mannen in hemelsnaam een string dragen?
En vervolgens werd je door de robuuste bouwvakker over het aanrecht gedeponeerd en heeft hij even JOUW zwanenhalsje ontstopt met zijn trekveer?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:22 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Vies idd. Ik kwam een keer thuis van school toen er eenofandere keukenmonteur bezig was de kastjes te vervangen. Die gast zat een beetje voorovergebogen op de grond en het eerste wat ik zag toen ik binnenkwam was een string die een stuk boven z'n broek uitkwam. Hoe vadsig is dat.
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:16 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, vrouwen kunnen er ook wa van hoor
pas op amsterdam amstel, een dikke afrovrouw met een knalgroen trainingspak en ze bukte om haar tasje te pakken van de grond en onder dat groene epileptieopwekkende pakje kwam een nog fellere roze string tevoorschijn...
ik heb tien papieren zakjes verwoest tijdens hyperventilatie...
Als je de belachelijke beslissing neemt om als man een string te dragen, zorg dan dat anderen er geen last van hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef pentas het volgende:
Wat is er mis met een string, of deze door vrouwen of mannen gedragen worden, het is toch gewoon ondergoed. Ik begrijp niet waar TS en anderen zich mee bemoeien, het is onbegrijpelijk dat een ander zich gaat bemoeien met wat een ander graag draagt.
Vreselijk!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:39 schreef Abbadon het volgende:
dat deze link nog niet gepost is zeg:
http://www.string-emil.de/
voor ik die site zag was ik nog naief en onschuldig en had ik vertrouwen in de mensheid enzoquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor ik die site zag was ik nog naief en onschuldig en had ik vertrouwen in de mensheid enzo![]()
ja! straks is het besmettelijk! *ril*quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:01 schreef marsdieker het volgende:
Heb je niets beters te doen dan je te bemoeien met het ondergoed van een ander. Ik val je er toch niet lastig mee dat ik als man strings draag, voor het pinksterweekend heb ik nog een mooie string van mijn vrouw gekregen. Zit lekker.
The horror....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan hoop je maar dat die mannen de string niet achterstevoren aangetrokken hebben
En je vrouw draagt boxers?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:01 schreef marsdieker het volgende:
Ik val je er toch niet lastig mee dat ik als man strings draag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |