Mijn tipsquote:13.00-15.45u
Met ondermeer aandacht voor achtereenvolgens: The Presidents Of The United States Of America, Molotov, Wir Sind Helden, Beth Hart, Trigger Finger,Beef, Sick Of It All, The Frames, Within Temptation, Thirteen Senses en Novastar
19.00-21.53u
Met ondermeer aandacht voor achtereenvolgens: Cake, Kane, Kaiser Chiefs, Di-Rect, Golden Earring, Beth Hart, Heideroosjes, Bloc Party, The Prodigy en Faithless.
22.18-00.30u
Met ondermeer aandacht voor achtereenvolgens: Faithless, Madrugada, Saybia, Gabriel Rios, Apocalyptica en de hoogtepunten van Pinkpop 2005.
Dat is inderdaad een goed plan. Die zijn echt ver afgezakt.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Ah dan ga ik even onder within tempation naar Intratuin![]()
Ehm ja he, op 2e pinksterdag, is ook tegen mijn gewoonte in, maar ik heb nog een bon liggen en het is niet zo mooi weer enzoquote:Op maandag 16 mei 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Vind pinkpop ook maar erg matig.
Maar intratuin is natuurlijk nog veel erger.
gelukkig zal het er niet druk zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm ja he, op 2e pinksterdag, is ook tegen mijn gewoonte in, maar ik heb nog een bon liggen en het is niet zo mooi weer enzo
Ik ga maar heeeeeeeel eventjes
Precies het kan mij ook niet boeienquote:
The_BoezelaaRquote:Op maandag 16 mei 2005 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pinkpop hoeft voor mij ook niet zo nodig, maar wie ben ik he
idd WSH was erg leuk en Beef heb k meerderemalen gezien waarvan maar één keer leuk was en dat was toen ze voorprogramma van Krezip warenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Wir sind helden vond ik leuk
Beth Hart ging wel, misschien iets te wild...
Trigger Finger was erg, heel erg slecht... Moneybrother is niet mijn ding...
Ik hou niet van Beef, dus maar even van de televisie weggegaan
en nee ik ben geen Di-Rect fan
Ja erg he..quote:
Ja tuurlijk welquote:Op maandag 16 mei 2005 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Denken jullie dat ik golfer meekrijg naar intratuin?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |