quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[[url=http://img69.imageshack.us/img69/3589/foksukballon11qn.th.jpg]afbeelding][/URL]
m'n 1e... dus verwacht er ook niet weer teveel van, moet nog warmlopen...
quote:
hmm juist.quote:
yvonne komt later wel weer aan bod ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
hmm juist.
ik had het eerder over mezelf en mijn Duitse geliefde.
dacht je echt dat ik daar nog gek op was. manneke, je loopt achter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
yvonne komt later wel weer aan bod ofzo
Je bent dus nu een pedo gewordenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
dacht je echt dat ik daar nog gek op was. manneke, je loopt achter.
ik heb nu een Duitse vamp aan de haak geslagen (eigenlijk al 14 jaar)
ik ben 26, zij is 46quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:54 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je bent dus nu een pedo geworden?
ah, zij is dus...quote:
ik bedoelde, ik heb haar 14 jaar geleden aan de haak geslagen maar we zijn een tijdje uit elkaar geweestquote:
doe dan nog eens wat tekeningetjesquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ah, zij is dus...
nouja, laatmaar, open daar maar een apart topic over
dit is voor de tekeningetjes en de reacties daarop![]()
![]()
Aha, dan was je dus 12 toen je haar aan de haak geslagen hebt, dus eigenlijk is zij de pedoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik bedoelde, ik heb haar 14 jaar geleden aan de haak geslagen maar we zijn een tijdje uit elkaar geweest
dit is geen grapquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap de sara raatsgrappen niet
hmmm.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap de sara raatsgrappen niet
Comic Sans MSquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:12 schreef SunChaser het volgende:
Welk font gebruik je Ed?
Afgelopen februari ofzo, Fok! Rockmeet die begon in een pizzeria... ze kwamen gelukkig wél. Later.quote:
* cyberstalker stemt voor een nieuwe Yildiz balonnenactie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:25 schreef ThE_ED het volgende:
Mja, ik ben nu wel een beetje uitgeyildizt, maar er staan erg sterke tussen
Ja, hoe recycle je een oude grapquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De beste tot nu toe. [tranenveegsmiley]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |