quote:Op maandag 16 mei 2005 16:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Auw.. Auw.
. Auw.
. Auw.
. Auw.
. Auw.
. Auw.
.
Ik neem alles hier heel serieus.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:16 schreef tech het volgende:
[..]
Jeetje, wat neem jij ons serieus... Is R&P niks voor jou?.
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik neem alles hier heel serieus..
Wie?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, je begint zo steeds meer op Anaaldeo69 te lijken..
Dan verlengt het zich automatisch.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef Vlarp het volgende:
Morgen is m'n contract bij Alternate afgelopen
Heb nog niet gehoord dat ik weg mag blijven...
Maar ook niet of je nog mag terugkomen?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef Vlarp het volgende:
Morgen is m'n contract bij Alternate afgelopen
Heb nog niet gehoord dat ik weg mag blijven...
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef tech het volgende:
[..]
'Respect to the man in the ice cream van!'![]()
I know.. voor onbepaalde tijd nu :8quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan verlengt het zich automatisch.
Joy.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:28 schreef Vlarp het volgende:
I know.. voor onbepaalde tijd nu :8
Derde en laatste verlenging
Dat ligt eraan.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:32 schreef Weemz het volgende:
heej!
even een vraagje: welk [homo]-blad is nu de moeite waard om een abo op te nemen?
ExpresZo gaat nog wel.. en sQueeze is leuk voor de plaatjes. Soms staat er ook een heerlijk cynisch artikel in over iemand of ietsquote:Op maandag 16 mei 2005 16:32 schreef Weemz het volgende:
heej!
even een vraagje: welk [homo]-blad is nu de moeite waard om een abo op te nemen?
oeh van die kraaknummers met klikjes en plopjes! heerlijk!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:44 schreef DennisMoore het volgende:
Met die hippe electronische muziek weet je vaak niet of het zo hoort, of dat 't mp3'tje kapot is..
* DennisMoore playing: Squarepusher - Feed Me Weird Things - 04 - Dimotane Co.mp3
Mja, ik ben wat door newsgroups aan 't struinen, en bij rare titels luister ik effe een stukkie.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:55 schreef Jerruh het volgende:
oeh van die kraaknummers met klikjes en plopjes! heerlijk!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |