D'r valt ook niet veel zinnigs op te zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:48 schreef xman het volgende:
Hey waarom zie ik helemaal geen reakties hier: A'damse homo's: knuffelen tegen geweld
Het moet de TMF-chattertjes allemaal veel te makkelijk gemaakt worden...quote:
Geen actiebereidheid?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
D'r valt ook niet veel zinnigs op te zeggen..
Ik vind het een beetje een suffe actie.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:58 schreef xman het volgende:
[..]
Geen actiebereidheid?
* xman is in een overdreven actiebereidheid-stemming om z'n volk te behoeden van het kwaad!
ik heb ook vuurvos en het werkt prima...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het moet de TMF-chattertjes allemaal veel te makkelijk gemaakt worden....
(En trouwens, bij mij doen ze 't niet eens. Zou dat door Firefox komen?)
'k Heb liever dat ze de zoekfunctie van 'vroegah', van vóór Replique weer fixen...
Als je toch meeleest, kun je dan meteen even kijken naar [FO][BUG]meer / minder topicsquote:Op maandag 16 mei 2005 15:59 schreef Slarioux het volgende:
Als ze het niet doen, cache leeggooien.
Dat is iets voor Breuls, dat zit in de database.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je toch meeleest, kun je dan meteen even kijken naar [FO][BUG]meer / minder topics![]()
Maar ik ben er morgenquote:Jezus wat een onzin!
Ik wil helemaal geen homo's zien knuffelen en doen!
Het is al vervelend genoeg als hetero's zich te veel willen profileren, laat staan een bende nichten!
Wil je minder geweld? Gedraag je dan als een vent als je dat bent en een vrouw als je dat bent ipv de nicht of pot uit te hangen.
Ik heb an sich niets tegen homo's of zo, maar dat nichterige gedrag en dit soort debiele initiatieven vind ik echt vervelend!
Arme Breuls, gevangen in een spreadsheet.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is iets voor Breuls, die zit in de database.
Je weet het verschil tussen Access en Excel niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Arme Breuls, gevangen in een spreadsheet..
Zeg dan ook Microsoft SQL Server of MySQLquote:Op maandag 16 mei 2005 16:12 schreef tech het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen Access en Excel niet?
hoewel... Access een database? mochten ze willen
Jeetje, wat nemen jullie alles meteen serieus als het over ICT zaken gaat. Is GoT niet iets voor jullie?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:12 schreef tech het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen Access en Excel niet?
hoewel... Access een database? mochten ze willen
Ik probeerde het een beetje desktop-laagdrempelig te houden.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg dan ook Microsoft SQL Server of MySQL
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jeetje, wat nemen jullie alles meteen serieus als het over ICT zaken gaat. Is GoT niet iets voor jullie?.
Jeetje, wat neem jij ons serieus... Is R&P niks voor jou?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jeetje, wat nemen jullie alles meteen serieus als het over ICT zaken gaat. Is GoT niet iets voor jullie?.
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:15 schreef tech het volgende:
[..]
Ik probeerde het een beetje desktop-laagdrempelig te houden.
Je wilt niet weten wat voor megalomane programmeurs denken met Access weg te komen.
Maar inderdaad.. Je hebt gelijk.
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Auw.. Auw.
. Auw.
. Auw.
. Auw.
. Auw.
. Auw.
.
Ik neem alles hier heel serieus.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:16 schreef tech het volgende:
[..]
Jeetje, wat neem jij ons serieus... Is R&P niks voor jou?.
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik neem alles hier heel serieus..
Wie?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, je begint zo steeds meer op Anaaldeo69 te lijken..
Dan verlengt het zich automatisch.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef Vlarp het volgende:
Morgen is m'n contract bij Alternate afgelopen
Heb nog niet gehoord dat ik weg mag blijven...
Maar ook niet of je nog mag terugkomen?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef Vlarp het volgende:
Morgen is m'n contract bij Alternate afgelopen
Heb nog niet gehoord dat ik weg mag blijven...
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef tech het volgende:
[..]
'Respect to the man in the ice cream van!'![]()
I know.. voor onbepaalde tijd nu :8quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan verlengt het zich automatisch.
Joy.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:28 schreef Vlarp het volgende:
I know.. voor onbepaalde tijd nu :8
Derde en laatste verlenging
Dat ligt eraan.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:32 schreef Weemz het volgende:
heej!
even een vraagje: welk [homo]-blad is nu de moeite waard om een abo op te nemen?
ExpresZo gaat nog wel.. en sQueeze is leuk voor de plaatjes. Soms staat er ook een heerlijk cynisch artikel in over iemand of ietsquote:Op maandag 16 mei 2005 16:32 schreef Weemz het volgende:
heej!
even een vraagje: welk [homo]-blad is nu de moeite waard om een abo op te nemen?
oeh van die kraaknummers met klikjes en plopjes! heerlijk!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:44 schreef DennisMoore het volgende:
Met die hippe electronische muziek weet je vaak niet of het zo hoort, of dat 't mp3'tje kapot is..
* DennisMoore playing: Squarepusher - Feed Me Weird Things - 04 - Dimotane Co.mp3
Mja, ik ben wat door newsgroups aan 't struinen, en bij rare titels luister ik effe een stukkie.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:55 schreef Jerruh het volgende:
oeh van die kraaknummers met klikjes en plopjes! heerlijk!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |