ze worden gewoon steeds beterquote:Op maandag 16 mei 2005 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je hebt van de AH zelf nu ook een soort van wereldgerechten ... die zijn ook te pruimen
Bij wattus?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal!
Wat lopen er bij Extra Vaganza toch rare types rond zeg. Ik heb me rot gelachen![]()
extra vaganza? Wasda? Travoclub?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal!
Wat lopen er bij Extra Vaganza toch rare types rond zeg. Ik heb me rot gelachen![]()
nee da's een sexbeursquote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
extra vaganza? Wasda? Travoclub?![]()
Navond iedereen![]()
Wizquote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
extra vaganza? Wasda? Travoclub?![]()
Navond iedereen![]()
Zitten jullie dan niet in NY??quote:Op maandag 16 mei 2005 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wiz?
Ga je met Ang3l en mij mee naar Mysteryland op 27 augustus?
Die ja, met het nichtje van Maxima en Wendy nog iets, die een dildo show gaf, maar daar ben ik maar niet naar binnen gegaan.quote:
Justin gaat in de nieuwe serie Jack's bitchy boyfriend spelenquote:
Line-up van Mysteryland ziet er erg puik uitquote:Op maandag 16 mei 2005 19:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee... 29 augustus vlieg ik, en Ang3l is de 27ste al terug
Waarom denk je dat ik wil ?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Line-up van Mysteryland ziet er erg puik uit![]()
![]()
Er is alleen nog niet bekend wanneer die hier worden uitgezonden toch?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
Justin gaat in de nieuwe serie Jack's bitchy boyfriend spelen
wanneer komt seizoen 2 eigenlijk op dvd uit in NL?
(en dan wel fatsoenlijk ondertiteld)
Ja echt een vette film. Hoe het allemaal in beeld is gebracht vond ik best apart en mooi. Filmnoir-achtig met cartoon/comic-elementen. Elijah Wood als Kevin is een schatjequote:
Het was gewoon een bewegende cartoon! Die schaduwen enzo!quote:Op maandag 16 mei 2005 19:40 schreef wizarddragon het volgende:
Ja echt een vette film. Hoe het allemaal in beeld is gebracht vond ik best apart en mooi. Filmnoir-achtig met cartoon-elementen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |