tof !!!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
Gumball 3000, het multimedia topic!
het staat
komt voor mekaarquote:Op maandag 16 mei 2005 14:10 schreef Boink het volgende:
Film wordt geupload op megaupload, bedankt voor de aanbiedingen. Mirroren mag natuurlijk altijd.
zolang het maar de moeite waard isquote:
Top!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef Camickaeze het volgende:
Kzal ook eens kieken wat ik kan doen met mirroren
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:45 schreef Boink het volgende:
http://users.telenet.be/blaataap/gumball/gumball_vtm.wmv
Fragment van het nieuws in belgie
Dat is verplicht, anders sla je het desert maar over!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:26 schreef Boink het volgende:
Hij gaat nu beginnen met uppen op megaupload hij is 485MB ongeveer 2 uur denk ik.
maar ik ga vanavond uit eten dus als ik terug kom of daar nog ff op de compu ga post ik hem gelijk!
Je bent geweldig!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:26 schreef Boink het volgende:
Hij gaat nu beginnen met uppen op megaupload hij is 485MB ongeveer 2 uur denk ik.
maar ik ga vanavond uit eten dus als ik terug kom of daar nog ff op de compu ga post ik hem gelijk!
Is dat dezelfde Belg als die angsthaas die vorig jaar in Spanje al z'n stickers erafhaalde omdat ie anders bang was gepakt te worden?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je alvast een plaatje voor het multimedia-topic
Hehe.. Ja, volgens mij wel. Hij heet Steven Spilleberg..quote:Op maandag 16 mei 2005 16:51 schreef zijle het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Belg als die angsthaas die vorig jaar in Spanje al z'n stickers erafhaalde omdat ie anders bang was gepakt te worden?
Ohja, onze part-time 'rebel'. Het is allemaal de schuld van die opa, wtf moet die op de gumball?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:59 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hehe.. Ja, volgens mij wel. Hij heet Steven Spilleberg..
Even een screenshotje erbij...
[afbeelding]
Da's een loser johquote:Op maandag 16 mei 2005 16:44 schreef Fugie het volgende:
haha wat een mafkees he, in zijn vage pakkie![]()
erm als ze vol staan te controleren ga jij wel harder rijden?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat die sukkel ook zegt in die reportage van de VTM...
"Op het gemak gereden, in Engeland ging het misschien ietskes sneller. Vanaf het moment dat we Frankrijk binnen kwamen, chill, 120, 130!"
Kneus
top manquote:Op maandag 16 mei 2005 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je alvast een plaatje voor het multimedia-topic
Vorig jaar liep tie de hele tijd te maauwen en durfde hij niet harder dan 150 in z'n Hummer te rijden en haalde hij de stickers eraf (so not done)quote:
Een Hummer is geen sportwagen.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vorig jaar liep tie de hele tijd te maauwen en durfde hij niet harder dan 150 in z'n Hummer te rijden en haalde hij de stickers eraf (so not done)
nouja het is best een vaag figuur. Maar stickers eraf halen was imho geen stom idee en harder dan 150 in een hummer rij je geloof ik 4 op 1.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vorig jaar liep tie de hele tijd te maauwen en durfde hij niet harder dan 150 in z'n Hummer te rijden en haalde hij de stickers eraf (so not done)
Hummer H2 doet sowieso maar 160km/h, dan komt de begenzer namelijk in. Voor dat geld is er wel een leukere auto te vinden die wél enigzins mee kan komen met de rest van het veld.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
nouja het is best een vaag figuur. Maar stickers eraf halen was imho geen stom idee en harder dan 150 in een hummer rij je geloof ik 4 op 1.
Je weet wat de Gumball is?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
erm als ze vol staan te controleren ga jij wel harder rijden?
Die werd op Geneve dit jaar gepresenteerd; een prototype gebaseerd op de Lancia Stratos van de jaren 70.quote:
22:10 was iequote:Op maandag 16 mei 2005 20:05 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb van alles gedownload, moet het allemaal nog kijken alleen
Geen tijd vandaag gehad. Hoe laat is die VTM documentaire over de Gumball? Want die wil ik eigenlijk wel even gaan kijken. Lijkt me wel leuk!
is die film dan al uit ?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:19 schreef Gumballs het volgende:
over dat kimble verhaal, als die man echt gekicked was uit de gumball, dan zouden ze hem ook niet vaak langs laten komen in de 6 days in may movie. Gelarrie koek, cooper mocht willen dat die man weer mee deed.
nee sorryquote:Op maandag 16 mei 2005 20:27 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dus ik heb het gemist?
Aangezien je zegt: was ie ??
leuk ook om de rest van de gumball te doen zonder rijbewijs....quote:Op maandag 16 mei 2005 18:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je weet wat de Gumball is?
Plus dat ze vol stonden te controleren in België, in Frankrijk heb ik er weinig over gelezen...
Godver. Iemand die het kan capturen misschien en dan alleen voor mij beschikbaar wil stellen?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef skinny-nl het volgende:
VTM kan je via upc in eindhoven geloof ik niet krijgen.
Kijk eens goed naar het plaatje in de OPquote:Op maandag 16 mei 2005 20:38 schreef Omkron het volgende:
Ik las in deel 5 dat er ook een Golf gti mee zou doen.. Hoe zit dat precies..?
[afbeelding]
klopt, rijdt idd een golf 5 gti mee, wat wil je er van weten? Staan een aantal pics van op internet, niet zo super veelquote:Op maandag 16 mei 2005 20:38 schreef Omkron het volgende:
Ik las in deel 5 dat er ook een Golf gti mee zou doen.. Hoe zit dat precies..?
[afbeelding]
Zo'n stratos conceptquote:
Dat had ik ook begrepen..quote:Op maandag 16 mei 2005 21:53 schreef derekhugh het volgende:
<Redrum> Kim wasen't allowed to join this years event right?
<Redrum> Because he filmed an accident according to Dutch media.
<Kimble> Redrum, thats bullshit. I was asked to join G3K this year until 2 weeks ago. I already announced on my website last year in June that 2004 was my last Gumball because it got boring and all about show off wannabe celebs! The UR* is a playground I can enjoy!
*(Ultimate Rally, dat is een race die in 2006 wordt gereden in europa... georganiseerd door Kimble. 30 000 US $ entreefree, 2 Miljoen voor de winnaar)
Specs.. en waarom hij wel mee mag doen.. lijkt me een normale bak.. zeg maar..quote:Op maandag 16 mei 2005 21:50 schreef pictuner het volgende:
[..]
klopt, rijdt idd een golf 5 gti mee, wat wil je er van weten? Staan een aantal pics van op internet, niet zo super veel
ook zuur, bouw je je auto om, mag je niet mee cruizen? of hoe moet ik dat zien..quote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef ninja-mod het volgende:
Kimble lult lekker makkelijk maar ondertussen lopen verschillende celebs wel weg bij zijn UR...
Grote kans dat die trouwens op het allerlaatste moment toch niet doorgaat ; er staat loeigroot in z'n algemene voorwaarden dat ie het inschrijfgeld niet terugbetaald...
Dat linke rijden van 'm zal er alles mee van doen hebben dat ie er dit jaar niet is , mede daarom zal Rob L. ook wel ontbreken... helaas![]()
Connectiesquote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Omkron het volgende:
[..]
Specs.. en waarom hij wel mee mag doen.. lijkt me een normale bak.. zeg maar..
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef ninja-mod het volgende:
Kimble lult lekker makkelijk maar ondertussen lopen verschillende celebs wel weg bij zijn UR...
Grote kans dat die trouwens op het allerlaatste moment toch niet doorgaat ; er staat loeigroot in z'n algemene voorwaarden dat ie het inschrijfgeld niet terugbetaald...
Dat linke rijden van 'm zal er alles mee van doen hebben dat ie er dit jaar niet is , mede daarom zal Rob L. ook wel ontbreken... helaas![]()
Tja, ik las het op de FP dus wilde ik het even aan hem vragen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:53 schreef derekhugh het volgende:
<Redrum> Kim wasen't allowed to join this years event right?
<Redrum> Because he filmed an accident according to Dutch media.
<Kimble> Redrum, thats bullshit. I was asked to join G3K this year until 2 weeks ago. I already announced on my website last year in June that 2004 was my last Gumball because it got boring and all about show off wannabe celebs! The UR* is a playground I can enjoy!
*(Ultimate Rally, dat is een race die in 2006 wordt gereden in europa... georganiseerd door Kimble. 30 000 US $ entreefree, 2 Miljoen voor de winnaar)
Mega uploadquote:Op maandag 16 mei 2005 23:24 schreef MI55ILLE het volgende:
welke site probeer je naar up te loaden Boink?
kutsite en spamquote:Op maandag 16 mei 2005 23:39 schreef -Eddow- het volgende:
klein siteje
http://gumball3000.autogespot.com/
vette username, is toch het nummerbord van een murcielago die meedeed vorigjaar?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:37 schreef MI55ILLE het volgende:
de uitzending van vanavond op VTM staat nu al op hun site in een stream:
http://www.vtm.be/telefacts/video.htm
klik op "bekijk deel 1" rond 1 minuut 30 begint de reportage, have fun!
yepquote:Op maandag 16 mei 2005 23:49 schreef alsem het volgende:
[..]
vette username, is toch het nummerbord van een murcielago die meedeed vorigjaar?
ik denk idd dat dat best een goede handel kan wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:19 schreef j0rrit het volgende:
Alex Roy moest een 'hologram plaat' van zijn nummerbord afschroeven.Zag er wel handig uit.
Waar is meer info te vinden hierover?
okequote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Stuur de gegevens maar naar de FBI
bedoel je dit kanaal?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:37 schreef derekhugh het volgende:
....priet priet priet...
ja alleen die site is een beetje zwaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
bedoel je dit kanaal?
http://board.ultimaterally.com/forum/chat.php
Helemaal toppiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:43 schreef Boink het volgende:
http://www21.megaupload.c(...)7b500c43fb766fbb35b4
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
lekker cruisen met 180-200 km/h over de autobahnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef MI55ILLE het volgende:
filmpje met deze beschrijving "vid of me following the Jodie Kidd Lambo and Carrera GT"
84MB
http://www21.megaupload.c(...)2a8af4acfbe4e7e693dc
Saai filmpjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekker cruisen met 180-200 km/h over de autobahn![]()
nah, ze hebben de bumper met tape vastgemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:45 schreef Boink het volgende:
Dat was op de nacht van zaterdag op zondag, toen hadden ze ook die spullen over laten vliegen
Dat deed ik ook nog afgelopen zaterdag.... niet echt spannend dusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekker cruisen met 180-200 km/h over de autobahn![]()
nikky (FA) kan hierover meepratenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:42 schreef derekhugh het volgende:
ant & pete hebben een hert aan gort gereden
[afbeelding]
lol, dat is johny knoxville niet, die is pas in boedapest gekomen, en zou er nu dus in moeten zitten.quote:
Ja ik las het net ook pas hehehquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:11 schreef Gumballs het volgende:
[..]
lol, dat is johny knoxville niet, die is pas in boedapest gekomen, en zou er nu dus in moeten zitten.
Als ik hem binnen heb zal ik hem wel mirroren. Gaat alleen nogal sloomquote:
Oke ik ben je nu al dankbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:20 schreef skinny-nl het volgende:
[..]
Als ik hem binnen heb zal ik hem wel mirroren. Gaat alleen nogal sloom
En kimble maar zeggen van kom maar kom maar we zijn zo groot en zo snelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:31 schreef Hugster het volgende:
Megaupload is echt traag als dikke stront nu, ik pak et filmpje met 12kb/s nu
is er al een 10mbit mirror ?
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En kimble maar zeggen van kom maar kom maar we zijn zo groot en zo snel![]()
Hahah ik vond het ook een geweldig idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:19 schreef j0rrit het volgende:
Alex Roy moest een 'hologram plaat' van zijn nummerbord afschroeven.Zag er wel handig uit.
Waar is meer info te vinden hierover?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:13 schreef skinny-nl het volgende:
gooi hem morgen wel op een 100mbit us bak. Als er dan nog vraag naar is. Word dan wel een ftp.
Godzijdank, ik zit al uren te klooien. Heb hem dus nu maar gecanceldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:13 schreef skinny-nl het volgende:
gooi hem morgen wel op een 100mbit us bak. Als er dan nog vraag naar is. Word dan wel een ftp.
Ik heb em al uren binnen maar ik vind het weinig bijzonders. Erg groot en crappy beeldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:44 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Godzijdank, ik zit al uren te klooien. Heb hem dus nu maar gecanceld![]()
Het beeld is zeker redelijk voor in het donker gefilmdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb em al uren binnen maar ik vind het weinig bijzonders. Erg groot en crappy beeld
Zo is het ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Het beeld is zeker redelijk voor in het donker gefilmd
al zeg ik het zelf
Heb je de sticker gezien op die andere GT?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef Fugie het volgende:
maximillian cooperen die gele carrea gt is geil
Wie weet wat die maximillian cooper eigelijk doet in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef Fugie het volgende:
maximillian cooperen die gele carrea gt is geil
hij was coureur, ik denk dat ie nu een groot deel van het jaar bezig is met gumball. Zit volgens mij best wat werk aan vast om dat te organiseren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie weet wat die maximillian cooper eigelijk doet in het dagelijks leven?
nu je het zegt, die wil ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef jacco het volgende:
[..]
Heb je de sticker gezien op die andere GT?
sinds dat ie ook dvd's uit brengt is ie ook producer dat ik weet, verder geen idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie weet wat die maximillian cooper eigelijk doet in het dagelijks leven?
Mijn 10 MBit server is vanmiddag overledenquote:
Hij moet het hebben van sponsor geld en dat gaat nu perfect. Want deze race word over de hele wereld gevolgt. Dus als sponsor weet je zeker dat heel de wereld jou naam zietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef Gumballs het volgende:
Volgens mij is cooper fulltime bezig met gumball, ik had ergens een artikel gelezen. Hij was hiervoor, ex student rechten, ex racecoureur, ex armani model, ex tv spotjes acteur. Toen is ie in 1999 met de gumball begonnen, had ie een verlies, in 2000 kon ie net rondkomen. En vanaf 2001 oa na de jackass reclame is het geld gaan lopen geloof ik.
ik vind er niet heel veel aan moet ik zeggen, een beetje meer van hetzelfde allemaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:43 schreef Boink het volgende:
http://www21.megaupload.c(...)7b500c43fb766fbb35b4
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doe mij ook zo'n baanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef Gumballs het volgende:
Volgens mij is cooper fulltime bezig met gumball, ik had ergens een artikel gelezen. Hij was hiervoor, ex student rechten, ex racecoureur, ex armani model, ex tv spotjes acteur. Toen is ie in 1999 met de gumball begonnen, had ie een verlies, in 2000 kon ie net rondkomen. En vanaf 2001 oa na de jackass reclame is het geld gaan lopen geloof ik.
anders ga jij er even naast rennen om ze te filmenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:36 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
[..]
ik vind er niet heel veel aan moet ik zeggen, een beetje meer van hetzelfde allemaal.
Ik wil ze racend zien, jaaa racend...
Mij ookquote:
Wat dacht je van onderhandelen met landen om er wel of niet door heen te mogen rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mij ookDroombaan volgens mij
Eerst zelf test rijden (de route) en daarna nog dik betaald worden door andere om die route te mogen rijden
. Owja en natuurlijk een paar hotels regelen
, 3 maanden werk lijkt me
![]()
.
these pictures are original & copyrighted material of http://www.hobby-fotografen.at/quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:16 schreef jacco het volgende:
De laatste foto is de persoon die de Gumball organiseert Maximillian nog wat
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:48 schreef Chris_Redfield het volgende:
Then Don't put your shit on the internet.![]()
nou dat is volgens mij niet aan de orde, gezien de reactie van Belgie. Als ze daar over onderhandeld hadden dan zou de politie niet zo'n reactie geven.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat dacht je van onderhandelen met landen om er wel of niet door heen te mogen rijden
volgend jaar in korea enzo heeft hij dus wel moeten onderhandelen.. En denk nou niet dat dat zo makkelijk is want bush krijgt die vent amper te spreken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:16 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
nou dat is volgens mij niet aan de orde, gezien de reactie van Belgie. Als ze daar over onderhandeld hadden dan zou de politie niet zo'n reactie geven.
Hij kiest gewoon zelf de route uit.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
volgend jaar in korea enzo heeft hij dus wel moeten onderhandelen.. En denk nou niet dat dat zo makkelijk is want bush krijgt die vent amper te spreken.
Kijk, dat zijn de betere Gumball-verhalen! Het lijkt erop dat Spillie ook Fok! leestquote:In other rally news, our presenter Ed Leigh spent the morning in a Hummer with DJ Ghost and said he's an absolute maniac. At 7am he was blasting out trance and undertaking the pack in the Gumball lane (hard shoulder), then later on went through a coned off roadworks area to get ahead.
Ooit gehoord van Noord Korea ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
volgend jaar in korea enzo heeft hij dus wel moeten onderhandelen.. En denk nou niet dat dat zo makkelijk is want bush krijgt die vent amper te spreken.
Missile had het goed, een Range Rover (let op de stoelen)quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:38 schreef RoyVi het volgende:
Wat is het voor auto eigenlijk?
Kim Schmitz a.k.a. Kimble doet niet mee. Hij won altijd en vind dat saai.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:10 schreef Richie_Rich het volgende:
Komt "Extreme Sports" dit jaar weer met zo'n docu serie als vorig jaar? Vond dat opzich wel lache om te kijken.
Alleen die Ayer Boys en die Kim nogwat mogen ze schrappen![]()
Help hem ff groeien danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:24 schreef -Eddow- het volgende:
Hey gasten,
http://gumball3000.autogespot.com
Heb een soort linkdump gemaakt als je daar al je links neergooit wat met Gumball3000 te maken heeft !
Geweldig ditquote:It is one of the most secretive regimes in the world, part of George Bush's "axis of evil" and is believed to be close to building a nuclear arsenal. Next year, however, North Korea will open its borders to an eclectic mix of models, showbusiness personalities and captains of industry taking part in the real-life version of Hollywood's Cannonball Run.
The Gumball Rally, a 3,000-mile high-speed dash by more than 100 millionaires driving an assortment of Porsches, Ferraris and Aston Martins, has gained unprecedented permission to travel through the Communist country.
North Korean leader Kim Jong-il with advisers
Next year's rally will enter North Korea from China before travelling to its capital Pyongyang and then proceed through the demilitarised zone into South Korea. The route is all the more remarkable because North and South Korea are still technically at war, though a ceasefire agreement was signed in 1953.
The announcement, made yesterday by Maximillian Cooper, the owner of the Gumball Rally, and Ri Yong Ho, the North Korean ambassador to Britain, comes days after the dictatorship said that it had removed fuel rods from a nuclear reactor - a key part of the atomic weapon-making process.
Mr Cooper, a former racing driver, returned from Pyongyang last month with written confirmation of the agreement dated March 18, 2005. The "letter of guarantee" seen by The Telegraph reads: "The government of the Democratic People's Republic of Korea, expressing the expectations that the proposal made by the UK Gumball 3000 to organise in May 2006 long-distance car race crossing the northern and southern parts of the Korean peninsula will contribute to ensuring peace and security on the Korean peninsula, hereby guarantees to give exceptional permission to pass through Panmunjom."
According to Mr Cooper, the agreement has dumbfounded the South Korean government: "I walked into the South Korean parliament with this document and they looked at the piece of paper like it's a billion-dollar bank note." Mr Cooper, who is one of the few Westerners to have met the North Korean leader Kim Jong-Il, said that American companies, such as Coca Cola and McDonald's, would be allowed to advertise on the route of the rally. He added: "We will have 120 cars, a huge media focus, and they are allowing us to film it and take cameras with us."
Well-known faces on this year's rally, described as a "wacky races for the super rich", include the models Caprice and Jodie Kidd, and Darryl Hannah, the actress, who is driving a pink Range Rover.
The 2005 race, launched last night in London by Jenson Button, the Formula 1 driver, will take in Belgium, Vienna, Budapest, Sicily, Rome and Florence before ending in Monaco on Friday to coincide with the Grand Prix.
The Foreign Office yesterday declined to comment.
zitten toch nog een aantal linkjes bij die ik nog niet gezien heb, die gast aan het vechten bijv.quote:
Voor een paar euri's is ook Noord Korea zo om denk ik en de bewoners weten niet wat ze meemaken daar, die zijn paard (os) en wagen gewend en hebben 2 geasfalteerde wegen ofzo, leuk als je met pech komt te zitten trouwens...quote:
Komt welquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind het qua filmpjes allemaal beetje magertjes
Nee bedoel niet Kimble, die is wel vermakelijk om te zien. Ik bedoel die dikke negerin Kim Mazel ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kim Schmitz a.k.a. Kimble doet niet mee. Hij won altijd en vind dat saai.
Volgend jaar organiseert hij de Ultimate rally (2 miljoen prijzengeld)
Ayer Boyz zijn dom, de Cuban brothers zijn echter wel lachuh
Volgend jaar gaat de Gumball trouwens door China via NoordKorea(Kim Jong Il anyone) naar ZuidKorea
Hoeveel mensen zijn er die nu weten waar ze het heen moeten sturen?quote:nander aap get%fragged puntje nl
en zwaar opgefokte porschesquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:42 schreef itsontoday het volgende:
Ik mis de Mc Laren F1 een beetje bij de Gumball
[afbeelding]
In sommige landen worden ze meteen opgepakt en vast gezet omdat ze mee doen aan een illegale race. En dus ja. Er moet veel geregeld worden in veel landen. Je vraagt toestemming of je wel of niet door het land mag rijden. Doe je dat niet word iedereen vast gezet en is hetquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:16 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
nou dat is volgens mij niet aan de orde, gezien de reactie van Belgie. Als ze daar over onderhandeld hadden dan zou de politie niet zo'n reactie geven.
Hij kiest gewoon zelf de route uit.
omdat ik weet waar het plaatje vandaan komtquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef Fugie het volgende:
hoe zie jij vanbuiten of een porsche zwaar opgefokt is
Werden uitgedeeld (in Acoz) door lekker Gumball tjicks!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:49 schreef Fugie het volgende:
eddow hoe kom je aan die kaarten dan ?
Ik wou wel gumball 3000 emblemen bestellen voor op mijn auto
klein bedrijfje? Die gasten van treckademics hebben bagger veel geld manquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:53 schreef jacco het volgende:
Het word ook steeds meer een elite feestje, waardoor mensen die achter Teckademics (klein bedrijf) zitten. Niet meer de kosten kunnen opbrengen om mee te doen.
Die auto's zijn in prive bezit, en dus niet van het bedrijf Teckademics zelf.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klein bedrijfje? Die gasten van treckademics hebben bagger veel geld man![]()
Dikke BMW M3 dikke 360 modena 360 spider. Groot huis doen aan al dit soort race gebeuren mee. Die gasten hebben bagger veel geld dus dat zou het wel niet zijn.
deze doet meequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
en zwaar opgefokte porsches![]()
[afbeelding]
nee klopt maar die gasten die er achter zitten zijn al lang binnen dus geld kan geen reden zijn dat ze niet mee doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:11 schreef jacco het volgende:
[..]
Die auto's zijn in prive bezit, en dus niet van het bedrijf Teckademics zelf.
kimble mis ik eerlijk gezecht niet..quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee klopt maar die gasten die er achter zitten zijn al lang binnen dus geld kan geen reden zijn dat ze niet mee doen.
Maar de volgende mensen mis ik.
Kimble
lonman
gasten van treckademics
die gast met zijn blauwe lambo uit de gumball 3000 film ( die slisser )
Die gasten van de oranje lambo uit 2004
Al deze mensen reden echt hard gewoon zoals het moet. Ik krijg het idee dat ze om die reden niet meer mee mogen doen. Want zeg nou zelf een RR die wint
Die slisser was echt lachen in de andere iflm van de gumball....!! Doet deze echt niet mee?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee klopt maar die gasten die er achter zitten zijn al lang binnen dus geld kan geen reden zijn dat ze niet mee doen.
die gast met zijn blauwe lambo uit de gumball 3000 film ( die slisser )
Al deze mensen reden echt hard gewoon zoals het moet. Ik krijg het idee dat ze om die reden niet meer mee mogen doen. Want zeg nou zelf een RR die wint
die gasten sporen idd niet.....filmpje met de huurauto's erin.....vanaf 2minutenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:18 schreef ook_gek het volgende:
he nu je het zegt doen die gasten niet meer mee van Teckademics?
Want die rijden ook als een debiel. Ze hebben zelfs met een huurbak lonman er uit gereden in de cannonball race![]()
doet het nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die gasten sporen idd niet.....filmpje met de huurauto's erin.....vanaf 2minuten
http://www.dtmpower.net/videofilexx/cannonballruneruope2003.mpg
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan:
http://www.dtmpower.net/videos/videos1.html en het laatste filmpje.....helemaal onderaan
INSANE!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan:
http://www.dtmpower.net/videos/videos1.html en het laatste filmpje.....helemaal onderaan
Die was alleen voor promotionele doeleindenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:53 schreef MI55ILLE het volgende:
ik had wel veel verwacht van deze auto, indrukwekende specs:
http://www.pbase.com/freds_gumball3000/image/43391678
maar kan hem op geen enkele foto site of video terug vinden![]()
Ik heb die hele film liggen hier. Die gasten in die fort weten wel lonman er uit te rijden in zijn GT2quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan:
om die auto te promoten ofzo? duur geintje danquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die was alleen voor promotionele doeleinden
Hij loopt, morgen gooi ik de link op Internet (ik ga nu slapen). Het kan best zijn dat als je vanavond je torrent laat lopen dat je hem binnen hebt via mijn server gezien hij nu met 900kB/s aan het seeden isquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:28 schreef aKra het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een BitTorrent client op die linux server kan kwakken.
Promotional Car (D) IN-AP 2000quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die was alleen voor promotionele doeleinden
Kimble doet niet meer mee omdat hij altijd won en het saai vind, hij gaat zn eigen rally nu maken "Ultimate Rally" ofzo, kun je 2 miljoen dollar winnen. Kimble deed dus waarschijnlijk bewust niet mee, maar die kerel reed altijd geweldig in de Gumball "260 km/h Standard cruising speed"quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kimble
......
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef MI55ILLE het volgende:
Carrera GT burnout:
http://www.tutelary.org/gb/GT_Burnout.AVI
en
http://www.tutelary.org/gb/GT_Burnout1.AVI
wat een geluid![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef MI55ILLE het volgende:
Carrera GT burnout:
http://www.tutelary.org/gb/GT_Burnout.AVI
en
http://www.tutelary.org/gb/GT_Burnout1.AVI
wat een geluid![]()
Ik zie genoeg gumballers die gewoon het merendeel van de trip met een cammetje filmen, over zúlk soort filmpjes heb ik het meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
anders ga jij er even naast rennen om ze te filmen
geniaalquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Police wanted a picture in the car
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |