tof !!!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
Gumball 3000, het multimedia topic!
het staat
komt voor mekaarquote:Op maandag 16 mei 2005 14:10 schreef Boink het volgende:
Film wordt geupload op megaupload, bedankt voor de aanbiedingen. Mirroren mag natuurlijk altijd.
zolang het maar de moeite waard isquote:
Top!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef Camickaeze het volgende:
Kzal ook eens kieken wat ik kan doen met mirroren
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:45 schreef Boink het volgende:
http://users.telenet.be/blaataap/gumball/gumball_vtm.wmv
Fragment van het nieuws in belgie
Dat is verplicht, anders sla je het desert maar over!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:26 schreef Boink het volgende:
Hij gaat nu beginnen met uppen op megaupload hij is 485MB ongeveer 2 uur denk ik.
maar ik ga vanavond uit eten dus als ik terug kom of daar nog ff op de compu ga post ik hem gelijk!
Je bent geweldig!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:26 schreef Boink het volgende:
Hij gaat nu beginnen met uppen op megaupload hij is 485MB ongeveer 2 uur denk ik.
maar ik ga vanavond uit eten dus als ik terug kom of daar nog ff op de compu ga post ik hem gelijk!
Is dat dezelfde Belg als die angsthaas die vorig jaar in Spanje al z'n stickers erafhaalde omdat ie anders bang was gepakt te worden?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je alvast een plaatje voor het multimedia-topic
Hehe.. Ja, volgens mij wel. Hij heet Steven Spilleberg..quote:Op maandag 16 mei 2005 16:51 schreef zijle het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Belg als die angsthaas die vorig jaar in Spanje al z'n stickers erafhaalde omdat ie anders bang was gepakt te worden?
Ohja, onze part-time 'rebel'. Het is allemaal de schuld van die opa, wtf moet die op de gumball?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:59 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hehe.. Ja, volgens mij wel. Hij heet Steven Spilleberg..
Even een screenshotje erbij...
[afbeelding]
Da's een loser johquote:Op maandag 16 mei 2005 16:44 schreef Fugie het volgende:
haha wat een mafkees he, in zijn vage pakkie![]()
erm als ze vol staan te controleren ga jij wel harder rijden?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat die sukkel ook zegt in die reportage van de VTM...
"Op het gemak gereden, in Engeland ging het misschien ietskes sneller. Vanaf het moment dat we Frankrijk binnen kwamen, chill, 120, 130!"
Kneus
top manquote:Op maandag 16 mei 2005 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je alvast een plaatje voor het multimedia-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |