De knopjes doen het.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:11 schreef Slarioux het volgende:
Als de knopjes het niet doen, gooi je cache even leeg.
Kun je dat motiveren?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef Dizer het volgende:
'maar ik heb geen motivatie om de motivatie brief te tikken'
Zo wil ik niet aan mijn einde komenquote:Op maandag 16 mei 2005 16:13 schreef Timmai het volgende:
ik verveel me dood
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:13 schreef Timmai het volgende:
ik verveel me dood
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]Probeer dan de nieuwe opmaakknopjes van FOK! eens uit
Moet je het wel goed doen natuurlijk.quote:
Lees je in!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:18 schreef MissBliss het volgende:
woei een opmaakknopje, maar waarom gaat de cursor een regel eronder staan?
Waar staat dat dan?quote:
Ze heeft inderdaad wat.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel
[afbeelding]
Knap wijffie ze heeft wat
Nee... de uitleg van Timbob.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?Dat van die cache? Want de knopjes doen het wel, alleen die cursor staat verkeerd.
En hoe gooi je in godesnaam je cache leeg?
quote:
Het is alleen omdat ze bij TMF zit he?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad wat.
Een irritante stem + houding.
Neuh.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is alleen omdat ze bij TMF zit he?
Vind ik nietquote:Op maandag 16 mei 2005 16:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad wat.
Een irritante stem + houding.
Weet ik niet, dan moet ik weer dingen verzinnen en zoquote:Op maandag 16 mei 2005 16:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kun je dat motiveren?
Waarom heb jij geen zin om die brief te tikken?.
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:33 schreef The_Langolier het volgende:
Jeez!
Allemaal moeilijk knoppen!Test.
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:33 schreef The_Langolier het volgende:
Jeez!
Allemaal moeilijk knoppen!Test.
Zeker.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:34 schreef Dizer het volgende:![]()
Ik zie het nu pas, 16 Down - Subtle Movements
![]()
IJsquote:Op maandag 16 mei 2005 16:34 schreef babette21 het volgende:
Zo he, ik heb vandaag echt al veel gedaan: gang geverfd, konijnenhok verschoond, afwas van een week, weggewerkt, fornuis & senseo schoongemaakt, met jullie geklets, Karla&Sophie-promotietour gehouden......
* Babette geeft zichzelf een schouderklopje en een marsijsje....
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #44quote:Op maandag 16 mei 2005 16:36 schreef babette21 het volgende:
Hé Sven, jouw ava is veel mooier!!!hebbie voor mij ook zo'n mooie???
![]()
Het is een wonder.quote:maar welkom bij de fanclub!! [we zijn het kennelijk alweer eens]
Drugsbloopers - deel 4quote:Wij waren met een man of 12 in Zeeland een weekendje weg. De hele tijd keihard bieren enz. Ik en nog 1 van de jongens had geen zin om uit te gaan. De rest wel. Op een gegeven moment komt de eerste terug, na al het bier had hij samen met de taxichauffeur(een kamper) keihard aan de Hasj gezeten. Hij kwam bij mij op de bank zitten en we keken nog wat tv. Opeens werd ik wakker door een knal die uit de keuken kwam. Zat die gozer op de klep van de afwasmachine te schijten. Dat ding was achter de plint geschoten vandaar de knal. De hele keukenvloer ondergezeken, stront in de afwasmachine. Hij wist zeker dat het de wc was. Ik dacht dat ik dood ging van het lachen. Zo goed en kwaad als het ging alles opgeruimd. Gelukkig hadden we twee afwasmachines!!
Nee johquote:
ik ben nu steeds bezig met die dossiers.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh
Ik heb net de hele middag geschiedenis zitten leren
Ik ga dadelijk weer verder.
Ook wakker?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:04 schreef karoltje het volgende:
Ik zie nu pas dat dat OP-plaatje een smiley is.
Nou, ook bedanktquote:Op maandag 16 mei 2005 18:04 schreef karoltje het volgende:
Ik zie nu pas dat dat OP-plaatje een smiley is.
Dat is niet het vervolg van mijn liedjequote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef karoltje het volgende:
There must be an angel, playing with my heart, yeaheah.
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:12 schreef PeRi het volgende:
Niemand heeft het me ooit verteld. En ik heb er nooit naar gezocht eigenlijk ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:08 schreef PeRi het volgende:
Ik wil dat ook kunnen met die PI's. Hoe doe je dat? Niet dat ik het veel zal gebruiken, maar ik wil het gewoon kunnen.
ja echt. Je weet niet hoe erg mijn nieuwsgierigheid is. Als ik eenmaal iets wil weten, kan ik er bekant niet van slapen! En dan wil ik het weten, en dan als ik het weet gooi ik het weer in de hoek.quote:
Nee even in je favorieten zetten.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:17 schreef PeRi het volgende:
Moet je dat gewoon bovenaan je post zetten?
Ik help je nu toch.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja echt. Je weet niet hoe erg mijn nieuwsgierigheid is. Als ik eenmaal iets wil weten, kan ik er bekant niet van slapen! En dan wil ik het weten, en dan als ik het weet gooi ik het weer in de hoek.
Ja en ik ben je er dankbaar voorquote:
Ja je zet in je Favorieten: javascript:void(document.forms[0].posticon[14].checked='checked' , document.forms[0].posticon[14].value='49')quote:Op maandag 16 mei 2005 18:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja en ik ben je er dankbaar voor
Maar ik snap 't nog niet. In je favorieten?
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja je zet in je Favorieten: javascript:void(document.forms[0].posticon[14].checked='checked' , document.forms[0].posticon[14].value='49')
als link dus zeg maar.
en bij het posten klik je deze link gewoon ff aan.
En als je die laatste 49 in een ander getal (47 t/m 60) verandert heb je allemaal leuke PI'squote:
whehe ik snap het nietquote:Op maandag 16 mei 2005 18:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja je zet in je Favorieten: javascript:void(document.forms[0].posticon[14].checked='checked' , document.forms[0].posticon[14].value='49')
als link dus zeg maar.
en bij het posten klik je deze link gewoon ff aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |