Dat is niet het vervolg van mijn liedjequote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef karoltje het volgende:
There must be an angel, playing with my heart, yeaheah.
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:12 schreef PeRi het volgende:
Niemand heeft het me ooit verteld. En ik heb er nooit naar gezocht eigenlijk ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:08 schreef PeRi het volgende:
Ik wil dat ook kunnen met die PI's. Hoe doe je dat? Niet dat ik het veel zal gebruiken, maar ik wil het gewoon kunnen.
ja echt. Je weet niet hoe erg mijn nieuwsgierigheid is. Als ik eenmaal iets wil weten, kan ik er bekant niet van slapen! En dan wil ik het weten, en dan als ik het weet gooi ik het weer in de hoek.quote:
Nee even in je favorieten zetten.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:17 schreef PeRi het volgende:
Moet je dat gewoon bovenaan je post zetten?
Ik help je nu toch.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja echt. Je weet niet hoe erg mijn nieuwsgierigheid is. Als ik eenmaal iets wil weten, kan ik er bekant niet van slapen! En dan wil ik het weten, en dan als ik het weet gooi ik het weer in de hoek.
Ja en ik ben je er dankbaar voorquote:
Ja je zet in je Favorieten: javascript:void(document.forms[0].posticon[14].checked='checked' , document.forms[0].posticon[14].value='49')quote:Op maandag 16 mei 2005 18:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja en ik ben je er dankbaar voor
Maar ik snap 't nog niet. In je favorieten?
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja je zet in je Favorieten: javascript:void(document.forms[0].posticon[14].checked='checked' , document.forms[0].posticon[14].value='49')
als link dus zeg maar.
en bij het posten klik je deze link gewoon ff aan.
En als je die laatste 49 in een ander getal (47 t/m 60) verandert heb je allemaal leuke PI'squote:
whehe ik snap het nietquote:Op maandag 16 mei 2005 18:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja je zet in je Favorieten: javascript:void(document.forms[0].posticon[14].checked='checked' , document.forms[0].posticon[14].value='49')
als link dus zeg maar.
en bij het posten klik je deze link gewoon ff aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |