quote:Op maandag 16 mei 2005 02:27 schreef PureOwnage het volgende:
whahahaha ik ga ervandoor jongens zie jullie morgen weer
Damn dat is zwaar irritant om te lezenquote:Op maandag 16 mei 2005 03:50 schreef vbmot het volgende:
ChickieCick van 14 op smscity: http://www.cbfmail.com/web/vbmot/fok/chat_fake_fok.txt
Heb flink overdreven, maar alles werd gewoon geloofd. En voor de eigenaar van xxx_lisanne_xxx mijn excuses, had snel een msn adres nodig om te geven, en dat kwam hier ergens voorbij
.
Wat denk je hoe het was om te moeten typenquote:Op maandag 16 mei 2005 03:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Damn dat is zwaar irritant om te lezen![]()
Geweldig. Hier de smerigste details.quote:Op maandag 16 mei 2005 03:50 schreef vbmot het volgende:
ChickieCick van 14 op smscity: http://www.cbfmail.com/web/vbmot/fok/chat_fake_fok.txt
Heb flink overdreven, maar alles werd gewoon geloofd. En voor de eigenaar van xxx_lisanne_xxx mijn excuses, had snel een msn adres nodig om te geven, en dat kwam hier ergens voorbij
.
quote:~Chickiechick: hei foelt groter als 19 als wuh sekz hebbuh
~Chickiechick: :$
~Fukkie:heb je sex met je paap
~Chickiechick: jaw..sins k 8 ben
~Fukkie:ow wa doe je allemaal meyt hem
~Chickiechick: ben g1 maacht meer :$
~Fukkie:oke vindt je da lkkr
~Chickiechick: j4h :$
~Chickiechick: somsj doet muh mam oowk meej
...
~Chickiechick: k moe gaawn.. khoor muh pap komuh :$ moet um peipuh denkik. spreek k juh nog?????!!
quote:Op maandag 16 mei 2005 02:27 schreef PureOwnage het volgende:
whahahaha ik ga ervandoor jongens zie jullie morgen weer
Ja dus, 2 v/d 6 willen wel meteen cammenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:46 schreef hollander76 het volgende:
Zouden er nu al rukkertjes zijn in de vroege ochtend?
Ff Checken
quote:
XDquote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef hollander76 het volgende:
http://www.k-streetart.4t.com/photo4.html
http://www.k-streetart.4t.com/photo6.html
Deze 2 blijven ook leuk
Die zouden idd wel een keer vet genaaid moeten worden op internet..quote:Op maandag 16 mei 2005 12:22 schreef UFOtje het volgende:
Toch wacht ik nog stiekem op een smerige pedofiel van 50 jaar!![]()
Zo'n zielig rukkertje.... ach.... zo'n pedofiel, DIE is pas fout bezig.
Er waren idd veel "meisjes" hequote:Op maandag 16 mei 2005 12:19 schreef _nWo_ het volgende:
Ben trouwens ook veel medefokkers tegen gekomen![]()
Jij was toch die gast die camtasia gebruikte? Ik heb nog wel een leuk en geloofwaardig filmpje voor je als je weer iemand gek gaat maken.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:10 schreef PureOwnage het volgende:
ik vind er niks aan : / je ziet alleen maar een gast rukken nou boeie : /
quote:Op maandag 16 mei 2005 02:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
![]()
laat m echt iets genants doen, (ja ok, erger dan vingers in je aars stoppen kan volgens mij niet)
Ik had er net eentje, van 37 en 'ik' was 13. Maar hij reageerde niet meer.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:22 schreef UFOtje het volgende:
Toch wacht ik nog stiekem op een smerige pedofiel van 50 jaar!![]()
Zo'n zielig rukkertje.... ach.... zo'n pedofiel, DIE is pas fout bezig.
Als je een mailtje stuurt ---» grotekut@hotmail.comquote:Op maandag 16 mei 2005 13:21 schreef Macchia_Nera het volgende:
Ok thx , kan ik dat filmpje van jou ook krijgen ?
Je hebt mailquote:Op maandag 16 mei 2005 13:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je een mailtje stuurt ---» grotekut@hotmail.com
Die ben ik ook ooit ergens tegen gekomen... maar 'k weet niet meer precies waar. Zou best weleens een link geweest zijn in de Breezah-topicreeks in GC.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:42 schreef PureOwnage het volgende:
ik moet ook een filmpje van iemand die gewoon zit zeg maar heeft iemand dat?
Mail maar ff naar grotekut@hotmail.com, dan krijg je het adres van m'n ftp.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 02:01 schreef PureOwnage het volgende:
Jongens jongens dat was nog niks die gast is ECHT dom ik liet zelfs soutpark the movie zien zegt ie, laat je kut is zien -.-'', of bij pihl en dude ofzo met diescheten staan ze naast elkaar zegt ie, DURVEN JULLIE ELKAAR VAST TE HOUDEN LOOOOOOOL ik lach dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |