Idd... btw zou die gast niet in de gaten hebben gehad dat het filmpje op de webcam van OVERDAG is, terwijl het nu donker isquote:
I concur..quote:Op maandag 16 mei 2005 01:39 schreef Xennia het volgende:
Die met die vingers was hilarisch
Ja, en die andere is libby hoeler, herkende ik ook meteenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
I concur..
wat een idioot..
(dat bananenfilmpje had m trouwens wel bekend moeten voorkomen.. ik kende t iig wel)
Of als je meehelpt aan de schoolkrant en er geen hoofdredacteur isquote:Op maandag 16 mei 2005 01:58 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Als hij bij je opschool zit ff deze pics in de wc´s hangen.
Iew.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:56 schreef ChicaneBT het volgende:
Misschien wil hij ook wel een banaan in zn reet stoppen?
quote:Op maandag 16 mei 2005 02:01 schreef PureOwnage het volgende:
Jongens jongens dat was nog niks die gast is ECHT dom ik liet zelfs soutpark the movie zien zegt ie, laat je kut is zien -.-'', of bij pihl en dude ofzo met diescheten staan ze naast elkaar zegt ie, DURVEN JULLIE ELKAAR VAST TE HOUDEN LOOOOOOOL ik lach dubbel
*links naar plaatjes*
Ah men, met z'n poepvingers in z'n orenquote:Op maandag 16 mei 2005 02:01 schreef PureOwnage het volgende:
Jongens jongens dat was nog niks die gast is ECHT dom ik liet zelfs soutpark the movie zien zegt ie, laat je kut is zien -.-'', of bij pihl en dude ofzo met diescheten staan ze naast elkaar zegt ie, DURVEN JULLIE ELKAAR VAST TE HOUDEN LOOOOOOOL ik lach dubbel
LOL!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 02:01 schreef PureOwnage het volgende:
*links naar plaatjes*
Omg...quote:Op maandag 16 mei 2005 02:01 schreef PureOwnage het volgende:
dat denk ik ook. hij zal wel een SM-slaaf zijn in de toekomst.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:08 schreef ChicaneBT het volgende:
Die gozer doet alles volgens mij wat je zegt![]()
.
quote:Op maandag 16 mei 2005 02:08 schreef ChicaneBT het volgende:
Die gozer doet alles volgens mij wat je zegt![]()
.
Kirstenxxx en bananepret zijn zo fucking in omloop...quote:Op maandag 16 mei 2005 02:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omg...
Waarom herken ik elk filmpje dat jij gebruikt uit mijn /pr0n
Ben benieuwd naar zijn reactie als het tot hem doordringt...quote:Op maandag 16 mei 2005 02:09 schreef PureOwnage het volgende:
nou nee hij snapte het ECHT niet, ik zei GAST IK HEB JE GENAAID zegt ze, mag ik je kut zien? : / wat een opleiding heb die man -.-''
Laat 'm die vingers aflikkenquote:Op maandag 16 mei 2005 02:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
![]()
laat m echt iets genants doen, (ja ok, erger dan vingers in je aars stoppen kan volgens mij niet)
Denk dat de kans nu ook groot is dat je van die dikke behaarde pedofielen aan de haak slaat...quote:Op maandag 16 mei 2005 02:16 schreef Rnej het volgende:
ewww, echt sick, vul je als leeftijd 13 in, krijg je alleen maar meer reacties op die tmf chat...
ehh, ik ga geen msn adres aanmaken om die dudes met een cam in de val te laten lopen...quote:Op maandag 16 mei 2005 02:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk dat de kans nu ook groot is dat je van die dikke behaarde pedofielen aan de haak slaat...
zoals dit?quote:Op maandag 16 mei 2005 02:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
neeeej, eerst nog meer crap uithalen met m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |