*jaloers*quote:
Dat zag ik ook inderdaad! Echt SUPER inspirerend, was misschien wel zijn laatste wens, het was idd meer dan een gebroken been aangezien er ook medici om hem heen stonden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:16 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
*jaloers*
Wat ook wel indruk wekte op mij (behalve het concert zelf) was iemand die vanaf een brancard (met denk ik vrij duidelijk meer dan alleen een gebroken been) het hele concert bijwoonde, voor de tribune waar ik zat..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Een bijzonder toffe avond was het.
Vet!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:16 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
*jaloers*
Wat ook wel indruk wekte op mij (behalve het concert zelf) was iemand die vanaf een brancard (met denk ik vrij duidelijk meer dan alleen een gebroken been) het hele concert bijwoonde, voor de tribune waar ik zat..
pssst dat gaat hem wel lukken hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vet!
Laatste keer Gelredome was Prince voor mij, dus Roger gaat er nog een hele kluif aan hebben om dat te overtreffen. Desondanks heb ik er vertrouwen in dat het m gaat lukken.
De space wordt in ieder geval heftiger. Maar Prince was wel damn funky hoorquote:
kritische noot op je kritische noot, er was geen dolby surround maar quadrofoniequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef Stofje het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)rs_-_84_-_Gelredome/ Mijn verslag, stiekem met een wat kritische noot, maar het was werkelijk prachtig.
Da's een nóg mooier woordquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
kritische noot op je kritische noot, er was geen dolby surround maar quadrofonie![]()
voor mij was het geen moment vermoeiend, ik stond geboeid te kijken van begin tot eind, de rommelige gitaarsolo's en soms slecht gemixt geluid deden daar zelfs geen afbreuk aan
ja opbouw vd muur, grote poppen alles, alleen dan wel gemoderniseerd, betere projecties, nieuwe animaties, andere bandquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef MuadDib het volgende:
Is de show eigenlijk dezelfde als waarmee Pink Floyd ooit The Wall opvoerde?
quote:Your video, 08042011008, may have content that is owned or licensed by Warner Chappell.
Ik heb je niet zien staanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al stond ik gister wel helemaal vooraan in het midden
Mooie video's Sakura!
Dit vond ik ook heel erg gaaf aan de show. In The Flesh was ook een mooie opening.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef Dae1337 het volgende:
Wat vonden jullie de vetste momenten van de show?
Ik: Empty Spaces/What shall we do now, Another brick in the wall part 3, Run like hell en the trial
- Empty Spacesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef Dae1337 het volgende:
Wat vonden jullie de vetste momenten van de show?
Ik: Empty Spaces/What shall we do now, Another brick in the wall part 3, Run like hell en the trial
Heb jij fotootjes gemaakt ?quote:
Hoezo niet?? Het is een meesterlijk album, als je tenminste de teksten begrijpt en de boodschap begrijpt...quote:Op zondag 10 april 2011 02:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
- Empty Spaces
- Young Lust
- Another Brick part 3
- Happiest Days of our Lives
- Run Like Hell
En de topper van de avond was natuurlijk Comfortably Numb omdat Snowy White die gelukkig nog enigzins kan uitvoeren (al gingen ze volgens mij in de fout bij het eerste couplet).
Al met al een leuk concert, geen ontzettende topper. Mooi, nee schitterend decor en animaties en de muziek was gewoon goed (ik kan alleen de helft van het album niet aanhoren).
Damn dat 'Tear Down the wall' moment, weer kippenvelquote:Op zondag 10 april 2011 07:42 schreef Sakura het volgende:
Laatste deel staat ook inmiddels on-line, de complete afsluiting van de avond.
Youtube heeft weer bijna 3,5 GB meer aan HD 720p filmopnames
Oh oke, maar er zijn geen schermen achterin?quote:Op zondag 10 april 2011 12:51 schreef Sakura het volgende:
Beleving is overal echt goed, wij zaten ook vrij hoog. Een klein verrekijkertje is natuurlijk wel altijd aan te bevelen.
Hmm balen, dan hoop ik dat m'n pa een verrekijker heeftquote:Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef Sakura het volgende:
nee, geen extra schermen zoals bij Dark side of the moon bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |