*jaloers*quote:
Dat zag ik ook inderdaad! Echt SUPER inspirerend, was misschien wel zijn laatste wens, het was idd meer dan een gebroken been aangezien er ook medici om hem heen stonden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:16 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
*jaloers*
Wat ook wel indruk wekte op mij (behalve het concert zelf) was iemand die vanaf een brancard (met denk ik vrij duidelijk meer dan alleen een gebroken been) het hele concert bijwoonde, voor de tribune waar ik zat..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Een bijzonder toffe avond was het.
Vet!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:16 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
*jaloers*
Wat ook wel indruk wekte op mij (behalve het concert zelf) was iemand die vanaf een brancard (met denk ik vrij duidelijk meer dan alleen een gebroken been) het hele concert bijwoonde, voor de tribune waar ik zat..
pssst dat gaat hem wel lukken hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vet!
Laatste keer Gelredome was Prince voor mij, dus Roger gaat er nog een hele kluif aan hebben om dat te overtreffen. Desondanks heb ik er vertrouwen in dat het m gaat lukken.
De space wordt in ieder geval heftiger. Maar Prince was wel damn funky hoorquote:
kritische noot op je kritische noot, er was geen dolby surround maar quadrofoniequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef Stofje het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)rs_-_84_-_Gelredome/ Mijn verslag, stiekem met een wat kritische noot, maar het was werkelijk prachtig.
Da's een nóg mooier woordquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
kritische noot op je kritische noot, er was geen dolby surround maar quadrofonie![]()
voor mij was het geen moment vermoeiend, ik stond geboeid te kijken van begin tot eind, de rommelige gitaarsolo's en soms slecht gemixt geluid deden daar zelfs geen afbreuk aan
ja opbouw vd muur, grote poppen alles, alleen dan wel gemoderniseerd, betere projecties, nieuwe animaties, andere bandquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef MuadDib het volgende:
Is de show eigenlijk dezelfde als waarmee Pink Floyd ooit The Wall opvoerde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |