quote:Your video, 08042011008, may have content that is owned or licensed by Warner Chappell.

Ik heb je niet zien staanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al stond ik gister wel helemaal vooraan in het midden
Mooie video's Sakura!

Dit vond ik ook heel erg gaaf aan de show. In The Flesh was ook een mooie opening.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef Dae1337 het volgende:
Wat vonden jullie de vetste momenten van de show?
Ik: Empty Spaces/What shall we do now, Another brick in the wall part 3, Run like hell en the trial

- Empty Spacesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef Dae1337 het volgende:
Wat vonden jullie de vetste momenten van de show?
Ik: Empty Spaces/What shall we do now, Another brick in the wall part 3, Run like hell en the trial

Heb jij fotootjes gemaakt ?quote:

Hoezo niet?? Het is een meesterlijk album, als je tenminste de teksten begrijpt en de boodschap begrijpt...quote:Op zondag 10 april 2011 02:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
- Empty Spaces
- Young Lust
- Another Brick part 3
- Happiest Days of our Lives
- Run Like Hell
En de topper van de avond was natuurlijk Comfortably Numb omdat Snowy White die gelukkig nog enigzins kan uitvoeren (al gingen ze volgens mij in de fout bij het eerste couplet).
Al met al een leuk concert, geen ontzettende topper. Mooi, nee schitterend decor en animaties en de muziek was gewoon goed (ik kan alleen de helft van het album niet aanhoren).

Damn dat 'Tear Down the wall' moment, weer kippenvelquote:Op zondag 10 april 2011 07:42 schreef Sakura het volgende:
Laatste deel staat ook inmiddels on-line, de complete afsluiting van de avond.
Youtube heeft weer bijna 3,5 GB meer aan HD 720p filmopnames

Oh oke, maar er zijn geen schermen achterin?quote:Op zondag 10 april 2011 12:51 schreef Sakura het volgende:
Beleving is overal echt goed, wij zaten ook vrij hoog. Een klein verrekijkertje is natuurlijk wel altijd aan te bevelen.

Hmm balen, dan hoop ik dat m'n pa een verrekijker heeftquote:Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef Sakura het volgende:
nee, geen extra schermen zoals bij Dark side of the moon bijvoorbeeld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |