die jaquote:Op maandag 16 mei 2005 17:22 schreef bartrid het volgende:
of sick of it all?
Dat krijg je ervan als je nauwelijks online bent, dan mis je een van je favoriete albums of all time. Stond op #2 in mijn jaarlijst van 1982quote:
En heb je deze lijsten pas jaren na dato opgemaakt, of heb je 1982 ook bewust meegemaakt en toen al je favoriet gekozen? En in geval van het laatste, hoe oud was je toen ongeveer? Ik bedoel, een 10-jarige zal toch in een hele categorie een favoriet bepalen dan een baldadige puber...quote:
Heb de lijst in 1982 zelf gemaakt, als volwassen jongeman, maar we hebben het over een tijdloze plaat, een cultclassic die door menigeen tot de beste releases van dat jaar gerekend wordt. Niet Avalon, al was het maar omdat dat geen debuut was (zie de vraag)...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En heb je deze lijsten pas jaren na dato opgemaakt, of heb je 1982 ook bewust meegemaakt en toen al je favoriet gekozen? En in geval van het laatste, hoe oud was je toen ongeveer? Ik bedoel, een 10-jarige zal toch in een hele categorie een favoriet bepalen dan een baldadige puber...
En volgens mijn persoonlijke database heb ik maar twee platen uit '82 in mijn bezit, verder is het een blinde gok (ik was toen 1 jaar oud) - Roxy Music met Avalon?
1983, volgens mijquote:Op maandag 16 mei 2005 20:13 schreef Grobbel het volgende:
Iets van Aztec Camera misschien? Geen idee of die uit '82 kwam, trouwens...
edit: High Land, Hard Rain, dus.
Je zit alvast in het goede land...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:13 schreef Grobbel het volgende:
Iets van Aztec Camera misschien? Geen idee of die uit '82 kwam, trouwens...
edit: High Land, Hard Rain, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |