quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn Roma sjaal in de trein laten liggen
Dan snap ik niet wat jij hier doet. Totti is hét gezicht van Roma.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:14 schreef Corksterr het volgende:
AS Roma is een geweldig team, op Totti na. Die enkelbreuk verdient ie.
Ik vind het team wel leuk, Totti is ook erg goed, alleen soms heeftie zo'n overtreding of vieze actie waarvan ik echt denk van doe normaaaal.quote:Op zondag 9 april 2006 01:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat jij hier doet. Totti is hét gezicht van Roma.
Ik hoop het. Mooiste club van Italië. Dat shirtquote:Op donderdag 13 april 2006 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu weer tegen Inter.
Al denk ik dat Roma nu aan het langste eind zal trekken.
Ik nietquote:Op donderdag 13 april 2006 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Mwha ik hoop hetzelfde resultaat als vorig jaar
inderdaad totti!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat mooi zeg, hij zal wel voor altijd blijven, Roma zit in z'n hart.
Woon/werk je in Italie en heb je een seizoenkaart van Roma?? Echt geweldig!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:44 schreef A.Petacchi het volgende:
Normaal sta ik redelijk dichtbij waar Totti staat maar gisteren was er geen doorkomen aan. Bij ajax was ook een keer Grygera tussen de supporters maar dat ging met kalmte gepaard, dit was echt een gekkenhuis.
Lijkt die tweede foto niet een beetje op een romeinse groet.![]()
![]()
Wij krijgen dus wel een stadion vol voor een bekerwedstrijd in tegenstelling tot andere niet nader te noemen clubs.
Leuk om te zien dat Roma in Nederland weer wat marktaandeel krijgt. Na de affaire Mexes, de spandoeken en vlaggen tegen Livorno, de aansteker tegen het hoofd van Frisk, vier trainers in een jaar, was de populariteit tot een dieptepunt gedaald geloof ik.
Idd in het begin zag het ernaar uit dat Curci de nummer 1 zou zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef methodmich het volgende:
En keeper Doni een nieuw contract getekend. Toch verrassend snel eerste man geworden.
Forza Treviso!quote:
3-3quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef kollie het volgende:
0-3 al in Palermo, gaat lekkerhoop dat ze de CL halen. mooie club!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |