Maar wel de Rossi weer gestrekt van het veld af met een gekneusde enkel, vandaag in het ziekenhuis moet blijken hoe erg alles is en of het een kwestie van een weekje is of langer.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:38 schreef manny het volgende:
AS Roma [2 - 1] Messina
7' [1 - 0] S. Perrotta
56' [2 - 0] A. Aquilani
68' [2 - 1] A.D. Napoli
Toch weer 3 puntjes, op naar de CL...
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef Cruoninga het volgende:
Vanmiddag een Roma-vlag in de Euroborg:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn Roma sjaal in de trein laten liggen
Dan snap ik niet wat jij hier doet. Totti is hét gezicht van Roma.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:14 schreef Corksterr het volgende:
AS Roma is een geweldig team, op Totti na. Die enkelbreuk verdient ie.
Ik vind het team wel leuk, Totti is ook erg goed, alleen soms heeftie zo'n overtreding of vieze actie waarvan ik echt denk van doe normaaaal.quote:Op zondag 9 april 2006 01:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat jij hier doet. Totti is hét gezicht van Roma.
Ik hoop het. Mooiste club van Italiė. Dat shirtquote:Op donderdag 13 april 2006 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu weer tegen Inter.
Al denk ik dat Roma nu aan het langste eind zal trekken.
Ik nietquote:Op donderdag 13 april 2006 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Mwha ik hoop hetzelfde resultaat als vorig jaar
inderdaad totti!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat mooi zeg, hij zal wel voor altijd blijven, Roma zit in z'n hart.
Woon/werk je in Italie en heb je een seizoenkaart van Roma?? Echt geweldig!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:44 schreef A.Petacchi het volgende:
Normaal sta ik redelijk dichtbij waar Totti staat maar gisteren was er geen doorkomen aan. Bij ajax was ook een keer Grygera tussen de supporters maar dat ging met kalmte gepaard, dit was echt een gekkenhuis.
Lijkt die tweede foto niet een beetje op een romeinse groet.![]()
![]()
Wij krijgen dus wel een stadion vol voor een bekerwedstrijd in tegenstelling tot andere niet nader te noemen clubs.
Leuk om te zien dat Roma in Nederland weer wat marktaandeel krijgt. Na de affaire Mexes, de spandoeken en vlaggen tegen Livorno, de aansteker tegen het hoofd van Frisk, vier trainers in een jaar, was de populariteit tot een dieptepunt gedaald geloof ik.
Idd in het begin zag het ernaar uit dat Curci de nummer 1 zou zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef methodmich het volgende:
En keeper Doni een nieuw contract getekend. Toch verrassend snel eerste man geworden.
Forza Treviso!quote:
3-3quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef kollie het volgende:
0-3 al in Palermo, gaat lekkerhoop dat ze de CL halen. mooie club!
Goed nieuwsquote:Herstel Totti stemt Lippi tevreden
De terugkeer van Francesco Totti op het trainingsveld van AS Roma heeft bij Marcello Lippi voor opluchting gezorgd. De middenvelder van de nummer vijf uit de Serie A liep twee maanden geleden een kuitbeenblessure op in de wedstrijd tegen Empoli. De bondscoach van de Squadra Azzurri liet tegenover de Italiaanse media weten dat de 29-jarige Romein een van zijn sleutelspelers is voor het komende WK in Duitsland.
"Ik ben zeer blij dat Francesco weer op het trainingsveld te vinden is. Hij loopt een kleine drie weken vóór op zijn herstelschema, dus dat is geweldig nieuws. Volgende week zal ik bij hem langsgaan om te kijken hoe alles er precies voorstaat", aldus een zeer opgetogen Lippi.
"Wanneer Francesco volledig fit is, zal hij een van de weinigen zijn die zeker is van een plaats in mijn WK-selectie. Hij is een van de sleutelspelers. Ik hoop dat hij nu geen terugslag krijgt en dat het herstel op deze voet wordt doorgezet."
Ook had de bondscoach nog tijd voor wat ontspanning en zette hij de toegestroomde pers even aan het denken. "Ik zag Totti een aantal weken geleden al eens oefenen met de bal en heb toen gezegd dat ie zijn linkervoet toch duidelijk moet verbeteren om in aanmerking te komen voor een plaats in de selectie", grapte Lippi.
hoe leeft die beker eigenlijk in Italie ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:34 schreef DIGGER het volgende:
En dan het nieuws van de dag: 58 dagen na de aanslag heeft Totti alweer volledig meegetrained, 2 keer scorend in het partijtje![]()
![]()
![]()
Totti z'n comeback staat nu gepland voor 3 Mei in de coppa finale tegen Inter.
[afbeelding]
quote:Tonetto tekent voor AS Roma
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 23 mei om 12:26
Max Tonetto (31) heeft een tweejarig contract getekend bij AS Roma. De flankspeler is afkomstig van Sampdoria waar hij een aflopend contract had.
De ervaren Tonetto sleet in zijn loopbaan in de Serie A clubs als Reggiana, Empoli, AC Milan, Bologna, Lecce en Sampdoria.
Albinoleffe uit, altijd lastigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:29 schreef Devano het volgende:
12e seizoen in B alweer, Laziale voelen zich inmiddels wel thuis.
Hehehehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:29 schreef Devano het volgende:
12e seizoen in B alweer, Laziale voelen zich inmiddels wel thuis.
ja milan ook nog gewoonquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef manny het volgende:
makkie kampioen zal ook nog wel loslopen, Inter blijft een hele stugge, degelijke ploeg; of wellicht een andere verrassing ?
Als Milan Europa in gaat, gaat dat ten koste van Empoli. Voor Roma hoeft er maar 1 club te degraderen danwel worden teruggezet in punten op de ranglijst, dus Roma is eigenlijk wel 99.9% zeker van (voorronde) CL dit jaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef Chocolademousse het volgende:
Alle clubs gaan trouwens in beroep en Milan misschien toch Europa in. Dus alles blijft onzeker....
Dat laatse dus gelukkig (quote:Op maandag 17 juli 2006 21:16 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
bedankt damiano!
naar verona of spanje dus![]()
Kiwoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Speelt Chobu er nog?
geloof het wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja!
die gaat terug van die schijtclub naar ASRquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Mido?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |