kijk hier evenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:28 schreef Thomas B. het volgende:
Wat ik me afvroeg... hoe staan jullie tegenover zo'n anwb-10-dagen-cursus? En wat kost dat dan?
Ik heb ook gereden vandaag.. Damn voelt goed man! Om zelf te rijden. Net nog even sigaretten gaan halen voor mn stiefma, zeggen ze zo heel nonchalant: ja ga jij maar ff sleutels liggen in de gang..quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah idd auto van m'n ouders, en dat was allang afgesproken dus geen probleem
Ik heb ook gehoord dat er heel veel mensen op zakken inderdaad. Maar je kunt het altijd proberen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
kijk hier even
Ik weet het niet hoor. Ik heb er niet veel goeds over gehoord, en iedereen die ik ken die die 10-dagen cursus gevolgd heeft, was niet geslaags en zijn daarna gewoon gana lessen. Daarnaast kijkt het me ook niet echt ideaal om je rijbewijs te halen. Naar mijn idee leer je het beter als je gewoon rijles volgt.
Ik heb m'n roze papiertje straks alweer 2 volledige jaren (lijkt als de dag van gisteren....)quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:28 schreef Thomas B. het volgende:
Wat ik me afvroeg... hoe staan jullie tegenover zo'n anwb-10-dagen-cursus? En wat kost dat dan?
gewoon rustig en duidelijk kijken... komt helemaal goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag 4 uur les gehad, het ging wel redelijk goed. Maar nu merk ik wel echt dat ik moe ben..
Heb nu alle bijzondere verrichtingen gehad en het gaat allemaal goed
Enigste waar ik goed op moet letten zijn zijstraten om in te kijken en over schouder + spiegel kijken als ik stilstaande auto ofzo inhaal.. als ik dat allemaal netjes doe moet het wel goed komen
Thanks! Haha jij bent ook niet vaak op fok ofzo hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
gewoon rustig en duidelijk kijken... komt helemaal goed
succes ook met je andere examens trouwns
stage heb geen fuck te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Thanks! Haha jij bent ook niet vaak op fok ofzo he
Heb nu nog 4 uurtjes les voor het examen.. spannend!
Succes, Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Kemania het volgende:
Volgende week vrijdag 13:05 afrijden. Ik heb mezelf voorgenomen er niet aan te denken; is voor mij hopelijk de beste voorbereiding =)
Heb dan trouwens 35 lessen gehad.
Uhm, als ik wegrij zonder gas dan slaat de motor af, ik moet altijd eerst gas geven en dan pas de koppeling oplaten komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Gefeliciteerd geslaagden![]()
Moeten jullie trouwens ook wegrijden zonder gas? Daarmee bedoel ik als je weg rijd in de 1, dat je dan eerst de koppeling helemaal moet op laten komen, en dan pas gas geven? Op die manier rij je de eerste paar meters altijd met een slakkengangetje weg:r Moeten jullie dit ook?
Het is wel een diesel, maar toch. Wss moet het alleen omdat het het beste is voor de koppelingsplaten.
Mij is geleerd eerst de koppeling tot 't aangrijpingspunt en dan gas erbij... zo'n slakkegangetje was het niet.. al is het met benzine wel stukken fellerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Gefeliciteerd geslaagden![]()
Moeten jullie trouwens ook wegrijden zonder gas? Daarmee bedoel ik als je weg rijd in de 1, dat je dan eerst de koppeling helemaal moet op laten komen, en dan pas gas geven? Op die manier rij je de eerste paar meters altijd met een slakkengangetje weg:r Moeten jullie dit ook?
Het is wel een diesel, maar toch. Wss moet het alleen omdat het het beste is voor de koppelingsplaten.
Bij mij hoort het bij mijn opleidingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Vraagje! Moeten jullie je rijbewijs eigenijk zelf betalen?
Ik krijg het van mij ouders.
Ik krijg het ook van me ouders, maar niet onbeperkt, dus moet wel gewoon met een redelijk aantal lessen slagenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Vraagje! Moeten jullie je rijbewijs eigenijk zelf betalen?
Ik krijg het van mij ouders.
Veel succes. Ga maar vast slapen. Je moet lekker voelen morgenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Om 10 uur weer![]()
hoop dat we weer wat speciale verrichtingen gaan doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |