jah joh wat een gezeik zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
1x zelfs gezakt op "overdreven"kijken.
Ik zo van: Bestaat dat?
hoelang ben je al bezig?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef M1RR1E het volgende:
Ik mag eind juni afrijden
De les nadat mn instructeur dat verteld had ging het echt heeeel slecht. Ik had gewoon echt mn dag niet en zijn auto was naar de garage dus ik reed ook nog eens in een andere auto dan ik gewend was.. Dat zorgde echt voor een recordpoging motor afslaan. Gelukkig had hij gister zn eigen auto weer en ging het toen stukken beter
vanaf 9 april.. op mn verjaardag direct begonnenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoelang ben je al bezig?
en dat afslaan in andere auto dat doet iedereen
Ja, bij iedereen slaat de motor af, zeker als je ineens in een andere auto zit. En guess what? Als het gebeurt bij je examen, doet een examinator daar niet heel moeilijk over. Hij weet dat je zenuwwachtig bent, en dan gebeurt het gewoon wel eens. Geen rede om te zakken iig, tenzijn je natuurlijk bij elk remgebruik de motot afslaat, want dan kun je namelijk technisch niet rijden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:27 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Echt waar slaat iedereen in een andere auto af? Ik vond dat ding een herrie maken, ik zat niet goed, en ik had opeens weer een hekel aan stoplichten(flashback naar eerste 2 lessen)
Ik kreeg het advies om totaal niet aan de medicijnen te gaan. Je kunt hiervan erg suf worden en daar schiet je ook niks mee op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:25 schreef marsterretje het volgende:
Mensen hier ervaring met medicijnen (homeo, regulier) om de zenuwen de baas te blijven?![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef ChRoNiC het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB HEM!!!![]()
![]()
![]()
Net mn rijbewijs gehaald. Ging super goed, was de 1e keer
profiquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef ChRoNiC het volgende:
![]()
![]()
Ik moet wachten tot 6 uur tot ik het roze papiertje zelf kan halen.. Maar vanavond meteen rijden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
haha, sounds familiair.. meteen rijden?
vorige week meteen gedaan jah, had dinsdag en vandaag geen auto is dan ineens toch wel vervelendquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:35 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot 6 uur tot ik het roze papiertje zelf kan halen.. Maar vanavond meteen rijden.
Jullie wel meteen rijden?
Auto van je ouders genomen of neit?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
vorige week meteen gedaan jah, had dinsdag en vandaag geen auto is dan ineens toch wel vervelend
jah idd auto van m'n ouders, en dat was allang afgesproken dus geen probleemquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:43 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Auto van je ouders genomen of neit?
Ik moet dat nog even vragen.. Hoop dat het mag.., maar bij jou mocht het wel dus?
Mooi zo!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef ChRoNiC het volgende:
![]()
![]()
Maargoed, ik heb hem nuquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:46 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Omg dat meen je niet..
VOlgens mij heb je je examinators heel erg tegen gehad ofzo, want hier heb ik nog nooit van gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |