volgende week dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
He niet over mij roddelen als ik er niet ben
Ik heb toch gezegd.. het is nog in mei en niet deze week!

had ik gelijk met m'n dd?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup
Jullie horen het vanzelf! Of ik ben chagrijnig of heel vrolijk..

Misschien zat je wel in de buurt jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
had ik gelijk met m'n dd?
en je word gewoon vrolijk, niet zeuren je slaagd gewoon

mail dahan!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Misschien zat je wel in de buurt ja
Nee, maar nu heb ik genoeg gezegd! Maar het blijft moeilijk om het voor me te houden.. zucht

Waarom niet? Stress heb ik dan toch al dus hoef ik me niet zo druk te maken over het afrijden! Haha! Zelf vind ik het niet zo erg..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:22 schreef ChRoNiC het volgende:
Kiwi, jij doet toch ook eindexamen dit jaar? Doe je dan je afrijden in de examenweek? Ik doe ook examen maar dat zou ik toch echt niet trekken denk ik hoor.

Cool, eerste keer dat je het deed?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:15 schreef DaDude1987 het volgende:
Vandaag moeten afrijden... en ja hoor gehaald![]()
Examinator vertelde eerst veel, daarna zei hij niks meer, en zei dat ik strenger voor mezelf moest zijn, dat dus zo goed mogelijk proberen te doen.
Morgen naar het gemeentehuis en dan lekker karre !!

Neem je de rontonde 1/4 dan geef je gelijk al rechts aan en hou je dat aan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik snap het richting aangeven op rotondes neit helemaal. Hoe doen jullie dat??

Felicitaties van mijn kantquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:15 schreef DaDude1987 het volgende:
Vandaag moeten afrijden... en ja hoor gehaald![]()
Examinator vertelde eerst veel, daarna zei hij niks meer, en zei dat ik strenger voor mezelf moest zijn, dat dus zo goed mogelijk proberen te doen.
Morgen naar het gemeentehuis en dan lekker karre !!

Duidelijk op 1 punt na en dat is: als je de rotonde oprijdt rechts aangeven toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Neem je de rontonde 1/4 dan geef je gelijk al rechts aan en hou je dat aan.
Ga je 3/4 dan doe je hem eerst naar links totdat je afslaat en dan naar rechts.
Ga je rechtdoor dan geef je na de afslag van 1/4 aan dat je naar rechts gaat.
Snap je het zo?

:igt eraan. Moet je gelijk rechts afslaan (1/4) dan wel. Maar 2/4 of 3/4 geef je het aan als je naar rechts moet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:53 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Duidelijk op 1 punt na en dat is: als je de rotonde oprijdt rechts aangeven toch?
Hoeveel lessen moet jij nog?

1 baans rotonde of meerdere?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef ChRoNiC het volgende:
Dus je geeft bij het oprijden van de rotonde helemaal geen richting aan?

Iedereen doet het andersquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef ChRoNiC het volgende:
Dus je geeft bij het oprijden van de rotonde helemaal geen richting aan?

Zo heb ik het ook geleerd, en da's nog erg versquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:29 schreef Fisher het volgende:
Maar mij werd het zo geleerd (welke ik nu dus niet meer doe) ga je rechtsaf op de rotonde geef je van te voren al richting aan, ga je links op de rontonde geef je van te voren al richting aan naar links en dan net voordat je rechts de rotonde weer afgaat knipperlicht aan naar rechts, als je rechtdoor gaat knipperlicht aan net voordat je weer rechts de rotonde afgaat.. volg je 't nog een beetje?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |