Kloptquote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik was er ook.
En jij ook.quote:
Lijkt me logisch, want jij was erquote:
En hoe veel zijn er verbruikt?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Sanne het volgende:
Vijf condooms verdeeld onder slechts drie meetinggangers.
Ik kan er nog niet over uit.
Gatver... vast geen waterballon...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er in de taxi maar een waterballon van gemaakt en die gast hem in zijn nek gesmeten toen ik uitstapte
ik moest zoooo nodigquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er in de taxi maar een waterballon van gemaakt en die gast hem in zijn nek gesmeten toen ik uitstapte
Heeeey!quote:
Time for a changequote:
moeten die boobs terug?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef BaggerUser het volgende:
wat doe je, je avatar
Nee, laat nu maar zitten...quote:
Ik kan je zeggen dat ik er zelfs geen moment aan gedacht heb om ze mee te nemen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Sanne het volgende:
Vijf condooms verdeeld onder slechts drie meetinggangers.
Ik kan er nog niet over uit.
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:28 schreef Sanne het volgende:
Ik vond een hele rare foto van Marty op mijn telefoon.
Schaam me dood
Ja je hebt echt wat gemistquote:Op maandag 16 mei 2005 12:19 schreef QyRoZ het volgende:
Wat vreselijk dat ik met mijn rug naar de deur toe zat.
Sry, no can't doquote:Op maandag 16 mei 2005 12:20 schreef HopelesslyForever het volgende:
Hoe zit het nou met de foto's ... gimme gimme ik wil nog eens lachen op kosten van een ander
MSX en VVD, goeie comboquote:Op maandag 16 mei 2005 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sry, no can't do
Dat MissMSX een ras VVD-er was verbaasde me ook wel, vond het wel leuk![]()
...Zegt de meneer zonder foto's in zn fotoboekquote:Op maandag 16 mei 2005 12:20 schreef HopelesslyForever het volgende:
Hoe zit het nou met de foto's ... gimme gimme ik wil nog eens lachen op kosten van een ander
neuh, das die kabelartiest op het plein, die er al jaren is.quote:
Voor de Reynders stond een 60 jaar oude naakte man, nouja, bijna naakt...het beeld staat op mn netvlies gebrandquote:
oww die ken ik wel, valt mij niet eens meer op...quote:Op maandag 16 mei 2005 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, das die kabelartiest op het plein, die er al jaren is.
Mij ook niet echt, maar ik had de aandacht er ff op gevestigd voor de provinciaaltjes onder onsquote:Op maandag 16 mei 2005 13:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
oww die ken ik wel, valt mij niet eens meer op...
Nou daarvoor liever niet...quote:
* Schoptquote:Op maandag 16 mei 2005 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij ook niet echt, maar ik had de aandacht er ff op gevestigd voor de provinciaaltjes onder ons.
Het was geen KEL meeting!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Eigenlijk vond je het maar wįt lekker
Die vindt alles lekkerquote:Op maandag 16 mei 2005 13:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Eigenlijk vond je het maar wįt lekker
Huiliequote:
Ja hallo, ik post toch in R&Pquote:
Dit is HVJJN niet.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:20 schreef MissBliss het volgende:
*kras*
Sorryquote:
quote:
Het was ook mijn duurste meeting ooitquote:Op maandag 16 mei 2005 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..].
echt heel erg leuk, anders houden we het geen 13 uur vol he?.
Viel wel mee deze keer. 100 euro ofzo, incl. taxi.quote:
Ik mag de fotos niet meerquote:Op maandag 16 mei 2005 20:33 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn... alhoewel Antwerpen ook erg okay was.
Kwamen er nu nog foto's online?
Dat maak je de komende 10 jaar maar goedquote:Op maandag 16 mei 2005 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Viel wel mee deze keer. 100 euro ofzo, incl. taxi.
Ik hoefde een bepaald iemand niet te sponsoren.
yes dearquote:Op maandag 16 mei 2005 20:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat maak je de komende 10 jaar maar goed![]()
Krijg mijn foto's niet van mijn phone af.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:33 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn... alhoewel Antwerpen ook erg okay was.
Kwamen er nu nog foto's online?
BT werkt niet???quote:Op maandag 16 mei 2005 20:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Krijg mijn foto's niet van mijn phone af.
Zal zo eens rebooten, maar hij doet weer eens moeilijk.quote:
Van jou heb ik ook een leuke fotoquote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef Ole het volgende:
ook weer wakker
Het was op het einde bijna een ouwe lullen/ mutsten meet![]()
![]()
Shit... precies mijn doelgroep dusquote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef Ole het volgende:
![]()
De oudjes hielden het het langst volquote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef Ole het volgende:
ook weer wakker
![]()
Q was de jongstequote:Op maandag 16 mei 2005 20:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De oudjes hielden het het langst vol.
Ik bedoel maar, de jeugd van tegenwoordig!quote:
Spoken like a real R&P modjequote:Op maandag 16 mei 2005 20:52 schreef Copycat het volgende:
Je mag posten waar je wilt posten, hoor.
Principes zijn er immers om overboord te zetten...
![]()
Dat ben ik normaal alleen als ik bij mijn oma in het bejaardentehuis op bezoek ga.quote:
Gaat het nou weer een beetje beter met je?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat ben ik normaal alleen als ik bij mijn oma in het bejaardentehuis op bezoek ga..
Met mij wel iig. En dat zonder te krassenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gaat het nou weer een beetje beter met je?
Yep. Oververmoeidheid was de grootste boosdoener.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gaat het nou weer een beetje beter met je?
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
Even voor de ingewijden:
-=afb weg=-
Zo dus NIET, in de lengte dus!
Godverdomme hoe vaak moet ik het nog zeggen![]()
Nog een paar maandjes en ik ga cursussen geven, stelletje prutsers....quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef HeatWave het volgende:
Blegh!
jij was toch weg hier?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes en ik ga cursussen geven, stelletje prutsers....![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes en ik ga cursussen geven, stelletje prutsers....![]()
Ik heb het meest gepraat met de 'oudjes' van de meeting, dus jammer dat je er niet bij wasquote:
waar....waar?!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef Ole het volgende:
Catfight!!!!
Ja, het was verschrikkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:27 schreef Ole het volgende:
Nadat jij weg was.. er waren te weinig mannen voor die gulzige dames die er nog waren
Wat fijn dat ie terug is!quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:55 schreef Ole het volgende:
Piepertje de zwart-witte kroegkat is weer thuis na meer dan 2 weken!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt op mijn kat maar dan met zwart vlekje.... en hij was zoooooo zielig![]()
![]()
![]()
![]()
heel mager, en dof....
Maar gelukkig is ie weer thuis!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |