Kloptquote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik was er ook.
En jij ook.quote:
Lijkt me logisch, want jij was erquote:
En hoe veel zijn er verbruikt?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Sanne het volgende:
Vijf condooms verdeeld onder slechts drie meetinggangers.
Ik kan er nog niet over uit.
Gatver... vast geen waterballon...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er in de taxi maar een waterballon van gemaakt en die gast hem in zijn nek gesmeten toen ik uitstapte
ik moest zoooo nodigquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er in de taxi maar een waterballon van gemaakt en die gast hem in zijn nek gesmeten toen ik uitstapte
Heeeey!quote:
Time for a changequote:
moeten die boobs terug?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef BaggerUser het volgende:
wat doe je, je avatar
Nee, laat nu maar zitten...quote:
Ik kan je zeggen dat ik er zelfs geen moment aan gedacht heb om ze mee te nemen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Sanne het volgende:
Vijf condooms verdeeld onder slechts drie meetinggangers.
Ik kan er nog niet over uit.
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:28 schreef Sanne het volgende:
Ik vond een hele rare foto van Marty op mijn telefoon.
Schaam me dood
Ja je hebt echt wat gemistquote:Op maandag 16 mei 2005 12:19 schreef QyRoZ het volgende:
Wat vreselijk dat ik met mijn rug naar de deur toe zat.
Sry, no can't doquote:Op maandag 16 mei 2005 12:20 schreef HopelesslyForever het volgende:
Hoe zit het nou met de foto's ... gimme gimme ik wil nog eens lachen op kosten van een ander
MSX en VVD, goeie comboquote:Op maandag 16 mei 2005 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sry, no can't do
Dat MissMSX een ras VVD-er was verbaasde me ook wel, vond het wel leuk![]()
...Zegt de meneer zonder foto's in zn fotoboekquote:Op maandag 16 mei 2005 12:20 schreef HopelesslyForever het volgende:
Hoe zit het nou met de foto's ... gimme gimme ik wil nog eens lachen op kosten van een ander
neuh, das die kabelartiest op het plein, die er al jaren is.quote:
Voor de Reynders stond een 60 jaar oude naakte man, nouja, bijna naakt...het beeld staat op mn netvlies gebrandquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |