quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:06 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt me best een toffe gast eigenlijk.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ga ook mijn kamer volhangen met jezusbeelden
*spiekt in fotoboek*quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef marchien het volgende:
Die van mij zijn van mening dat mijn vriend en ik van een andere planeet komen en opgesloten moeten worden ter onderzoek.
Ze zijn serieus van mening dat er niet nog meer mensen kunnen zijn zoals wij.
Soms zijn ze niet aardig....
geweldig! kamperen in een tentje voor je studentenhuisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:03 schreef QQelleQ het volgende:de keuken helemaal zilver met goud geverft (muren, kastjes, raam........) midden in de zomer het hele huis volgehangen met kerstversiering compleet met nepkerstboom en verlichting. drie dagen op het grasveldje voor het huis gecampeerd met een tentje.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
*spiekt in fotoboek*
Ah ja, dat kan ik misschien nog wel begrijpen.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
*spiekt in fotoboek*
Ah ja, dat kan ik misschien nog wel begrijpen.
Tentje in je studentenkamer optuigen en dan DAAR in kamperenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:27 schreef groggy het volgende:
[..]
geweldig! kamperen in een tentje voor je studentenhuis![]()
Humor, maarre had ie daar ook nog een speciale reden voor, of heeft hij gewoon voor de lol de lampjes weggehaald.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef ssebass het volgende:
Ah weer iets meegemaakt. Mijn huisgenoot kwam ineens mijn kamer in dat alle lampen beneden waren verdwenen zelf de tl buis uit het aanrecht. Iedereen gebelt maar niemand die er iets van wist die hier woont. Dacht al kut weer junken in huis. Alleen beetje vreemd dat de laptops enzo er nog stonden.
Blijkt een studiegenoot hier alle lampen te hebben verwijderd in ons huis. Maargoed hij had al een bekeuring gekregen voor openbaar dronkenschap![]()
Nee geen reden voor. Ze schijnen nu overal door het huis te liggen. Het is dus een soort paaseieren zoeken hier, maar ik ben er nog geeneen tegengekomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef Fixers het volgende:
[..]
Humor, maarre had ie daar ook nog een speciale reden voor, of heeft hij gewoon voor de lol de lampjes weggehaald.
Roze overal? was dat een lesbisch-feminstencorps ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:19 schreef AndreB. het volgende:
Heb een huisgenoot boven me wonen die op de houten vloer midden in de nacht, het leuk vindt om te gaan judoen, had een homo-huisgenoot die 50 keer per dag hetzelfde technonummer draaide, had een huisgenote die graag in het dispuut van haar studentenvereniging wilde en altijd in de raarste roze overallen, met haar vriendinnetjes altijd dronken dikke pret hadden, vooral als ik even op de gang kwam kijken en ik doel werd van hopeloze versiertruukjes
Dames als huisgenoten zijn sowieso varkens, niet echt schoon, maandverband in de wc, het nut van een pleeborstel niet kennen, collectie lege potjes opbouwen etc.
Ik ken het, hier doen ze dat ook. Als je moet 'profileren' is het dinsdags in een of andere maffe outfit naar school. Een van de sororities hebben een witte combi: witte muiltjes + witte panty + wit vaag rokje + wit topje. Maar roze overals, die hebben we hier niet, jammer.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef AndreB. het volgende:
Dispuutontgroening is een stukje erger dan de gewone ontgroening, je moet dan de hele tijd in dezelfde belachelijke kleding lopen. College's lopen in een roze overal bijv.
Dat is inderdaad waar, om de één of andere reden maken vrouwelijke huisgenoten veel meer rotzooi dan mannelijke huisgenoten.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:19 schreef AndreB. het volgende:
Dames als huisgenoten zijn sowieso varkens, niet echt schoon, maandverband in de wc, het nut van een pleeborstel niet kennen, collectie lege potjes opbouwen etc.
Dat is inderdaad wel vervelendquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef yozd het volgende:
[..]
Of huisgenoten die een paar dagen weg zijn en hun ingestelde wekkertijd vergeten uit te zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |