abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27521017
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:06 schreef LostFormat het volgende:

Lijkt me best een toffe gast eigenlijk.
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  woensdag 1 juni 2005 @ 10:43:32 #127
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_27537093
Die van mij zijn van mening dat mijn vriend en ik van een andere planeet komen en opgesloten moeten worden ter onderzoek.
Ze zijn serieus van mening dat er niet nog meer mensen kunnen zijn zoals wij.
Soms zijn ze niet aardig....
Carpe diem
  woensdag 1 juni 2005 @ 10:47:41 #128
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27537211
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:36 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Mij ook
ik ga ook mijn kamer volhangen met jezusbeelden
[KNE]-Mod
pi_27538149
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 10:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ik ga ook mijn kamer volhangen met jezusbeelden
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:40:15 #130
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27540669
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef marchien het volgende:
Die van mij zijn van mening dat mijn vriend en ik van een andere planeet komen en opgesloten moeten worden ter onderzoek.
Ze zijn serieus van mening dat er niet nog meer mensen kunnen zijn zoals wij.
Soms zijn ze niet aardig....
*spiekt in fotoboek*
Ah ja, dat kan ik misschien nog wel begrijpen.
pi_27542100
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:03 schreef QQelleQ het volgende:

• de keuken helemaal zilver met goud geverft (muren, kastjes, raam........)

• midden in de zomer het hele huis volgehangen met kerstversiering compleet met nepkerstboom en verlichting.

• drie dagen op het grasveldje voor het huis gecampeerd met een tentje.
  • geweldig! kamperen in een tentje voor je studentenhuis
    Don't trust anyone else!
    Trust me!
      donderdag 2 juni 2005 @ 16:30:29 #132
    67399 marchien
    Wijze vrouw
    pi_27581423
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Fliepke het volgende:

[..]

*spiekt in fotoboek*
    Met dat glas was een uitzondering, heus!
    Normaal gesproken val ik best mee
    Carpe diem
    pi_27585300
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Fliepke het volgende:

[..]

*spiekt in fotoboek*

Helemaal mee eens.
      donderdag 2 juni 2005 @ 20:52:45 #134
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_27588566
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 13:27 schreef groggy het volgende:

[..]

geweldig! kamperen in een tentje voor je studentenhuis
    Tentje in je studentenkamer optuigen en dan DAAR in kamperen
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
    pi_27607331
    quote:
    Op dinsdag 31 mei 2005 17:03 schreef QQelleQ het volgende:
    bla
    Die kerel heerst!
    underground forever baby
    pi_27791282
    Ah weer iets meegemaakt. Mijn huisgenoot kwam ineens mijn kamer in dat alle lampen beneden waren verdwenen zelf de tl buis uit het aanrecht. Iedereen gebelt maar niemand die er iets van wist die hier woont. Dacht al kut weer junken in huis. Alleen beetje vreemd dat de laptops enzo er nog stonden.

Blijkt een studiegenoot hier alle lampen te hebben verwijderd in ons huis. Maargoed hij had al een bekeuring gekregen voor openbaar dronkenschap
    "Happiness is not getting more, but wanting less"
      donderdag 9 juni 2005 @ 23:52:44 #137
    61944 Freeflyer
    Vallen doet geen pijn...
    pi_27792409
    goed topic!

mijn eigen huisgenoten kan ik niet echt verhalen over vertellen aangezien we allemaal even vaag en wazig waren maar het volgende maakte ik mee bij mijn toenmalige vriendin.

H. woonde met nog 2 meiden in een studentenflat. iedere nacht was het een grote teringbende en was er wel ergens anders een feest, super gezellig dus. zo ook die nacht dat we beide stomdronken thuis kwamen en gingen slapen.

dag erna, wordt ik wakker en kom erachter dat ik alleen in bed lig. ik loop in mn boxershort naar de douche en hoor dat er iemand staat te douchen, ik ging er van uit dat het H. was die achter het douche gordijn stond. na mijn tanden te hebben gepoetst en goedemorgen te hebben gezegd doe ik het douche gordijn open en ga er naast staan.... gelijktijdig schreeuwen we "aaaaaaaahhhh". blijkt dat niet H. staat te douchen maar A. haar huisgenootje. Gelijk het hele huis in rep en roer en voor ik het weet staan H. en C. met haar vriendje en het vriendje van A. ook in de deuropenening van de douche.

na bijgekomen te zijn van de schrik hebben we er met zijn allen smakelijk om gelachen. achteraf bleek dus dat H. naar het toilet toe was ipv de douche...
    Neerkomen wel!
    pi_27810536
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef ssebass het volgende:
    Ah weer iets meegemaakt. Mijn huisgenoot kwam ineens mijn kamer in dat alle lampen beneden waren verdwenen zelf de tl buis uit het aanrecht. Iedereen gebelt maar niemand die er iets van wist die hier woont. Dacht al kut weer junken in huis. Alleen beetje vreemd dat de laptops enzo er nog stonden.

Blijkt een studiegenoot hier alle lampen te hebben verwijderd in ons huis. Maargoed hij had al een bekeuring gekregen voor openbaar dronkenschap
    Humor, maarre had ie daar ook nog een speciale reden voor, of heeft hij gewoon voor de lol de lampjes weggehaald.
    pi_27811229
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef Fixers het volgende:

[..]

Humor, maarre had ie daar ook nog een speciale reden voor, of heeft hij gewoon voor de lol de lampjes weggehaald.
    Nee geen reden voor. Ze schijnen nu overal door het huis te liggen. Het is dus een soort paaseieren zoeken hier, maar ik ben er nog geeneen tegengekomen.
    "Happiness is not getting more, but wanting less"
    pi_27812598
    Pas maar op als je je schoenen aantrekt. Een ei geeft een bende rotzooi als je dat plet... maar een lamp is een stukje pijnlijker.
    Don't hurry, be crappy!
      zondag 12 juni 2005 @ 16:19:59 #141
    122397 sciscens
    mysterious power source
    pi_27859616
    Ik heb ook wel een paar bijdragen.

M'n eerste huisbaas
    Alcoholist, WAO'er en illegaal kamers aan het verhuren in een zwaar verpauperd huurhuis. Ik heb veel studentenhuizen gezien maar geen was ook maar half zo ranzig. Overal peuken en allerlei vieze vlekken op de muren. Ventilatie van de badkamer verstopt met schimmel. Bedenk iets ranzigs en het was er. Ik kwam thuis na een héél zatte avond. Gooide wat van het balkon af en 's morgens was hij boos. Ik snapte niet hoe hij díe smerigheid ineens wél zag...

De andere student daar
    Een grote randdebiel. Ik had hem exact op een briefje gegeven hoe fout die huisbaas bezig was en dat hij op dat adres waarschijnlijk nooit een uitwonendenbeurs kon krijgen, maar die idioot bleef er wonen.

Een huisgenoot van me nu heeft al twee keer een weddenschap verloren met een huisgenoot die later aan zijn studie begon en eerder klaar was dan hij.

Een slaapt zo vast dat hij van NIETS dan zijn wekker wakker wordt. Zo is er ooit een zatte huisgenoot met 100+ kilo op hem gesprongen. Hij vroeg zich 's morgens af waarom hij zo'n spierpijn had.

Een huisgenoot die inmiddels weg is fietste ooit midden in de nacht met z'n zatte ballen tegen een hoogwerker aan en hij beweerde dat ze van boven af hadden geroepen op het ging. Midden in de nacht.

Wéér een ander heeft een gat in mijn muur gemaakt doordat hij in een stoeipartij met een andere huisgenoot een beetje hard tegen mijn deur aanviel, die zich in het gipswandje boorde.

Minder was een oud huisgenoot die niet te beroerd was om rond vieren het hele huis wakker te schreeuwen en nog even een uurtje lelijke muziek te draaien. Schoonmaken kwam trouwens ook niet in d'r woordenboek voor.
      zondag 12 juni 2005 @ 17:19:16 #142
    103993 AndreB.
    fok is retecool
    pi_27860985
    Heb een huisgenoot boven me wonen die op de houten vloer midden in de nacht, het leuk vindt om te gaan judoen, had een homo-huisgenoot die 50 keer per dag hetzelfde technonummer draaide, had een huisgenote die graag in het dispuut van haar studentenvereniging wilde en altijd in de raarste roze overallen, met haar vriendinnetjes altijd dronken dikke pret hadden, vooral als ik even op de gang kwam kijken en ik doel werd van hopeloze versiertruukjes

Dames als huisgenoten zijn sowieso varkens, niet echt schoon, maandverband in de wc, het nut van een pleeborstel niet kennen, collectie lege potjes opbouwen etc.
    Wat is Fok?
    pi_27861107
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 17:19 schreef AndreB. het volgende:
    Heb een huisgenoot boven me wonen die op de houten vloer midden in de nacht, het leuk vindt om te gaan judoen, had een homo-huisgenoot die 50 keer per dag hetzelfde technonummer draaide, had een huisgenote die graag in het dispuut van haar studentenvereniging wilde en altijd in de raarste roze overallen, met haar vriendinnetjes altijd dronken dikke pret hadden, vooral als ik even op de gang kwam kijken en ik doel werd van hopeloze versiertruukjes

Dames als huisgenoten zijn sowieso varkens, niet echt schoon, maandverband in de wc, het nut van een pleeborstel niet kennen, collectie lege potjes opbouwen etc.
    Roze overal? was dat een lesbisch-feminstencorps ofzo?
      zondag 12 juni 2005 @ 17:37:52 #144
    103993 AndreB.
    fok is retecool
    pi_27861429
    Dispuutontgroening is een stukje erger dan de gewone ontgroening, je moet dan de hele tijd in dezelfde belachelijke kleding lopen. College's lopen in een roze overal bijv.
    Wat is Fok?
    pi_27861578
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef AndreB. het volgende:
    Dispuutontgroening is een stukje erger dan de gewone ontgroening, je moet dan de hele tijd in dezelfde belachelijke kleding lopen. College's lopen in een roze overal bijv.
    Ik ken het, hier doen ze dat ook. Als je moet 'profileren' is het dinsdags in een of andere maffe outfit naar school. Een van de sororities hebben een witte combi: witte muiltjes + witte panty + wit vaag rokje + wit topje. Maar roze overals, die hebben we hier niet, jammer.
    pi_27864170
    tvp
      zondag 12 juni 2005 @ 20:05:35 #147
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_27865490
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 17:19 schreef AndreB. het volgende:
    Dat is inderdaad waar, om de één of andere reden maken vrouwelijke huisgenoten veel meer rotzooi dan mannelijke huisgenoten.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
    pi_27952427
    Geweldige verhalen!
    Zal de mijne v d week ff posten

Woon in ieder geval met 3 vrienden in een assogroot huis met garage en tuinvoor+achter
    Heel veel mazzel mee gehad, en tot nu toe elke avond feest!
    Moet ook wel als je huiskamer alleen al 13m bij 4m is
      woensdag 15 juni 2005 @ 20:23:58 #149
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_27962716
    Volgens mij zijn de meesten studentenhuizen stiekem wel goed voor je immuunsysteem
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_27970759
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef yozd het volgende:

[..]

Of huisgenoten die een paar dagen weg zijn en hun ingestelde wekkertijd vergeten uit te zetten!
    Dat is inderdaad wel vervelend .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')