Je spreekt het ook uit alsquote:

En dit seizoen heeft ie een mooie cv, volgend jaar is het misschien weer "de anonieme centrumverdediger van de club die er in de 1e ronde CL uitligt en 2e is geworden in de competitie".quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:34 schreef cultheld het volgende:
Bouma mag wat mij betreft wel verkocht worden; Er lopen veel betere verdedigers rond in Nederland.

Ik heb dus bijna niks van de wedstrijd gezien maar dit vind ik wel humorquote:Aan de polemiek tussen de Eindhovense en Rotterdamse fans werd weer een hoofdstukje toegevoegd. Voor aanvang van de wedstrijd werd de sfeer er al helemaal ingebracht omdat uit de speakers van het Philips stadion 'KAM-PI-OENE' schalde. Het lied dat begint met 'Rotterdam, ik dacht het niet. Alkmaar, ik dacht het niet. Amsterdam ik dacht het ZEKER niet.' Geïnspireerd door het spandoek "3x Kampioen in 30 jaar... Wat nou Topclub!" boven de Business ruimte op de Zuid-tribune zette het PSV publiek cynisch '3x Kampioen in 30 jaar' in. Ook waren er diverse kampioensliederen te horen, 'helemaal niets in Rotterdam' en 'Gullit moet blijven'. Het Feyenoord publiek reageerde met enige zelfspot met 'We gaan Europa in'. Ook was er vanuit een nog geen half gevuld bezoekersvak 'Kampioen zonder legioen' te horen.

De eerste 2 zinnen gaan over een speler van Ajaxquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dit seizoen heeft ie een mooie cv, volgend jaar is het misschien weer "de anonieme centrumverdediger van de club die er in de 1e ronde CL uitligt en 2e is geworden in de competitie".
Bouma is zeker niet onvervangbaar, dus als de prijs goed is, verkopen!

quote:Van Bronckhorst: 'Van Bommel komt naar Barça'
17/5/2005 11:13
Officieel willen voorzitter Joan Laporta, coach Frank Rijkaard en speler Mark van Bommel nog niets loslaten over de transfer van de aanvoerder van PSV.
Preses Laporta herhaalde zondag voor de camera's van Studio Sport dat hij hoopt dat de Limburger komt en dat de gesprekken tussen Barça en Van Bommels zaakwaarnemer vergevorderd zijn.
Giovanni van Bronckhorst blijkt zich niets van deze poppenkast aan te trekken, of is onwetend over afspraken betreffende het stilzwijgen van eerdergenoemden. In de Volkskrant vertelt Gio doodleuk dat Van Bommel gewoon komt.
'Het zal binnenkort wel bekend worden gemaakt dat Mark naar Barcelona komt', aldus Van Bronckhorst tijdens het kampioensfeest. 'Hij had bij mij al eerder geïnformeerd. Ik hoefde niet veel te vertellen over de historie van de club.'

Precies hij heeft met name opbouwend zijn meerwaarde.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie in Bouma wel een belangrijke schakel

Daar ben ik het ook wel mee eens... en qua opbouw is hij zeker goed.. (vooral omdat Alex daar nog een beetje aan moet werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:37 schreef rubbereend het volgende:
iid Bouma voldoet prima en kwam alleen tegen Milan af en toe te kort. Nou dat is wel absoluut Europees topniveau. Tot en met de kwartfinale voldeed hij prima. Dus Bouma is helemaal niet overbodig. En ik zie in Nederland niet zo direct een speler die per direct de plaats van Bouma in kan nemen.

Kruiswijk, Vlaar, Zuiverloon, Majstorovic, Schut, Jansen, Dingsdag en Mathijsen zijn allen (in potentie) beter dan Bouma.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dit seizoen heeft ie een mooie cv, volgend jaar is het misschien weer "de anonieme centrumverdediger van de club die er in de 1e ronde CL uitligt en 2e is geworden in de competitie".
Bouma is zeker niet onvervangbaar, dus als de prijs goed is, verkopen!

Kruiswijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kruiswijk, Vlaar, Zuiverloon, Majstorovic, Schut, Jansen, Dingsdag en Mathijsen zijn allen (in potentie) beter dan Bouma.
Jansen, Schut, Vlaar, Dingsdag, Kruiswijk en Majstorovic lijken mij haalbaar.

Majstorovic is beter dan Bouma.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kruiswijk
Vlaar in potentie een topper maar kan Bouma nog lang niet vervangen
Zuiverloon, zelfde als Vlaar, bovendien wil Arsenal hem en k heb geen zin in een 2e van Persie soap
Majstorovic die lompe koe hoef k nie
Schut die wil k wel zien komen iig voor de breedte en dan kunnen we kijken of hij door kan groeien
Jansen, zelfde als schut ook handig dat we dan eindelijk iemand achter Lee hebben
Dinsdag
Matthijsen, laat maar komen maar is veel te duur.
t valt me trouwens wel op dat je nog al veel spelers van vitas wil halen Cultheld

En waaruit blijkt volgens jou dat de rest, op Mathijsen na, gewoon middelmaat is?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Djekko het volgende:
Kom op cultDan kun je beter Bouma behouden. Wat je nu noemt is gewoon middelmaat.. op Mathijsen na dan, maar die is véél te duur.
En Racing Genk wil Sibon hebben.. verder hoopt PSV ook Vayrynen te strikken en VoH te laten bijtekenen

Dan nog een linker middenvelder en een linksback en we zijn wat mij betreft klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Djekko het volgende:
Kom op cultDan kun je beter Bouma behouden. Wat je nu noemt is gewoon middelmaat.. op Mathijsen na dan, maar die is véél te duur.
En Racing Genk wil Sibon hebben.. verder hoopt PSV ook Vayrynen te strikken en VoH te laten bijtekenen
Ik zeg strik eromquote:'Borussia Dortmund wil Edwin Zoetebier'
17/5/2005 14:05
Bert van Marwijk is Edwin Zoetebier nog niet vergeten. Borussia Dortmund wil de doelman komend seizoen naar het Westfalenstadion halen.
Zoetebier verhuisde afgelopen zomer van Feyenoord naar PSV, waar hij tweede keeper is achter Gomes. Hij staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij de Nederlandse kampioen.
Als het aan Borussia ligt, dan tekent Zoetebier binnenkort bij BVB. De Duitse club is op zoek naar een nieuwe keeper omdat de beoogde tweede doelman Bernd Meier een zware knieblessure heeft opgelopen. Hij scheurde een kruisband.
De 33-jarige goalie staat nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij LR Ahlen, maar kwam onlangs met Dortmund tot een akkoord over een contract tot medio 2007. Hij zou komen als opvolger van Giullaume Warmuz.
'Klar, we moeten nog een doelman contracteren', verklaarde voorzitter Reinhard Rauball. 'We hebben met Zoetebier gesproken.' De 35-jarige Volendammer staat al langer in de belangstelling van Dortmund. Coach Van Marwijk haalde hem in 2001 nog naar Feyenoord.
Zoetebier zelf is echter niet van de belangstelling op de hoogte, laat zijn zaakwaarnemer Humprey Nijman weten aan VI.nl. 'Ik heb vorige week nog met Bert (van Marwijk, red.) gesproken, maar hij heeft er niets over gezegd.'

ze zijn top bij een subtopclub ja. De vraag is dan altijd of ze de stap kunnen maken. Stellen dat ze direct een international uit t team kunnen spelen is me wat te. En dat Jansen de beste linksback van Nederland is zegt ook wel wat aangezien geen van de top 3 een nederlands LB hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Majstorovic is beter dan Bouma.
Zoals ik al aan gaf is Zuiverloon (net als Mathijsen) waarschijnlijk geen haalbare kaart, maar de rest is dat wel.
Dingsdag staat niet voor niets in de belangstelling van grote Europese clubs.
Jansen is misschien wel de beste Nederlandse linksback (tevens links centraal erg sterk) die momenteel in de HCE speelt.
Ook Schut is verdedigend beter dan Bouma.
Bouma leunt heel erg op de kwaliteiten van Alex. Bouma is dan ook oorspronkelijk een aanvallend ingestelde middenvelder en geen verdediger.

eens dat was ok mijn eerste gedachte. De geruchten dat Gentenaar naar PSV zou komen gingen een maand geleden ook al toen Zoetebier bij NEC genoemd werdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan nog een linker middenvelder en een linksback en we zijn wat mij betreft klaar
Is Väyrynen trouwens links of rechts benig?
[..]
Ik zeg strik erom![]()
Dat zou tevens de weg vrijmaken voor Gentenaar naar PSV![]()

Brrr, kap toch eens met dat "strik eromheen"quote:

Vroeg het pas geleden ook, maar volgens mij is het een rechtspoot die ook wel wat met zijn linker kan..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan nog een linker middenvelder en een linksback en we zijn wat mij betreft klaar
Is Väyrynen trouwens links of rechts benig?
[..]
Gewoon Zoetebier houdenquote:Ik zeg strik erom![]()
Dat zou tevens de weg vrijmaken voor Gentenaar naar PSV![]()

quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Brrr, kap toch eens met dat "strik eromheen"
Je lijkt wel zo'n ventje van de netwerk forums

AZ heeft De Cler; Feyenoord heeft Bosschaart.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn top bij een subtopclub ja. De vraag is dan altijd of ze de stap kunnen maken. Stellen dat ze direct een international uit t team kunnen spelen is me wat te. En dat Jansen de beste linksback van Nederland is zegt ook wel wat aangezien geen van de top 3 een nederlands LB hebben

quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Brrr, kap toch eens met dat "strik eromheen"
Je lijkt wel zo'n ventje van de netwerk forums

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |