quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef Zapper het volgende:
En dat k*nkerbraziliaantje heeft wel mooi miljoenen salaris gehad met z'n "niet rechtsgeldige" contract.
Dat bericht laatst over die Porto speler in het ravijn, damn wat hoopte ik dat het Leandro zou betreffen
Ik geef Zapper geen ongelijk.quote:
Een auto-ongeluk wens je niemand toe.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een auto-ongeluk wens je niemand toe.
[einde onzinnige discussie wmb]
Hoe dan? Ik ken het verhaal eigenlijk niet zo goed, dacht juist dat Leandro onbeschoft aan het handelen was...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:56 schreef gras het volgende:
Vreemd dat jullie het allemaal op Leandro afrekenen. Het is toch PSV die duidelijk fout zit.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:56 schreef gras het volgende:
Vreemd dat jullie het allemaal op Leandro afrekenen. Het is toch PSV die duidelijk fout zit.
PSV heeft helemaal correct gehandeld? PSV haalt een labiel kind uit de sloppenwijk en laat hem een contact ondertekenen. Volgens mij is dat in strijd met de regels, maar ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:03 schreef Djekko het volgende:
[..]PSV heeft helemaal correct gehandeld. Hij heeft na zijn achttiende zijn contract nog een keer bevestigd, dus is het contract gewoon geldig.
PSV laat een 17-jarige Leandro een contract tekenen voor 5 jaar. Op zijn achttiende verjaardag is dit contract herbevestigd, waardoor het dus rechtsgeldig is.. niks in strijd met de regels dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:11 schreef gras het volgende:
[..]
PSV heeft helemaal correct gehandeld? PSV haalt een labiel kind uit de sloppenwijk en laat hem een contact ondertekenen. Volgens mij is dat in strijd met de regels, maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
In eerste instantie was het niet rechtsgeldig. Leandro's goed recht dus om daar alsnog actie tegen te ondernemen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:14 schreef Djekko het volgende:
[..]
PSV laat een 17-jarige Leandro een contract tekenen voor 5 jaar. Op zijn achttiende verjaardag is dit contract herbevestigd, waardoor het dus rechtsgeldig is.. niks in strijd met de regels dus.
Achja over 2 jaar zit hij weer in Brazilië en horen we niks meer van hem, maar ik hoop wel dat PSV nog geld ziet van Porto/Leandro.quote:
Boeiend. Na zijn 18e heeft hij met zijn volle verstand onder begeleiding van een zaakwaarnemer getekend bij PSV. PSV heeft hem jarenlang salaris uitbetaald bovenop de transfersom van 5 miljoen dollar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:22 schreef gras het volgende:
[..]
In eerste instantie was het niet rechtsgeldig. Leandro's goed recht dus om daar alsnog actie tegen te ondernemen.
Het ging cultheld om het woord k*nkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Een auto-ongeluk wens je niemand toe.
[einde onzinnige discussie wmb]
Toch wil ik geld zienquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant: er is weer meer sfeer binnen de selectie zonder Leandro.
Dat in combinatie met je verkleinwoordje. Alsof Brazilianen minderwaardig zijn of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |