Weet ik veel. Maar je moet nu blijven pielen om het geluid goed te krijgen en na een vorm van beweging mag je dan weer opnieuw beginnen. Erg handig onderweg dus.quote:
De smakelozenquote:Op zondag 11 september 2005 04:04 schreef Steijn het volgende:
Ik wil er ook een.De smakelozen nemen een iPod en de echt hippe mensen gaan voor de Zen.
Heb je nu zegmaar volume van 1 t/m 30 i.p.v 1t/m 25 of is 25 gewoon harder geworden?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef Jegorex het volgende:
Gister heb ik mijn Zen geupdate en nu is het geluid harder geworden
Goed topic met onwijs veel info:quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Heb je nu zegmaar volume van 1 t/m 30 i.p.v 1t/m 25 of is 25 gewoon harder geworden?
Ik heb eigenlijk nog steeds 1.01.03 er op staan (de firmware toen ik hem kocht), waarom zou ik hem updaten?
Zijn de problemen dan zo erg geëscaleerd?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef Mordreth het volgende:
Ik zie nu dat er zelfs een helpdeskmedewerker van creative daar vragen beantwoord.
je hebt 'm toch wel omgeruild he?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:29 schreef Opie het volgende:
Ga ik naar de Mediamarkt voor een Creative Zen Micro.
Kijk ik naar de voorkant en ik zie een grote foto van een zwarte op de doos.
Kom ik thuis.
Zit er een roze in![]()
Tja, ben ik wel van plan. Wist ik veel dat er een roze in zou zitten als er een gigantische foto van een zwarte op de voorkant staat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je hebt 'm toch wel omgeruild he?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
Weet iemand of in Nederland de 'Lime-kleur' leverbaar is?
Je bent zwart?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Airelle, gelieve niet binnen 24 uur een topic te kicken / je vraag te herhalen. Heb even geduld.
Hulpmodquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bent zwart?
Anyway, ik zal er aan denken.
aka zeikerd (in dit geval tenminstequote:
quote:premium accessory pack
Essentiële accessoires voor onmiddellijk plezier!
Hiermee genieten gebruikers nog meer van hun Zen Micro. De siliconen beschermhoes met antislipfunctie geeft een moderne uitstraling, terwijl de nekhanger de speler steeds binnen handbereik houdt. Voor extra weergavetijd is er een reservebatterij en een stroomadapter. Tot slot produceert de EP630 oortelefoon fantastische audio met stijl!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |