Nou, hij is zo groot als een goedkope discman, hij past gemakkelijk in een jaszak, dus de afmeting is geen enkel probleem.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:06 schreef McMan het volgende:
maar hij is wel 10SX zo groot als i-pod of zen
Nou, bij de Ipod moet je toch steeds de batterij die er bijzit blijven gebruiken en werken bijv. batterijen van Philips niet? En bij de Zen kun je er elke batterij instoppen die je wil?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:46 schreef Remzz het volgende:
Bedoel je met elke battarij, dat je er gewoon penlites in kan stoppen? Dat kan namelijk niet bij de Zen en niet bij de iPod. Volgensmij hebben ze allebei gewoon een accu. En het lijkt me dat je de iPod in de Amerika juist wel kan opladen aan de computer maar niet aan het stopcontact.
Nee er zitten geen batterijen in het is gewoon een accu die bij zowel de Zen als bij de iPod moeilijk tot eigenlijk niet te vervangen is.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:50 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Nou, bij de Ipod moet je toch steeds de batterij die er bijzit blijven gebruiken en werken bijv. batterijen van Philips niet? En bij de Zen kun je er elke batterij instoppen die je wil?
En je kunt hem wel opladen daar op je pc, maar die neem ik niet meedus vandaar heb je een oplader nodig.
Ok, en je kunt hem zeker op je pc opladen? En dus zal ik er een oplader bij moeten kopen ?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:54 schreef Remzz het volgende:
Nee er zitten geen batterijen in het is gewoon een accu die bij zowel de Zen als bij de iPod moeilijk tot eigenlijk niet te vervangen is.
Eehm van de Zen weet ik het niet zeker. De iPod kan zowel via PC als via adapter.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:55 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ok, en je kunt hem zeker op je pc opladen? En dus zal ik er een oplader bij moeten kopen ?
Neem eens een kijkje op mp3man.nl, daar heb ik mijn Zen Micro afgelopen week besteld.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is tegenwoordig de iPod iets goedkoper en idd de Zen heeft meer mogelijkheden maar de iPod mini heeft tegenwoordig een veel betere battarij dan de Zen. En de iPod is natuurlijk sowiezo
Dat had ik dus ook dat mijn batterij maar 3 uur meeging. Nadat ik had gebeld met Creative kan ik vanmiddag een nieuwe gaan ophalen (zit nog binnen die 30 dagen) maar met volledig opladen, bedoel je gewoon de normale 3 uur of gewoon zo'n 10 uur in het stopcontact laten zitten.. ?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef MMach het volgende:
, dat je batterij maar 3u meegaat is enkel te wijten aan mishandeling van de speler. Je moet de batterij de eerste 3 keer volledig opladen en leegtrekken, dan pas haal je de volledige capaciteit. 12u is idd niet realistisch, 8-9u wel, dat haal ik er met gemak mee.
Agree.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is tegenwoordig de iPod iets goedkoper en idd de Zen heeft meer mogelijkheden maar de iPod mini heeft tegenwoordig een veel betere battarij dan de Zen. En de iPod is natuurlijk sowiezo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |