Ja man ik moest me daar toch bijslapen vandaag en in de zon zitten en jan wolkers lezen enzoquote:
Ow dan begrijp ik hetquote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja man ik moest me daar toch bijslapen vandaag en in de zon zitten en jan wolkers lezen enzo
Druk druk druk dus
Kan ik me voorstellen, bij verlies is het waarschijnlijk al over. Kan een mooie pot worden, denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je wel Bos, bier smeert de keel goed. Kan ik morgen de mannen weer flink aan moedigen. De spanning neemt al toe bij mij.
wat een spelfouten in één postquote:Op zondag 15 mei 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
Na het zien van de dames v Bommel en Vogel snap ikineens de eindhovvense jalourzie tav Silvie !
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
Na het zien van de dames v Bommel en Vogel snap ikineens de eindhovvense jalourzie tav Silvie !
Ja, mij vielen ze ook wat tegen, maar ja innerlijk is belangrijker dan het uiterlijkquote:Op zondag 15 mei 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat ook datzelfde te denken toen ik die 'dames' zag.
Trusteh Tongquote:Op zondag 15 mei 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten ouwe golfert. Trusten Jonge deerne die weer tegen hem aan moet liggen vanacht
*zucht* het is niet andersquote:Op zondag 15 mei 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten Jonge deerne die weer tegen hem aan moet liggen vanacht
Ik heb vandaag met Maarten samen al het houtwerk aan de voor- en de achterkant staan schoonmaken, lekker boven op een laddertje staan wieberen. Ook nog het nodige snoeiwerk gedaan en ben eigenlijk best wel moe maar héél tevreden!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja man ik moest me daar toch bijslapen vandaag en in de zon zitten en jan wolkers lezen enzo
Druk druk druk dus
Laat me raden?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met Maarten samen al het houtwerk aan de voor- en de achterkant staan schoonmaken, lekker boven op een laddertje staan wieberen. Ook nog het nodige snoeiwerk gedaan en ben eigenlijk best wel moe maar héél tevreden!
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden?
Er komt morgen weer een busje vol illegale Polen bij je werken?
trusteh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |