Ik voelde me al bijna aangesprokenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:20 schreef Erwtensoep het volgende:
(en voor alle duidelijkheid, met Ananas bedoel ik Anastasiou)
Die zou ik er graag bij hebbenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat was borrelpraat. Nooit serieus geweest, meen ik.
Ik hoop dat ze daarvoor Gronkjaer terughalen, de linksbuiten positie is nl wel erg matig bezet momenteel...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel is idd erg goed. Maar wie staat er dan linksbuiten?
De Gronkjaer van Atlético? Die het nu zo naar z'n zin heeft daar?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daarvoor Gronkjaer terughalen, de linksbuiten positie is nl wel erg matig bezet momenteel...
Er stond een tijdje terug in de VI dat ie weg moest daar... ik vond hem bij Ajax altijd wel prima voetballen, voornamelijk in z'n eerste seizoen. 2e seizoen nogal blessuregevoelig. Te vroeg bij Ajax weggegaan. Wilde ook helemaal niet weg, maja, Chelsea bood 30 milj gulden..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Gronkjaer van Atlético? Die het nu zo naar z'n zin heeft daar?
De Jong dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wij hebben babel vriend.
Al zijn ze nog erg druk bezig met die Zweed, Rosendinges.
Kromkamp en nog een beul voor de verdediging en compleet.
Middenveldje Pienaar, Davids, Sneijder zou wel erg gaaf zijn.
quote:Dinsdag 17 mei - Arsenal verhoogt het bod op Markus Rosenberg
(Verslaggever SV, Amsterdam, 08.38u GMT+01.00, Tribal Football)
Als we de buitenlandse media moeten geloven, dan ontpopt zich de laatste week een schitterend schouwspel achter de schermen om de 22-jarige spits Markus Rosenberg.
Nadat Arsenal eerder een bod uitbracht van 7.62 miljoen euro, ging Ajax daar volgens de geruchten ruimschoots met een miljoen euro over heen. Echter, Tribal Football meldt zojuist dat Arsenal zich niet wil laten aftroeven en The Gunners hebben inmiddels ook hun inzet verhoogd. Volgens het medium doet ook Lokomotive Moskou mee.
Mocht Ajax daadwerkelijk zo concreet interesse hebben, dan zijn de Amsterdammers de grootse kanshebbers. Rosenberg wil alleen naar een club 'waar hij aan spelen toe komt en zich kan ontwikkelen'. Een telefoontje naar Zlatan is genoeg.
quote:Dinsdag 17 mei - Danny Blind heeft niet veel spelers meer nodig
(Verslaggever SV, Amsterdam, 08.28u GMT+01.00, AD)
Ajax-trainer Danny Blind zegt in het Algemeen Dagblad (AD) dat hij niet zoveel spelers meer nodig heeft voor volgend seizoen. Gisteren werd bekend dat hij ook Yannis Anastasiou wil behouden.
Mocht Ajax Anastasiou daadwerkelijk een nieuw contract aanbieden, dan zal de transfer van een nieuwe spits naar Ajax deze zomer niet meer plaatsvinden. Wel verwacht men in ieder geval het vertrek van Hatem Trabelsi en Rafael Van der Vaart. In dat geval zullen er vermoedelijk hooguit een a twee verdedigers worden bijgehaald, vooral omdat Maxwell een zware blessure heeft.
Jepquote:
hadden ze nu O'Brien nog maar, waar is die eigenlijk heen? Sympathieke gast vond ik datquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef JaWi het volgende:
Haal dan, mocht Trabelsi gaan, Kromkamp voor rechts.
Zijn er niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie o wie gaat mij daar eensch een bronnetje voor geven?
Johhnyquote:De geruchten gingen een maand geleden dat Ajax de rechtsback ook zou willen contracteren. Echter, hardnekkig zijn de berichten nooit geweest.
Aangezien Trabelsi aan het eind van het seizoen vertrekt, zal Ajax toch op zoek moeten gaan naar een opvolger. Daarentegen is oefenmeester Danny Blind momenteel bezig met het omscholen van Johnny Heitinga tot rechtervleugelverdediger.
Geen idee, speelt wel in het ZuidAfrikaanse elftal geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef JaWi het volgende:
Is dat een goede dan?
ADO. Aardige speler maar veel een veels te blessuregevoelig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
hadden ze nu O'Brien nog maar, waar is die eigenlijk heen? Sympathieke gast vond ik datsprak goed Nederlands
Dan kan Pienaar vast meer aan Blind vertellenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee, speelt wel in het ZuidAfrikaanse elftal geloof ik.
Net zoals Tobiasen, jammerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
ADO. Aardige speler maar veel een veels te blessuregevoelig.
Ik weet nog dat Tobiasen toen bij Heereveen echt goed bezig was, en ik was echt blij dat ie naar Ajax kwam, vervolgens heb ik hem 3 wedstrijden ofzo zien spelen en was ie verder alleen geblesseerd, wat vond ik dat een domper zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |