tut tut tut, Tobiasen was de revelatie in het eerste half jaar dat ie bij Ajax speelde, raakte vlak voor de winterstop toen zwaar geblesseerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Tobiasen toen bij Heereveen echt goed bezig was, en ik was echt blij dat ie naar Ajax kwam, vervolgens heb ik hem 3 wedstrijden ofzo zien spelen en was ie verder alleen geblesseerd, wat vond ik dat een domper zeg
Oke meneerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
tut tut tut, Tobiasen was de revelatie in het eerste half jaar dat ie bij Ajax speelde, raakte vlak voor de winterstop toen zwaar geblesseerd.
Idd! Met zijn twee treffers tijdens de 1-6 (of 1-7) bij FCU dat jaar! Jammer van zijn blessures...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
tut tut tut, Tobiasen was de revelatie in het eerste half jaar dat ie bij Ajax speelde, raakte vlak voor de winterstop toen zwaar geblesseerd.
Manucharyan mag aan de slag bij Jong Ajax. Babel die voornamelijk op linksbuiten gaat spelen. Dan hou je als spitsen Harry en Ananas overquote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nog een spits? We hebben Babel, Harry, Manchurian(als je dat zo schrijft) en waarschijnlijk mag Anastasiou ook blijven.
Kan ik zo wel raden wat die 2 gaan doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef Nashje het volgende:
Wat Maxwell en Trabelsi gaan doen is nog niet eens zeker. Maar die back(s) moet(en) er wel komen.
Trabelsi mag weg voor weinig geld, hij is voor iedere club een aanwinstquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:00 schreef JaWi het volgende:
Maxwell doet voorlopig helemaal niets. Trabelsi zal afwachten zijn.
Gratis en voor niets....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Trabelsi mag weg voor weinig geld, hij is voor iedere club een aanwinst
Maxwell lekker revalideren bij Ajax waarna hij hem ook peert
Als ik alle steeds sterker wordende geruchten moet geloven, wel ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
Denken jullie nou echt serieus dat Davids terugkomt?
Gaat je een krat bier kostenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
Denken jullie nou echt serieus dat Davids terugkomt?
ik wou al zeggenquote:
Als ie niet komt kost het jou een krat bier he?quote:
Wat is je bron in deze JaWiboy?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef JaWi het volgende:
Van de week zijn er een aantal intensieve gesprekken tussen Blind en Davids, dan weten we meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |