Dat weet ik inderdaad ook niet en ik ben me er ook wel van bewust dat er waarschijnlijk genoeg lurkers zitten die inderdaad met hele andere ogen naar de foto's kijken dan dat ze daadwerkelijk bedoeld zijn. Denk dat je daar helemaal niks tegen kan doen. Maar is dat reden genoeg om te stoppen met het posten van foto's? Ik vind dat een moeilijke vraag, maar zeker eentje die het waard is om eens over na te denken.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:37 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet gewoon never nooit wat mensen doen met de kinder-foto's die hier op fok staan
Mjah, maar ik zie het verschil daarin niet tussen mensen en volwassenen. Behalve dan dat kinderen zich er natuurlijk nooit tegen kunnen verzetten, maar dat is al ziek genoeg in het algemeen. Ik bedoel, het is toch al heel lang bekend dat je op het internet bijna alles kan doen wat je wil met foto's.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:37 schreef just me het volgende:
Je weet gewoon never nooit wat mensen doen met de kinder-foto's die hier op fok staan
en ik denk dat dat ook de bedoeling isquote:Op zondag 15 mei 2005 11:41 schreef m@x het volgende:
Ik vind dat een moeilijke vraag, maar zeker eentje die het waard is om eens over na te denken.
Leuk punt want jij als ouder maakt idd de keuze om je kroost online te zetten (kids hebben nog niets in te brengen...)quote:Op zondag 15 mei 2005 11:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Behalve dan dat kinderen zich er natuurlijk nooit tegen kunnen verzetten,
Ik vind dit gewoon een domme vraag dan, sorry. misschien bedoel je het anders, maar het komt over alsof je het heel normaal vind die sites.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet iedereen, niet alle ouders zetten hun kind online
Maar nogmaals, wat is het verschil tussen al die foto's hier en die foto's daar?
Waarom zijn die onschuldige foto's daar goed voor kotssmileys en hier voor kroel-knuf-aai-lekker ding postings?
Mjah, over 15 jaar zou ik zoiets hebben van. Juist daar sta ik in mijn onderbroekje, en nu. Mjah als het naakt was ging het natuurlijk wel anders worden.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Leuk punt want jij als ouder maakt idd de keuze om je kroost online te zetten (kids hebben nog niets in te brengen...)
En over 15 jaar circuleren zijn/haar foto's nog steeds over het *mooie* www...
Goeie mening.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:47 schreef Harry_Sack het volgende:
dan maar geen kids nemen, jammer..
De foto's op zie site zijn idd normaal en ja, ik heb liever dat ze zich tot bloedens toe sufrukken op onschuldige foto;'s dan dat ze zich vergrijpen aan kids of kids gebruiken voor ranzige poses op foto's...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:47 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon een domme vraag dan, sorry. misschien bedoel je het anders, maar het komt over alsof je het heel normaal vind die sites.
Hulpverlening, creches, gedragstherapeuten... (vooral de beroepen waarbij een duidelijke *zorg* of *vermakende* rol belangrijk is..quote:Op zondag 15 mei 2005 11:50 schreef Toeps het volgende:
OMG! Dat forum! Die lui zijn ook echt voetbaltrainers, zwemleraren... Je zou er toch bijna para van worden.
dan begrijp ik je openingspost niet denk ik...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:08 schreef Loedertje het volgende:
N.a.v. http://www.realboys.tk/ vroeg ik mij af of ouders ook rekening houden met het feit dat zieke geesten foto's van andere websites afplukken om op hun *onschuldige sites* te zetten..
Ik vond het altijd een heel lief nichtje, die foto heb ik heir nog ergens.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:52 schreef Megumi het volgende:
Ik heb hier een keer een foto van me nichtje neergezet in OUD een hele tijd geleden. En haar voorkomen is niet helemaal Nederlands en de reacties waren derhalve niet even positief. Dus op FOK zal ik zoiets niet meer plaatsen. Eens maar nooit meer.
Maar wel op andere plekken op het internet?quote:Op zondag 15 mei 2005 11:52 schreef Megumi het volgende:
Dus op FOK zal ik zoiets niet meer plaatsen. Eens maar nooit meer.
dit gaf de doorslagquote:
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
Maar wel op andere plekken op het internet?
Bahquote:Op zondag 15 mei 2005 11:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kan er nog wel honderden neerzetten hoor
Ze adviseren elkaar ook welke kinderopvang er banen vrij hebben, met welke opleiding je veelvuldig in contact kunt komen met kids uit hun doelgroep en welke (écht onschuldige!) kinderfilms er vol lekkere kinderen als acteurs zitten.
Of JIJ er voordat je dat soort familiekiekjes gaat plaatsen ook rekening mee hebt gehouden dat de foto's gewoon geript kunnen worden voor dit soort doeleinden..quote:Op zondag 15 mei 2005 11:51 schreef Belana het volgende:
[..]
dan begrijp ik je openingspost niet denk ik...
Je kan ook fotocamera's verbannen in de omgeving van je kind en iedere gek met videocamera aan gort meppen.quote:
Fok! of andere forums lijkt mij nog het vertrouwelijkste.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
Maar wel op andere plekken op het internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |