sommige bronnen zijn niet wat ze lijken......... en nemen je wel eens in de zeik!!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Die bron liegt nooit tegen mijmaar het geeft niks hoor
![]()
Het zal welquote:Op zondag 15 mei 2005 18:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
sommige bronnen zijn niet wat ze lijken......... en nemen je wel eens in de zeik!!![]()
haha ja was het je bron op msn of de broeder.....?!!!!quote:
haaahaha's kledingrekquote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef Excess_All het volgende:
hallo lieverds
der is vast iemand hier die me kan helpen
hoe noem je het als je geen kledingkast hebt, maar zeg maar zon soort stangen waar je al je kleding aan ophang naast mekaar of boven elkaar
en heeft iemand hier toevallig een foto van
omfg was jij het tot het eind?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha ja was het je bron op msn of de broeder.....?!!!!hahah you go and find out
maar wie spreekt de waarheid en wie tref je dan op msn?!
![]()
geef eens je msn? Dan kan ik je veel makkelijker bitchfightenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
come on blondie...........![]()
moe hahahaha net of ik daar antwoord op ga geven hahahaquote:Op zondag 15 mei 2005 18:48 schreef Blond19 het volgende:
[..]
omfg was jij het tot het eind?ik ga vanaf nu speciale vragen stellen die alleen hij kan beantwoorden
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moe hahahaha net of ik daar antwoord op ga geven hahaha![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef Blond19 het volgende:
[..]
geef eens je msn? Dan kan ik je veel makkelijker bitchfighten![]()
tsss alsof ik niet leuk, lief en aardig kan zijnquote:Op zondag 15 mei 2005 18:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
YOU WISH!!!!!
ik zet alleen leuke mensen in mijn msn! en dat zijn er zo'n 92 en heb geen zin er vervelende mensen in te zetten!!! alleen voor leuke mensen is plaats zat!!!![]()
Je kasten puilen uit?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:27 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahaha jah zoiets zoek ik, wil ik laten maken op mijn kamer
ja dat zal spannend worden of ik of hij het is,........ i wish you all the luck!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:50 schreef Blond19 het volgende:
[..]
I'll ask creno! straks! en dan hoop ik dat het creno is!
![]()
Alles behalve m'n hoofdhaar en m'n wenkbrauwen en wimpersquote:Op zondag 15 mei 2005 18:51 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Waxxer hoe kwam je ook alweer aan je nickname? Wax jij je benen?![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja dat zal spannend worden of ik of hij het is,........ i wish you all the luck!
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:52 schreef Blond19 het volgende:
[..]
tsss alsof ik niet leuk, lief en aardig kan zijn![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nog weinig van gemerkt Dom Paard hehehehe
![]()
Klopt. Dat moet je eerst verdienen!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nog weinig van gemerkt Dom Paard hehehehe
![]()
You bastardquote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vlucht maar..............
RUN FORREST RUN![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:57 schreef Vlarp het volgende:
M'n middelvinger van m'n rechterhand trilt...
Er irritant als je de muis probeert te besturen en die vinger rammelt ineens op de rechter muisknop
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
* RSI
* afkickverschijnsel
* Jongerenparkinson
* Nerveus omdat ik er weer ben![]()
Wat is dat?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:04 schreef Weemz het volgende:
CoolCast is echt geweldig!
Aaaawww... dat zal wel niet hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een spiertje dat een beetje verkrampend is...
Ik wil geen parkinson
Wie is het NU weer?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[aaargh heeft iemand een dwangbuis te leen?]
Broertje...quote:
Ik sloop die piano alleen maar. Piano is niks voor mijquote:Op zondag 15 mei 2005 19:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawww... dat zal wel niet hoor
Begin anders metpiano spelen
om je vingers te trainen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |