jij bent TE netjes johnquote:Op zondag 15 mei 2005 03:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ze vast niet leuk.. Dan zijn we meteen pervers etcetc en wil ze niets meer met PTA te maken hebben, en dat zou erg zonde zijn..
en allemaal belachelijk veel postsquote:Op zondag 15 mei 2005 03:27 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
En ex-vosss, en ex-kooba, en ex-infinium
Die kan niet likken !!quote:Op zondag 15 mei 2005 03:26 schreef Fugie het volgende:
zullen we voor ijsmeis maar ene tarzan kopen als ze naar de meet komt dan ?
Denk na, dan kunnen we zulk soort gesprekken niet gauw meer voeren, ik doe het dus voor the big picture, of the greater good, whatever..quote:
You go girlquote:Op zondag 15 mei 2005 03:28 schreef ijsmeis het volgende:
Was ik nou toch maar wat eerder in bad gegaan zodat ik toch nog even de hand aan mijzelf kon slaan
best knap om 5 klonen te hebben en dan nog allemaal met veel posts ja, bedoel mijn gebruik ik alleen als ik gebanned wordtquote:Op zondag 15 mei 2005 03:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en allemaal belachelijk veel posts
Maar dat mag heuleumeul niet!quote:Op zondag 15 mei 2005 03:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
best knap om 5 klonen te hebben en dan nog allemaal met veel posts ja, bedoel mijn gebruik ik alleen als ik gebanned wordt
Dat ook jaquote:Op zondag 15 mei 2005 03:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en allemaal belachelijk veel posts
Die ken ik nietquote:Op zondag 15 mei 2005 03:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Tarzan uit de buurt kan dat wel..
Waarom lezen jullie niet gewoon... Dat heet tactvol zijn... of tactisch... nou weet ik het zelf niet meer..quote:
om nou te zeggen dat die manier werkt, neequote:Op zondag 15 mei 2005 03:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom lezen jullie niet gewoon... Dat heet tactvol zijn... of tactisch... nou weet ik het zelf niet meer..
HEt valt zat mee; vosss heb er 40.000, infinium heb ik geen idee van; gokje, om en nabij de 1500, kooba heb er iets van 4000, -xerxes-, totaal geen idee, wild guess om en nabij de 7000.quote:Op zondag 15 mei 2005 03:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
best knap om 5 klonen te hebben en dan nog allemaal met veel posts ja, bedoel mijn gebruik ik alleen als ik gebanned wordt
Hij is al warm, ik lig er al minimaal een uurquote:Op zondag 15 mei 2005 03:31 schreef PeuRac het volgende:
rustig maar ijsmeis, ik help je er zo vanaf, warm t bed maar vast op
Geen haan die er naar kraait.. Tenzij je ex je nadat het uit is ermee naait..quote:
dat is bij elkaar meer dan Yvonne manquote:Op zondag 15 mei 2005 03:32 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
HEt valt zat mee; vosss heb er 40.000, infinium heb ik geen idee van; gokje, om en nabij de 1500, kooba heb er iets van 4000, -xerxes-, totaal geen idee, wild guess om en nabij de 70000.
Maarja, mn xerxes staat te koop en ik heb een HF gekocht, deze nick heb er hooguit 50 ofzo
tactiek ?quote:Op zondag 15 mei 2005 03:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
om nou te zeggen dat die manier werkt, nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |