toen had je hem ook moeten laten drogenquote:Op zondag 15 mei 2005 03:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
'k heb m niet in de winkel gekocht, kreeg m van T-Mobile bij verlenging van contract, en die heb ik al gebeld toen ie nog nat was..
ja en daarna weg moeten brengenquote:Op zondag 15 mei 2005 03:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
toen had je hem ook moeten laten drogen
als je hem goed laat/liet drogen wel johquote:Op zondag 15 mei 2005 03:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan m natuurlijk alsnog wegbrengen met een kutsmoes dattie uit m'n zak viel en toen steeds aan en uit bleef gaan... maar of ze daar zo snel in trappen..
viel ? uit zak ? Nee joh, gewoon zegge dat het opeens fucked was en dat je geen idee hebt hoe. Dat er nix vreemds mee is gebeurd, dan kunne ze je nix makenquote:Op zondag 15 mei 2005 03:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je hem goed laat/liet drogen wel joh
Ga danquote:Op zondag 15 mei 2005 03:22 schreef DeltaHF het volgende:
Kutverdepleuris; ik wou dat ik NU ging slapen en volgende week zaterdag pas wakker werd!
ja aapje, zo schiet het nie opquote:Op zondag 15 mei 2005 03:22 schreef DeltaHF het volgende:
Kutverdepleuris; ik wou dat ik NU ging slapen en volgende week zaterdag pas wakker werd!
Neequote:Op zondag 15 mei 2005 03:23 schreef DeltaHF het volgende:
Hoi ijsmeis; intussen al een beeetje uitgegeild(t)?![]()
Ehm... tjah.. ik dacht eerder dat die ergens aan de zuidkust tot uitbarsting kwamen, maar goed..quote:Op zondag 15 mei 2005 03:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Mijn hormonen kunnen elk moment mijn keel uit schieten.
quote:Op zondag 15 mei 2005 03:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
wat jij wilquote:Op zondag 15 mei 2005 03:26 schreef DeltaHF het volgende:
Dammit; met de regel van uitschuifpik kom iker niet uit zo hoor; is het nou uitgegeilt of uitgegeild???
En wat denk je nu? Was toch maar op die fiets richting Cuijk gestapt vanmiddag?quote:Op zondag 15 mei 2005 03:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
jezus, zit de L in uitschuifpik?quote:Op zondag 15 mei 2005 03:26 schreef DeltaHF het volgende:
Dammit; met de regel van uitschuifpik kom iker niet uit zo hoor; is het nou uitgegeilt of uitgegeild???
't f o k s ch a a p.quote:Op zondag 15 mei 2005 03:26 schreef DeltaHF het volgende:
Dat vind ze vast niet leuk.. Dan zijn we meteen pervers etcetc en wil ze niets meer met PTA te maken hebben, en dat zou erg zonde zijn..quote:Op zondag 15 mei 2005 03:26 schreef Fugie het volgende:
zullen we voor ijsmeis maar ene tarzan kopen als ze naar de meet komt dan ?
En ex-vosss, en ex-kooba, en ex-infiniumquote:Op zondag 15 mei 2005 03:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vieze profiterende lurker die je bent, vuile ex-xerxes!
Nee mên.quote:Op zondag 15 mei 2005 03:27 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
En wat denk je nu? Was toch maar op die fiets richting Cuijk gestapt vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |