I was there.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:03 schreef JAM het volgende:
[..]
De man was laatst hier in Den Haag, live. Ik ben er niet naar toegegaan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:03 schreef JAM het volgende:
Ook al had ik het geen grote bak teringherrie gevonden, dan had mijn hart het niet toegestaan. Vorige week had ik in rust een hartslag van 125. Venetian Snares is een stuk leuker dan een hartslag van 125 in rust, dat dan weer wel. Dat moeten we de man dan weer nageven. Laten we dat doen.
Drie hoeraatjes voor Aaron Funk.,
,
.
Wou, ik heb precies zo'n kat als hij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
I was there.
Een fantastische avond gehad.
( in Het (grote?) Venetian Snares topic heb ik enkele foto's van de avond gepost)
[..]
Mijn hartslag wordt er juist rustig van wanneer ik zijn muziek hoor.
Wat eenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef JAM het volgende:
[..]
Wou, ik heb precies zo'n kat als hij..
[afbeelding].
Mijn katje: Coco.
nu moet ik toegeven dat ik wel een hint kan gebruikenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:47 schreef Gajus het volgende:
[..]
Is de lopende opgave vergeten of te moeilijk?
Ik houd nog meer van houd, hoewel het allebei kan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:32 schreef Gellius het volgende:
Ik hou niet van tietjes, JAM, ik hou van borstjes.
Jam, ben jij wellicht dyslectisch? Deze topic heet Betitel de Titel, niet Betietel de Tietel.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:58 schreef JAM het volgende:
Laten we de schilderijen laten voor wat het is en het over tietjes hebben. Mijn vriendin heeft hele mooie tietjes. Vrij groot (zeker voor een Aziatische) heel stevig en perfect rond. ... Wat willen jullie over tietjes kwijt?
Ze is geadopteerd...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jam, ben jij wellicht dyslectisch? Deze topic heet Betitel de Titel, niet Betietel de Tietel.![]()
Over tietjes gesproken. Spannend dat jij de tietjes ontdekt hebt. Nog spannender wordt het als blijkt dat je er moedermelk uit kunt tappen. Maar met 19 jaar zou ik geen haast maken met die ontdekking.![]()
tip voor een betere beeldvorming: inspecteer eens de tieten van haar moeder.
Ik ben van de verzenuwde erotiek jongeman, en dat weet jij best.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik houd nog meer van houd, hoewel het allebei kan.
Jij ook altijd met je bekrompen erotiek!
Dat is iets nieuws voor me.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben van de verzenuwde erotiek jongeman, en dat weet jij best.
Hmz. Eens denken. Voor zoiets kan je niet iemand het hemd van het lijf vragen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:42 schreef JAM het volgende:
Wat vraag je voor de bekrompen erotiek? Ik zou het graag van je overnemen, uiteraard reken ik op een vriendenprijsje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
nu moet ik toegeven dat ik wel een hint kan gebruiken
Wat voor 'zeevruchten' worden dan wel geëtaleerd?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zee, rotsen, vis... geen idee welke locatie het zou kunnen zijn.![]()
Dan zal ik je de RSI besparen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:23 schreef JAM het volgende:
Ik ga net zolang op F5 drukken totdat de wereldbol een klein stipje is geworden met 'Canale' ernaast..
Dat zullen dan wel oesters zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:25 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wat voor 'zeevruchten' worden dan wel geëtaleerd?![]()
Hoezo waarschijnlijk? Waarom toch dat getwijfel? Het is volledig correct maar dat wist je alquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan is het waarschijnlijk "Oyster Gatherers of Cancale" uit 1878 van John Singer Sargent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |