In september komt er een nieuwe 12" uit: Einstein-Rosen Bridge
En in oktober eindelijk weer een nieuw album: The Chocolate Wheelchair Album
Als er mensen nog releases zoeken op vinyl of gewoon cd's: meestal kom je bij een mailorder terecht, maar ik ken zelf ook wel een winkel waar ze aardig wat Vsnares hebben en ook de nodige andere hardere electronische muziek:
quote:Met de trein: uitgang Blijdorpzijde, rechtsaf, weg uitlopen (Proveniersstraat) tot aan de grote kruising (Schiekade), daar rechtsaf, na ongeveer 100 meter ben je er.
De Oorzaak
Schiekade 143a
Rotterdam
Duidelijk overzicht van z'n releases tot nu toe: http://www.discogs.com/artist/Venetian_Snares
[Dit bericht is gewijzigd door Jinchi op 27-08-2003 16:29]
iets zegt me dat dit een klein topicje blijft....
quote:Dat grote slaat zowieso op de omvang van het topic en niet per definitie op Vsnares. Daarom staat dat vraagteken er ook; ik ken hier amper fans van 'm.
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:16 schreef Aschkael het volgende:
Kan het "grote" waarschijnlijk wel achterwege laten. En terecht volgens mij. Ben nooit echt onder de indruk geraakt van meneer Funk's muziekale creaties. Heb Higgins Ultra Low Track Glue Funk Hits, 1972-2006 hier liggen...staan sterke tracks op, maar heb bij dat album het gevoel dat hij zich er vaak wel erg makkelijk van af maakt.
Bovendien verschillen smaken per persoon en is jouw smaak niet de leidraad voor de waardering van zijn muziek, zoals je zelf al aangeeft. Om al die redenen is dat (grote?) juist enorm op z'n plaats.
En welke albums heb je van 'm geluisterd? Hij kan veel meer dan wat je op Higgins hoort: Winter in the Belly of a Snake klinkt weer compleet anders en eerder werk zoals printf("shiver in eternal darkness/n"); heeft ook weer een hele andere opzet en sound.
Luister ook maar eens naar Doll Doll Doll en Find Candace.
Vooral de dingen van z'n komende album vind ik weer erg "als vanouds" klinken, wat in mijn geval erg goed is.
[Dit bericht is gewijzigd door Jinchi op 26-08-2003 20:36]
quote:Ik had daar ook wel Speedranch dingen gezien, maar: wat er niet is, wordt besteld.
Op woensdag 27 augustus 2003 09:42 schreef roer-ei het volgende:
bedankt voor die platenzaak tip
hebben ze daar ook andere planet-mu/rephlex dingen?
Ze kunnen iig. wel alles krijgen en ze zijn zeker niet duur. Alles wat door ant-zen uitgebracht wordt hebben ze voor de prijs die je er zelf ook voor zou betalen als je direct via mailorder besteld -- alleen dan zonder de verzendkosten.
Ze hebben trouwens wel 90% vinyl en 10% cd's, wat ook ongeveer zo op het raam staat.
quote:Naar mijn mening zijn minste album, dus wellicht een slechte start voor je geweest ...
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:16 schreef Aschkael het volgende:
Kan het "grote" waarschijnlijk wel achterwege laten. En terecht volgens mij. Ben nooit echt onder de indruk geraakt van meneer Funk's muziekale creaties. Heb Higgins Ultra Low Track Glue Funk Hits, 1972-2006 hier liggen...staan sterke tracks op, maar heb bij dat album het gevoel dat hij zich er vaak wel erg makkelijk van af maakt.
Persoonlijk vind ik zijn muziek erg lekker ... en ook wel lachen wat ie met zijn vriendin Hecate heeft gemaakt Nymphomatriarch ... compleet samengesteld uit de geluiden van hun sexuele escapades, dat klinkt ranzig, maar dat hoor je er niet aan. De geluiden zijn heeel erg vervormd over het algemeen. Find Candance en Doll Doll Doll zijn ook zeker aanraders en hebben naar mijn smaak een behoorlijk luguber hoesje.
Voor de mensen die via internet bestellen is www.warprecords.com denk ik wel een goeie om aan VSnares spul te komen.
check eens phantomsmasher is ook met speedranch
Veel mensen zullen er wel weer bloednerveus van worden, want het tempo is weer moordend. Meneer Funk kiest ondanks dat tempo op dit album toch meer voor melodie in vergelijking met zijn vorige werk.
Ook gebruikt ie meer stemsamples deze keer en pikt ie links Motley Crew en rechts Britney Spears nog even mee in zijn ragga/drill n bass/gabber/whatever mix.
Een toegankelijker album dan zijn vorig werk, maar nog steeds behoorlijk extreem en niet voor de zachtzinnigen onder ons. Een heerlijk "van dik hout zaagt men planken" album.
Phantomsmasher
Winter in the belly of a snake
Alleen deze 2 albums ken ik, voor de rest alleen maar losse nummers 90+
Vette breakcore idm
Check ook: Doormouse, Hectate, FFF, Assassin, Bong ra
Vette shit, en ik denk idd dat dit een vrij besloten topicje blijft, aangezien 9,9 op de 10 mensen die ik deze muziek laat horen het maar belachelijke teringherrie vind
En ga ook eens naar Breakcore a Gogo in Waterfront, Rotterdam, uitermate vette feestjes met alleen maar van deze noise
quote:Idd, zeer besloten
Op woensdag 4 februari 2004 17:57 schreef jaap393 het volgende:
Venetian Snares fan meldt zichVette breakcore idm
Check ook: Doormouse, Hectate, FFF, Assassin, Bong ra
Vette shit, en ik denk idd dat dit een vrij besloten topicje blijft, aangezien 9,9 op de 10 mensen die ik deze muziek laat horen het maar belachelijke teringherrie vind
En ga ook eens naar Breakcore a Gogo in Waterfront, Rotterdam, uitermate vette feestjes met alleen maar van deze noise
Waterfront Rotterdam --> Breakcore A Go Go
ze hebben het nu nog over die cd en ja hoor pas bij mijn verjaardag moest ik 'm weer eens opzetten
http://www.klangforschungost.org/forum/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |