en wie is dootje?als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu vraag ik me helemaal af of 'Jip' ook een andere kant van Dootje is
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu vraag ik me helemaal af of 'Jip' ook een andere kant van Dootje is
mag ik nu een plaatje posten danquote:Op maandag 16 mei 2005 14:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
je ziet ze vliegen AR
Goed geraden Jip!
En toch echt helemaal zelf zonder mijn hulp.
ik wist um niet![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:01 schreef Jip het volgende:
[afbeelding]
de nieuwe opgave![]()
ik geef al vast een hint,ik heb het iedergeval niet geschildert![]()
Het antwoord op de vorige opgave is correct.quote:
ah weet ik gelijk waar je woontquote:Op maandag 16 mei 2005 17:57 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het antwoord op de vorige opgave is correct.![]()
Ik kon niet eerder reageren omdat ik zojuist een lange wandeling gemaakt heb in mijn stadje. Toevallig het stadje dat afgebeeld is in de nieuwe opgave.![]()
Nou en of! Vanaf de Hooikade heb je nagenoeg hetzelfde stadsgezicht als 345 jaar geleden.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:06 schreef Jip het volgende:
maar is dat zo duidelijk te zien waar het is?
o jaquote:Op maandag 16 mei 2005 18:20 schreef Gellius het volgende:
Het is een heel beroemd schilderij, Jip!
nee,niet dordrechtquote:Op maandag 16 mei 2005 18:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik herken de stad zo niet hoor..
Maar is het Dordrecht toevallig?? Die is nogal eens geschildert volgens mij
delft,goed geradenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:27 schreef Augustina het volgende:
Is het een Ruysdael? Is het de stad Delft?
Bovendien van een heel beroemde schilder. Vele kunstkenners vinden deze schilder zelfs beter dan Rembrandt.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:20 schreef Gellius het volgende:
Het is een heel beroemd schilderij, Jip!
klopt,nu de titel nogquote:Op maandag 16 mei 2005 18:29 schreef Augustina het volgende:
Dan is het Vermeer.
In het boek A la récherche du temps perdu van Marcel Proust is er zelfs iemand die sterft na het aanschouwen van dit gezicht op de stad van Gajus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |